BisMann skrev:
Mener nu først det var i 1961 at Anslinger fik diverse FN lande til at underskrive en resolution, om at kriminalisere hash.. Men det typisk at amerikanerne skal blande sig i sådan noget..
Synes vi skal tilbage til den tid før 1961, hvor man kan købe Cannabis Sativa på apoteket, uden recept! (dvs. Før USA's indblanding)
Okay, det vidste jeg ikke. Jeg mener det blev forbudt i 30-40'erne i USA, men det kan godt være jeg tager fejl... Det var da en god idé at sælge det på apoteket...Jeg synes bare de burde sælge pot i poser á 5 gram, 10 gram, 50 gram og 100 gram, eller noget i den stil. Og ingen rabat ved merkøb, samt finansieret af statskassen! Hold kæft vi kunne vende økonomien, og i stedet for den strategi Venstre kører: "Tag fra de fattige -og giv til de rige", få lidt Robin Hood med rød hat ind over (!)
Jeg arbejder på et lager, som leverer til sjællands apoteker, og der er også receptfri produkter, såsom kaffe, the, padderokke, laurbærblade osv. Hvorfor ikke igen sælge det naturprodukt som cannabis sativa er, og udnytte indkomsten til folkets gode?