Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 52 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Ryge Film ?
Medlem

Geografisk sted: Århus Syd
Hey, nu har jeg snart set alle de ryge film jeg kender 100 gange, og det er ikke løgn ! Er der nogle forslag til nogle "fede" Film ?

Mine favoritter er :

Skæve Tider
Friday / Next Friday
Lampoon Senior Trip
Homegrown
Op i røg
Pot og pande [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Jeg forstår ikke at jeg kunne glemme
Fear and Loathing in Las Vegas
Det er den ultimative film, der nogensinde er lavet

Den med Muppets lyder også grinern, den skal jeg helt sikkert ud at lede efter..

Rygern

Op i røg
Pot og pande [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

[ 11 Januar 2002: Besked ændret af: Rygern ]

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
IDLE HANDS det er den ultimativt fedeste film jeg har set i meget lang tid (jeg er røvkræsen) hvis ikke du har set den så begynd at græd, det er den fedeste ryger/"gyser" film.

Junior medlem

Geografisk sted: Flying wing
Hvis du ikke har set den THE CELL !! Den r fandme syret !!! J.LO Biotch kommer IND i hovedet på en psykopat !!!!!!! Jeg syntes den r fed...

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
Jeg bliver liige nødt til at tilføje den mest grove/grineren film jeg har set længe.
"Meet The Feebles" Muppet show på syre, med en god portion vold, sex og massere af narko !
http://www.ween.net/feebles/

den er foresten instrueret af den samme gut som stod bag brain dead..

Medlem

Geografisk sted: DK
hehe poke, den er sgu alt for grineren den film....

Især scenen hvor narkodyret brækker sig er pissegriner! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 10 Januar 2002: Besked ændret af: Knox ]

Blow
Fear and Loathing in Las Vegas
Pulp Fiction
Idle Hands
Home Grown
The frighteners
Lock Stock and Two Smoking Barrels
Being john Malkovich
Magnolia
Alt Freddy Krueger

Men Half Baked er absolut den fedeste smoker film jeg nogensinde har set - fuck den er så grineren - der en der nakker en hest deri fordi han overfordre den med flere kiloæder - og bliver så smidt i spjældet for mord på embedsdyr i funktion - SÅ GRINEREN.....

[ 10 Januar 2002: Besked ændret af: Elven Raver ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er med på Next Friday, den er for fed [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Peace,
Tias.

Medlem

Hvis Man skal se en af de (syreste) film der nogensinde er blevet lavet, skal man helt klart se filmen om "The Doors", i filmen får man et indblik i hvor mange gange Jim Morrison(forsangeren) er på syre ....Anbefales Varmt at se den!! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
"The feebles" er ALT for fed - jeg synes specielt godt om junkie-knivkaster-vietnam-frøen, og den ekstremt lidderlige kanin [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

jeg måtte stoppe med at se "Friday", da jeg syntes at den var alt for kedelig (ok, så den også før jeg var begyndt at ryge, men...)

Jeg giver dog Blauer helt ret!
"outhere in the perimeter there are no stars
outhere we are stoned - IMMACULATE!"
Jim Morrison er nok en af de mest trippede og grænsesøgende personer der nogensinde har levet

En film hvor hovedpersonen også får suget lidt, som er alt for grinern, og som ikke bliver nævnt så ofte er "The Big Lebowski" - specielt de syrede drømme-scener er virkeligt fede og sjove.

En meget syret og virkeligt spooky tv-serie er David Lynches mesterværk "Twin Peaks" - den er ret scary i nogle scener, men også ret sjov i andre.

hmmmm

Doors er ultrafed - men The Wall er på min første plads indenfor syrede film - så den på svampe engang - fuck man bliver underlig af det..

Insane psychedelia user!

det er klart - "The Wall" er en virkeligt fed "syre-film", og musikken er jo også genial!

Medlem

The Wall....??_ hvad går den ud på``+?

Insane psychedelia user!

Du mangler jo almen dannelse, knægt! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
The Wall er Pink Floyd's geniale "rock-opera". Den handler om musikeren "Pink" som udvikler sig fra lille engelsk kostskole-dreng til superstjerne til følelseskold facist. Filmen er et studie i hvordan facsismen opstår hos mennesker, med savn af fader-figur, hård kostskole, ligegyldig berømmelse osv.
Filmen bygger på Pink Floyd's "The Wall"-koncerter, og indeholder bl.a. nogle enormt fede animationer der blev brugt til showet (bl.a. den med den marcherende hamre). Bob Geldof spiller hovedrollen

Du MÅ da kende sangen "The wall part II" - "We don't need no education" og "hey! teacher! leave us kids alone"???

Insane psychedelia user!

Forresten prøv at hør sangen "The Decline" af NOFX mens du ser the wall, der er en sammenhæng!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan kun anbefale Half Baked, og selvfølgelig Bjergkøbing Grand Prix. Den er for svedig på svampe [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Det vildeste jeg har set i TV har nok været et eller andet norsk program som mig og min ven så mens vi var ret påvirkede af shroomz.
Vi sad bare og zappede rundt for at finde noget fedt, og så kom der lige pludselig den vildeste norske freak frem på skærmen.
Han sad bare og snakkede på en virkeligt underlig måde, levede sig virkeligt ind i det. Han var umådeligt grim og sær at se på, han havde en underlig frisure og et ret sært ansigt.
Mig og min ven brød næsten samtidig ud i latter, og sad og græd af grin - det var TOTALT bizart at se på ham den sære nordmand... vi havde ingen idé om hvad han snakkede om (vi orkede ikke at lytte til selve teksten) eller hvad programmet handlede om, vi så bare på den sindssyge norske fyr der selvgladt sad og snakkede om ting som han sikkert syntes var enormt spændende og fantastiske.

Medlem

Hvis man virkelig vil have noget ud af ens trip på svampe kan jeg kun anbefale jer at tage en tur hen på statoil og simpelhent bare leje the movie of the year_____"PROP & BERTA" seriøst den kører for vildt

Medlem

Der skulle tilfældigvis ikke være nogle af jer der vidste hvor man kan downloade Pink Floyd's; The Wall

Insane psychedelia user!

øhm - du kan vel downloade det via KaZaA eller Morpheus... er det filmen eller musikken du vil have fat i?
Jeg ved ikke om det er muligt for dig, men jeg kan låne filmen nede på mit bibliotek, og jeg mener også at de har den i Filmhuset - du kan jo komme med et request om at se den dér. Jeg så den for første gang i filmhusets biograf - det var alt for fedt

Hvad med Cheech & Chong

MVH
piercer

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 52 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]