Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 00:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

c0ne skrev:
Det er jo totalt åndsvagt.

SPECIELT det her:

Citat:
Det er blevet bevist, at det tager måneder for
den menneskelige krop fuldstændigt at
udskille rester af en dosis THC (se side 4). At
slippe af med den samme mængde alkohol
tager kun seks timer.(1)
Det betyder, at en ryger, der tænder 2 eller 3
joints om ugen, konstant er påvirket af THC.

Dvs. hvis jeg ryger en normal joint størrelse med normalt niveau af tjald vs. tobak omkring 2-3 gange om ugen vil jeg være skæv i en hel uge? :D

Hvor FANDEN får de det super-tjald fra? :lol:

Det er helt til grin.

Husk det er metabolitter de snakker om. Prøv selv at stoppe med at ryge, så kan du mærke hvor længe efter det sløver.. ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Det kunne være fedt selv at lave 200-300 foldere og dele ud på sin skole. Den skulle indholde den virkelige sandhed og hash og der skulle alle de gode og alle de dårlige ting blive beskrevet.

Jeg vil vove at påstå at der næsten aldrig bliver begået vold af hashpåvirkede, for hvor mange af os gider egentlig rejse os fra sofaen efter en joint og rende ud og happy-slappe en eller anden? Jeg gider i hvert fald ikke, men sagen er jo helt anderledes mht. alkohol, som jeg igen vil vove at påstå fremmer voldsepisoder..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Chanders skrev:
Det kunne være fedt selv at lave 200-300 foldere og dele ud på sin skole. Den skulle indholde den virkelige sandhed og hash og der skulle alle de gode og alle de dårlige ting blive beskrevet.

Jeg vil vove at påstå at der næsten aldrig bliver begået vold af hashpåvirkede, for hvor mange af os gider egentlig rejse os fra sofaen efter en joint og rende ud og happy-slappe en eller anden? Jeg gider i hvert fald ikke, men sagen er jo helt anderledes mht. alkohol, som jeg igen vil vove at påstå fremmer voldsepisoder..

Jeg er helt enig!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Under min hat!
Chanders skrev:

Man kan da også godt happy-slappe i sofaen :?:

:D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]