Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 08:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestfyn
Jeg går og venter på at min ven får høsten færdig så jeg kan købe noget god skunk. Jeg har endnu ikke prøvet det, og ser frem til en rigtig god oplevelse.

Jeg har hørt at man kan få visions på skunk og jeg ville lige høre om det er nemmere at opnå hvis man ryger det i bong?

Jeg har (er jeg ked af at indrømme) faktisk ingen anelse om hvordan det ser ud når man får det eller hvordan det skal tilberedes, men medmindre der er noget udover det sædvanlige sku jeg nok ku finde ud af det selv...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus Omegn
Du lyder rimelig ny indenfor skunk-rygning, så vil nok anbefale dig at tage det lidt roligt i starten.... kan altså godt ramme hårder end du regner med, så ryg det i pinde i starten....

Mvh. Tr@ck

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
måske mener du visuals ;)

men jo, jeg har godt nok aldrig prøvet desiderede visuals, men prøvede engang efter en helt del white widow (joint, og hjemmelavede skøre rygeinstrumenter) at sidde i sofaen mens mine venner sad ved et bord ved siden af, og så troede jeg pludselig det var min familie der sad der. Jeg kunne høre dem snakke og jeg vidste godt det var min familie, indtil jeg kiggede derover og fattede at det faktisk var mine venner der sad og flækkede over min koger :D

Men ryg det på joint hvis du ikke er vandt til det, bongen knepper dig ;)

Titel:
De andre vil må ske opleve visuals af dig blive grøn i hovedet efter at ha suget et godt hoved indendørs, men psychedeliske visuals er ikke noget man nemt opnår ved rygning af skunk eller andre former for cannabis eller hashish.

Jeg har nogle få gange oplevet det ved ice hash, men det er ikke andet end lidt flimer for øjenene og evt. farvede prikker/mønstre på væge. Disse effekter vil meget nemmere opnås ved at kigge ind i en tænt pære et kort øjeblik og derefter kigge på vægen, der vil nu opstå farvede pletter og mønstre for dine øjne. (Det kan selvfølig være skadeligt for øjnene at kigge ind i en tænt pære)

Du kan også side med hovedet mellem dine ben og hyberventiler et kort øjeblik og så rejse dig hurtigt op, dette vil nemt give flimmer for øjnene og bør ikke gøres alene eller i omgivelser man kan komme tilskade på da man kan besvime af det.

Nej spøg til side, de to ting er selvfølig ikke alvorligt ment, men jeg tror ikke du skal sætte næse op efter psychedeliske visuals. Ta det som det kommer, hvis du så får visuals ud af det er det jo fedt. Du bør bare ikke gå ind til det med den tro at du skal se ting og sager, for så bliver du 99% sikkert skuffet.

Go fornøjelse, held og lykke med høsten til din makker der.

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
For mit vedkommende oplever jeg ofte open-eye-visuals og næsten altid closed-eye-visuals efter rygning af god skunk. Især hvis jeg har holdt en længere pause med Cannabis inden. Det er noget der er kommet efter alle de trips jeg har haft. Sløret mellem verdenerne bliver ligesom tyndere. ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Jeg tror heller ikke du skal regne med at komme til at se nogen psykedeliske visuals, der skal almindeligvis ret store doser til før det kommer, IMO doser hvor bodyloadet godt kan blive lidt ubehageligt... :wink:
Jeg har også først oplevet at hash/skunk kan være psykedelisk efter jeg har prøvet "rigtige" psykedelia. Der ved man lidt hvad det rent faktisk er man skal kigge efter, det skal ikke forstås sådan at jeg får desiderede visuals på hash/skunk, men at alt bliver ekstremt sløret og får et "fuzzy" udseende og lidt af tankegangen.

-Fluffy

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestfyn
Tak for indlæggene. Jeg tror jeg vil satse på at ryge i joint og se på hvor skæv jeg blir før jeg går videre til bongen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Rorbien skrev:
Tak for indlæggene. Jeg tror jeg vil satse på at ryge i joint og se på hvor skæv jeg blir før jeg går videre til bongen.

God ryger ;) Jeg tror nok du skal blive skæv af jointen, don't worry'bout dat :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]