Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 12:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Ok, så er den økologiske pusher igang igen.
Hvor stor er en lille, en normal, og en stor dosis af HBWR???

Jeg hørte noget om en led gift der er i skallen men man kan bare pille skallen af, men desværre så siver den nogle gange ind i frøene. Fjerner metoden på Lexikonsiden giften totalt???

Er her nogle som har haft positive oplevelser med dem fordi de triprapporter jeg har læst var neddern bortset fra en eller anden nordmand som havde nogle ret fede oplevelser

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Yes, jeg har haft en go' oplevelse med dem...

Lavede ekstrakt af 19 frø fra Maya-Ethnobotanicals.com - det resulterede i noget gult krystal-agtigt halløj, som jeg delte med en ven... det var dog ikke specielt kraftigt trip, men ganske hyggeligt med en del griner... føles som en mellemting mellem svampe og syre.
Jeg vil tro 15-20 frø er godt til et rigtigt mindblowing trip.

Medlem

Geografisk sted: Færøerne
Jeg købte 10 frø fra ethnoplanet.dk for lidt siden. Det var første gang jeg prøvede dem så jeg spiste kun 3 først. Jeg fik kvalme efter et par minutter, men det gik over. Så fik jeg en varm følelse over hele kroppen, lidt som med svampe men meget mildere. Da jeg så gik i seng begyndte jeg rigtigt at trippe. Alt var bare så godt - ligemeget hvad for en position jeg lå i så var den utrolig dejlig. Jeg filosoferede også meget og kom til et par eksistentielle konklussioner - lige som med svampe [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Jeg måtte altså ha' komplet stillhed for at trippe, så jeg ville tro at 3 er en lille dosis, selv om de fleste sider på nettet anbefaller mindst 4.

Frøene indeholder lidt giftstoffer. Det er dem der giver kvalme. Men så kan du bare ekstrakte LSAen. Jeg prøvede metoden på Lexikon siden med de restrerende 7 frø. Ok jeg brugte ikke en ovn til at fordampe spritten til sidst - den kan også bare stå i et par dage og fordampe af sig selv.

But anyway. Slutresultatet blev en grøn klump som jeg spiste på fredags. Jeg drak også rigeligt med øl så jeg kan ikke rigtigt beskrive rusen de første par timer. Men da jeg kom hjem begyndte jeg rigtigt at trippe - auditore hallusinationer og forstærkede sanser. Dennegang behøvede jeg ikke absolut stillhed og det var lekkert bare at gå rundt og rydde op, lytte til musik, vaske henderne osv [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]Mine øjne var næsten helt sorte så meget pupillerne var udvidet.

Det var noget stærkere denne gang end med kun 3, men jeg gætter på at det kun var en normal trip. Næste gang tror jeg jeg prøver 15.

Jeg kan absolut anbefalle HBWR. Ved lave doser har man det bare godt og kan fungere normalt mellem folk - så ta' et par hvis du skal til en uinteresant familjesammenkomst eller sådan noget [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Og ved højere doser er det fantastiskt godt at bare være for sig selv og trippe til musik og i stillhed. LSA er helt sikkert et undervurderet stoff. Frøene er lovlige og LSAen er let at ekstrakte. Et godt køb nu vi ikke kan bestille svamper over nettet.

Junior medlem

Jeg har prøvet HBWR frø engang - spiste 5 stks. og ud af det kom en nogenlunde fed oplevelse - kom i trip stemning, og en smule mindfuck etc...

Man kommer i godt humør/stemning, men det er noget anderledes fra svampe synes jeg... Svampe er klart min favorit af de to.

Det skal også siges at jeg fik en allerhel***** mavepine i starten, det holdt dog op efter ca. ½ time... Men jeg pillede også kun skallen af dem og tyggede dem, muligvis derfor.

Anyways, hvis du vil prøve et fedt alternativ til svampe, vil jeg varmt anbefale en god gang DMT (Ayahuasca)

Trippet er mere kortvarigt (ca. 3-3½ time for mig), men i min mening også federe (de visuals man får er også federe) og det er mere euforisk end svampe... Det eneste minus er den vederstyggelige smag af muggen røv det har, men kommer man først over den, får man en rigtig fed oplevelse.

Insane psychedelia user!

@Joker: Troede ellers ikke du tog hallucinogener efter det vilde trip...men ayahuasca har da oxo været overvejet og godkendt..så jeg skal bare ha løn... undskyld men jeg er for stiv....

Junior medlem

Gør jeg heller ikke... Det var før

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Husk nu på at BHWR indeholder cyanid - og at der faktisk er meldt om dødsfald i forbindelse med indtagelse af frø der indeholder cyanid. Lad være med at æde 15-20 dårlige frø, men køb istedet de mere potente frø, så skal der ikke indtages så meget. Hvis prisen er for lav, så er kvaliteten det som ofte også.

(RygerSmiley)

Insane psychedelia user!

@Joker: Hov jeg var vist lidt fuld, jeg misforstod dig og troede at du skrev at svampe var dit ynglingsdrug nr.2....

Ok, mener du så at jeg skal købe hos ethno (10 frø=80 kr) frem for indra (20 frø=100kr)???

In our memories
Brugeravatar

Ekstrakt for fa'n... ekstrakt!

Insane psychedelia user!

@Dextrose: Det er oxo min plan selvom jeg ikke er så tryg ved det...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Jeg kan ikke rigtig sige om de skulle være så fede!
Da jeg prøvede dem, skete der nada!
Og jeg startede endda med 10 frø da jeg tænkte at jeg jo havde taget syre og svampe i stor stil før, så det blev nok ikke noget jeg ikke kunne styre.
Ved de først 10 skete der intet og jeg åd de sidste 10 (havde fået 20 af en eller anden grund, NICE! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Og der skete heller ingeting, så jeg må sige at det var spild af penge!
Det var nok nogle skod frø!
(købt for MEGET lang tid siden i ethno)

In our memories
Brugeravatar

Mit første forsøg med at opbløde 10 HBWR i vand og tygge dem, virkede heller ikke en skid... Men jeg er glad for at jeg fik lyst til at prøve igen med ekstrakten, for den virkede sgu fint.

Junior medlem

Okay, weird ?? Synes jeg fik rigelig med effekt ud af de 5 jeg åd.. Effekt lidt ligesom 1 gr. mexi'er, bare mere ubehageligt.. Men det er da muligt at ekstrakt er en fed ting

In our memories
Brugeravatar

Krystaller er sjove! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Tjahh, jeg købte hos Ethno og de var ihvertfald pænt store/potente lod det til... Jeg fik faktisk 12 frø selvom der stod 10.. Kender ikke Indra's... Men jeg vil foreslå at du starter med en lille dosis (3-6 stk.) og ser om du får mavepine eller kvalme etc... If so bliver du nok glad for du ikke spiste 15 [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 24 Juli 2001: Besked ændret af: Joker1910 ]

Medlem

Geografisk sted: DK
Hmmmm jeg åd 3-4 stk, kunne intet mærke..... Måske dårlige nonpotente frø...... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Medlem

Kan man købe det som ekstrakt på Ethnoplanet```?? Syns ikke lige jeg kan finde det.....? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Nej extracten må man selv lave

Medlem

okeYyyyyyyyyyyy ..æV [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Den er rimelig simpel, og tager et par dage...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]