Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
For 4-6weekender siden, fik jeg 8-10 brune sovepiller i en zipbag sammen med en klump hash, jeg spurgte dealeren efter hva var det og så sagde han sovepiller og at jeg bare skulle æde dem(spiste ikke alle 10, spiste 3-4stykker). men nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvilke sovepiller det er ? da det er rart at vide hva jeg har stoppet i kæften, og ja de virkede faldte ihvertfald i søvn / blackouts efter en ordenlig tur på alverdens stimulanser..

og Ja , har brugt både søgemaskinen og http://www.lmk.dk uden held.

identifikation:

Runde ca(H:1½mm B:3mm)
Brune
Uden delekerve eller andre mærker.
Blød brun skal
hvidtpulveragtigt indhold under den brune skal.

Mvh StyppeliciouS :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Hvorfor bruger du den gyselige babyblå farve?
Og hvis ikke LMK har det, er det sandsynligvis ikke en DK pille. Googl på "Pill ID", så finder du nok hvad du søger. :idea:

Titel:
for mig kunne det godt lyde som .. truxal uden og gøre mig for klog på det.. men det er det et anti psykotisk produkt :)

Titel: Re
ja undskyld farven så , hvis den påvirker dine meget lepåvirkelige linser i øjnene så du går hen og bliver blind af det og absolut skal brokke dig.

Hvordan kan det være at alle har en tendens til at brokke sig helt ekstremt herinde? istedet for bare at svare på det stillede spørgsmål?

Hvis du selv har brugt lmk id. guide finder du nok ud af at nogle pills , er uden identifikation, det er ihvertfald min erfaring.så det kunne godt være en DK pille.

Truxal . er det ikke en søvnfremkaldende pille eller hvad?
[/quote]

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Som trold skriver er Truxal anti-psykotisk medicin.

Hvis du havde læst på lmk havde du ikke behøvet at spørge.

Og den blå farve er gyseligt. Kun noget små teenagere der kommer direkte fra arto bruger.

Titel:
ja i stor dose gør de dig lidt om tåde .. men det er mere fordi de om jeg så må sige ligge lå på så du gør rundt i din ejen verden... kende os nogen der har tage stor dose af dem.. og ik et anbefale drug vis du skal have noget ud af det på den måde..

men godt vis du har lidt psyko tanker :D

Titel:
ja i stor dose gør de dig lidt om tåde .. men det er mere fordi de om jeg så må sige ligge lå på så du gør rundt i din ejen verden... kende os nogen der har tage stor dose af dem.. og ik et anbefale drug vis du skal have noget ud af det på den måde..

men godt vis du har lidt psyko tanker :D

Titel: Re: Re
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
LiqiudLove skrev:
Truxal . er det ikke en søvnfremkaldende pille eller hvad?
[/quote]

Man kan godt bruge Truxal til at sove på, jo. Du skal nok afsætte lidt ekstra tid til det, for det er ikke unormalt at man sover over sig.

Lad være med at prøve at lamme dig på dem - det kan man ikke.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Hvor længe sov du? Og hvordan havde hovedet dagen efter?

For hvis det var 4 x 100 mg. truxal kunne jeg godt forestille mig du ville sove MEGET lang tid, og være temmelig omtåget i lang tid.

Titel:
hehe ja det var mere end jeg fik i behandling .. jeg var væk fra vindue den tid :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hmm.. Jeg har da ellers op til flere gange "lammet" mig på truxal. Giver en go' buzz kombineret med hash imo.

Titel:
Faldte ikke i en rigtig søvn før jeg var hjemme, ca. 6-7 timer efter indtagelse. Men fik blackouts mens jeg sad sammen med mine kammerater. skal også lige siges at jeg havde kørt på 30mg ritalins kapsler, amf og et par E piller (ved godt det er dårlig HR).

Men da jeg kom hjem sov jeg vældig godt, har ikke lige styr på timerne men lang tid var det 15 ca. Og var pænt basket i hovedet, men der er jo også flere årsager til ;)

En af mine kammerater der var iblandt spiste også 3, han sov omkring 20 timer eller sådan noget(han tog hjem næsten lige efter indtagelse).

Jeg vil mene at jeg også blevet ret lam , de gav ihvertfald en voldsom kilden i kroppen sammen med jointen. Så jeg vil sku mene der er lame-værdi i de piller.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Ahh Oprettede bruger istedet for :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]