Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 15:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Thank You Melicamp, Ps hvad betyder din signatur ?

Dedikeret medlem

somebody: få dette off topic helvede lukket [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Medlem

Melicamp >> Jeg tror, at med 'scientistisk' menes der videnskabelig... bare et gæt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Østjylland
Jeg synes ikke der er nogen der burde være i tvivl om hvad du vil frem til Punk, jeg synes du udtrykker dig yderst klart og velformuleret. Og jeg er da osse til dels enig med dig i at det ikke nøvendigvis gavner vores sag at en 'Bonghjerne' står frem og repræsenterer alle der vil have' Canabis produkter frigivet. Men hvis der ikke er andre der vil?!
Jeg synes det er fedt du står frem Peter, men du skulle måske lade være med at benytte førudpenslede udtryk på offentligt tv. Da der vil være stor sandsynlighed for at folk vil fokusere på dette istedet for på dit egentlige budskab... Lidt ligesom Punk...

Så Peter: Keep up the good work, but with caution!

Og Punk: Ta' det roligt. Hvis du er utilfreds med Peters måde at kæmpe for sagen på så gå ud og gør det bedre selv! Man kan hvad man vil. Så det ville nok også være muligt for dig at komme i medierne. Og da jeg ikke tror du er interesseret i dette så lad være med at genere andre for at de yder deres bedste.

Og ta' jer nu sammen og lad være med at skrive off topic.. Det er yderst uinteressant!

[ 06 Marts 2002: Besked ændret af: Knee Dah Ho ]

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Knee Dah Ho:

Jeg synes det er fedt du står frem Peter, men du skulle måske lade være med at benytte førudpenslede udtryk på offentligt tv. Da der vil være stor sandsynlighed for at folk vil fokusere på dette istedet for på dit egentlige budskab... Lidt ligesom Punk...

[ 06 Marts 2002: Besked ændret af: Knee Dah Ho ]
<HR></BLOCKQUOTE>

For helvede da! Jeg fokuserer ikke på det, har du/i aldrig haft om reklame/medier/eller design i skolen, så burde du også vide noget om hvordan man bruger virkemidler osv. for at promovere et produkt, det hjælper sgu ikke at man bare klistre noget lort sammen og siger at det er godt, der skal være stil over det.

Jeg fokuserer ikke på det, jeg siger bare hvordan at "normale" mennesker højest sansynligt vil opfatte det!

Junior medlem

Geografisk sted: Østjylland
Fokuserer ikke på det?! Du har lavet 5 replys eller sådan noget hvor du hånligt citerer ham!
Hvis det ikke er at 'lægge vægt på' så ved jeg ikke hvad.
men det kan faktisk os' være fuldstændig ligegyldigt. Lad os nu stoppe det her meningsløse mundhuggeri... Alle sammen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]