Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 09:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Hvor når starter i jeres udendørs frø op? starter i dem i vinduet, under lys eller i haven og hvornår gør i det?.

Jeg regner med at starte op med lys i år og så plante dem ud når jeg syndes at vejert er til det. Jeg sætter frø inden for de næste 2 uger.

Hvilken muld bruger i?

MVH
Piercer

Medlem

Jeg smider dem i et par minidrivhuse i vindueskarmen i denne og næste weekend, så regner jeg med at de kommer ud at stå i dagstimerne og ind om aftenen.
Dette vl stå på i en måneds tid så bliver de sendt uden for in en længere periode [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] og næste gang de så kommer ind er det for at tørre og sprede positive vibes [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 15 Marts 2002: Besked ændret af: Brian ]

Dedikeret medlem

Orders received, growing in progress....

Medlem

Har også lige spirret lidt frø, som jeg har puttet i potter og sat i vindueskarmen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]... senere skal de så ud og stå [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]... har både Early Misty og Northern lights #S [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]... så lad os alle bede for godt vejr [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Jeg har netop sat 7 forskellige sorter til spiring. Det blir gjort på samme måde som de foregående år. Det vil sige, at jeg putter dem i små plastbokse med vand i, så et låg på og ind til fyret. Efter 1-2 er kimroden så kommet frem og jeg planter dem i små plastik potter, derved er de lettere at omplante senere. Så får de cirkus en måned til halvanden under et par lysstofrør. I år bruger jeg en blanding af perlite og pottemuld. Senere hen når de skal omplantes blir blandingen tilføjet lecanødder, da de giver en bedre dræning i potten.

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
I skulle fandme alle sammen blive ganterer!!! I er alt for syge til det der!! Mig Vil OgSå Plante, Men Mig Kan Ik Hide U A Det!!?!?!?!?!

Medlem

Det er nu også første gang jeg prøver at dyrke udendørs [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

BTW: lige et spørgssmål... min Northern Light #S er bereget til indendørs dyrkning... så jeg er bange for at den ikke kan nå at blomstre udenfor... kan man evt. smide noget plastic over dem så de ikke får lys??... jeg ved godt man lige skal passe på med varmen... men ellers?

Medlem

Det første lille skud har set dagens lys her til morgen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Jeg syntes lige jeg ville dele denne herlige nyhed med jer andre [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] Det var ellers nogle lortegamle frø jeg næsten havde opgivet. Men ak nej det ser ud til at der alligevel sker noget *fælder en tåre* [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

TILLYKKE!!!!!

Medlem

mine nye små babyer så også lyset for første gang i går!

Medlem

For REAL det lyder som en gang pis, men i går eller så´n var der fire små skud, i går aftes var der otte. DET GÅR BARE SKRÆMMENDE STÆKT. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Skal selv knalde to Northern Lights #2 op, og måske noget assorteret posefrø og Red Hair skunk..

Ved det ikke er meget, men vi er jo nogen der kun har en kvadratmeter altankasse at dyrke i [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Peace,
Tias.

Medlem

Stakkels Tias [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Du må smage mit når det er færdigt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Har lige lagt 60 potfrø til spiring - så må vi jo se hvad det bliver til [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg har 15 Ukendte Planter - men det er noget rimelig ok pot - og så 5 Red Hair Skunk - skunk frøene blev smidt i jorden igår - og 2 af de ukendte planter titter ligesåstille op - det er alt hvad jeg vil sige - resten er elver hemmeligheder *gg*

Dedikeret medlem

har igår startet skunk#1, sensi skunk & shiva shanti 2 til driveren [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

må vi alle have en god & indbringende sæson

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er der nogen der kender www.amazonas.dk / crazyseed ?
Har lige bestilt en pakke af hver frøsort. Disse frø vil blive suppleret af KC33 (fint resultat sidste år) samt Dutch Dragon og Shehrazade fra Paradise seeds. Alle sorter sættes til spiring indendørs og plantes ud i store krukker i starten af maj.

(RygerSmiley)

Junior medlem

Geografisk sted: denmark
Jaa så har mine første white widow set dagens lys,jeg har forsøgt mig både med dem og northern light da det efter min mening er 2 fede planter,jeg har ellers været skide spændt da det er mit første forsøg med indendørsdyrkning jeg har altid plantet dansk pot udendørs men den mulighed har jeg desværre ikke længere da jeg ikke længere har kollinihave.god sæson til alle og måtte hampguden våge over vores planter. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det bliver nok til en 10 stk jack herrer.
Jack o Lanterne, ripe my vest! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få plantet mine frø, jeg har sat fire forskelige slags pot, 3 danske og 1 tysk.
Nu er det bare at vente og passe og pleje.
Jeg glæder mig allerede.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]