Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 15:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Horsens
Til Punk
Du må da meget undskylde hvis jeg forvirrede dig med det udtryk du lægger så meget i, men at man skal pensle ting ud for folk i netop dette forum havde jeg sgu ikke regnet med [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Jeg har røget hash siden jeg var 18 ok min ven [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Ja for hvis Punks Mor syntes du er en dum hasher så må det jo værre rigtigt *LOL*
Jeg hader folk der ikke kan komme med deres egne meninger og se hvornår det er tid til at stå sammen og kæmpe hvornår fatter i det er et legaliserings projekt manden har gang i det burde støttes og ikke irriteres
Fuck alle dem der imod en legalisering

Insane psychedelia user!

"Du må da meget undskylde hvis jeg forvirrede dig med det udtryk du lægger så meget i, men at man skal pensle ting ud for folk i netop dette forum havde jeg sgu ikke regnet med "

For helvede, det er ikke det som jeg siger, jeg siger bare at det hjælper ikke legaliseringen af hash at du bruger sådanne stener udtryk i medierne!!! Hvis du havde gjort det med måde istedet for at plapre løs som en eller anden bonghjerne ville ha gjort så ville det ha gavnet os!

"Ja for hvis Punks Mor syntes du er en dum hasher så må det jo værre rigtigt *LOL*
Jeg hader folk der ikke kan komme med deres egne meninger og se hvornår det er tid til at stå sammen og kæmpe hvornår fatter i det er et legaliserings projekt manden har gang i det burde støttes og ikke irriteres"

Og jeg hader dumme folk som ikke fatter lort af hvad jeg skriver, så nu skal jeg skære det ud i pap for dig, n00biespade! : HVIS FOLK..SYNES AT PEDER...LØD DUM...PÅ TV (det er en forkortelse for television)..SÅ VIL DE AUTOMATISK GIVE HASHEN SKYLDEN...HVILKET BARE GAVNER DERES FORDOMME...HVIS...PEDER..HAVDE VÆRET MERE SCIENTISTISK ISTEDET FOR GANJAMAN AGTIG....SÅ VILLE DET HAVE VÆRET GODT...MEN AT HAN STENER PÅ TV (television igen)...KAN VI IKKE BRUGE TIL EN SKID!!!
FATTER DU DET MORON?!!

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Der skal da nogle til at starte debatten, og i mine øjne er Peder en pioner. Hvordan skulle folketinget (dem der foreslår lovene) kunne se der er opbakning, fra befolkningen (dem de repræsenterer), om en legalisering , hvis vi alle bare er tilfredse med at sidde derjhemme i smug og ryge??

Du får da ikke ret mange læger, videnskabsmænd eller farmeceuter (hrrhmm) til at gå ind og snakke om legalisering offentligt, før der er skabt præcedens.

Ps. Hvad er SCIENTISTISK en forkortelse for Punk??

Insane psychedelia user!

For helvede da, jeg har gentaget mig selv tonsvis af gange p00, hvor mange gange skal jeg skrive det før i forstår?!!

Medlem

Geografisk sted: DK
Man kommer ingen steder i denne her verden uden et smil på munden og en fornuftig talemåde.. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ...istedet for en sur og steneren attidtude [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

[ 18 Februar 2002: Besked ændret af: blaUer ]

Insane psychedelia user!

Det forsøgte jeg med i starten af posten men da folk ikke tog mig seriøs, så måtte jeg skrue den hårde tone og pokerfacet på [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg fattede dig udemærket Punk men jeg kunne ikke logge ind før nu og skrive med. Jeg syntes personligt at det er fedt at Peder står frem offentligt. men jeg vil give Punk helt ret i at den fremstilling der var af Peder i det program nok ikke gavnede særligt meget ud over at skabe debat. Men det at han skal i fængsel for det er sku noget folk kan se det forkerte i....Jeg syntes nu også at vi burde støtte op om det noget mere specielt når man kan se at de sku har forstået det flere steder (se f.eks hampedyrkerens håndbog 2. oplag forordet, eller dette link: http://www.narkotikaraadet.dk/Stof2/hash.htm )... Kunne man ikke skrive nogle læserbreve ude omkring eller på anden måde lave lidt lobby arbejde... Vi er sku da over 450 herinde.....

Insane psychedelia user!

Hamp jeg er parat på noget arbejde, noget seriøst, ikke noget "hey hvis du er syg så ryg dig baske, fordi det er sgu noget som rykker røv"!!! Det skal være med stil og intelligens!!!!

[ 19 Februar 2002: Besked ændret af: Punk ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jamen helt sikkert...Gider du så forøvrigt ikke tage mit navn af jeg hader at blive genkendt af de forkerte personer på de forkerte tidspunkter !

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
jeg tror ikke på en legalisering så længe de borgerlige er ved magten

1. prioritet må være at vælte regeringen!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er forøvrigt masser af spændende læsning i bladet stof på narkotikaraadet.dk . Men hvorfor skulle urten ikke frigives når de der fucking kapitalistsvin sidder på magten ? De er vel liberale, ikke, enhver lykkes smed, hvad nu hvis min lykke er at kunne fyre den fede ? Altså Poul Nyrup er sku da for bange for at miste vælgere til at han vil...Vi skal havde SF, Konservative, Enhedslisten eller Radikale til det, jeg mener at det er de eneste partier som går ind for fri hash (eller hvor ungdomsgruppen gør),... Eller også skal Anders Fogh gøre det !!!

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Til Punk
Hordan kan du hade dumme folk så meget som du siger du er jo fra jylland så må du jo værre en selvudslætende race fat besked Punk Hvis folk vil værre bong hjerner eller sige det der passer dem på tv, kunne jeg godt tænke mig at vide hvem der har gjort dig til dommer over det eller er du bare en snottet folkeskoleknægt på rulleskøjter iført en T-Shirt med teksten Jeg elsker popcorn og Creamy
Fat besked din nar og pas dig selv for jeg tror sku der er flere herinde der bakker op om Peder Svendsen en dig

Insane psychedelia user!

Det er vist end generel opfattelse at hvis man ikke bidrager med noget til diskutionen bør man lukke røven, fattede du den Marc!

Din sidste post giver jo overhovedet ingen mening og viser din mangel på intelligens.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
@Hamp: De såkaldte "liberale" er uhyre bange for at lade folk gøre hvad de vil når det kommer til brug/misbrug. Jeg tror ikke at du skal forvente at konservative bakker op om en legalisering - måske til medicinsk brug, men heller ikke mere.

Jeg har også læst artiklen om at mange partiers ungdoms-afdelinger går ind for en legalisering, men det tror jeg ikke at man skal lægge for meget i - det er højst sandsynligt en leflen for de unge (der ryger hash oftere end de ældre) og et forsøg på at virke friske, parate til forandringer og åbentsindede.

Partierne der kunne bakke op om en legalisering er, så vidt jeg ser det, kun SF, Enhedslisten og Christiania-listen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvad er det for en artikel du taler om Zarathustra ? Jeg ved nu hellere ikke rigtigt lige hvordan man skal gribe det her legalisering an, men jeg er ret sikker på at der er mange flere argumenter for end imod... Prøv bare engang at tænke på hvor mange liv det ødelægger, at det er illegalt altså...Folk som bliver udstødt eller set ned på eller som må flygte fordi de er ærlige omkring deres valg af rusmidler !
Jeg vil nu stadig støtte Punk i sine udtalelser jeg kan virkeligt ikke se vigtigheden af den post Marc skrev 19 feb 01:58...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Marc:
Til Punk
Hordan kan du hade dumme folk så meget som du siger du er jo fra jylland så må du jo værre en selvudslætende race fat besked Punk Hvis folk vil værre bong hjerner eller sige det der passer dem på tv, kunne jeg godt tænke mig at vide hvem der har gjort dig til dommer over det eller er du bare en snottet folkeskoleknægt på rulleskøjter iført en T-Shirt med teksten Jeg elsker popcorn og Creamy
Fat besked din nar og pas dig selv for jeg tror sku der er flere herinde der bakker op om Peder Svendsen en dig
<HR></BLOCKQUOTE>

nu har jeg ikke lige læst hele posten så jeg vil ikke udtale mig forløbet.

men fuck dig ´din nar du desset jylland fuck dig dit luder barn.
det er nemlig ikke typisk jyder at falde for sådan noget pis.
typisk københaver fjolser der stener BAREN og big brohter og alle de andre latterlige hu hej tallet løse shows,

det er fuldstendigt meningsløst at se alle de der selv optager københavner tøser rande roundt og være højt på strå fordi de er kommet i fjernsyn fordi de thor de ser godt ud,bare det at stille op til sådan noget gi mig bræk fornemmelse,
og nej vi er ikke en race der er ved at uddø

write jyde power 4ever

Medlem

Geografisk sted: DK
SKÅL..... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 19 Februar 2002: Besked ændret af: blaUer ]

Medlem

Skål broh [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Der er da ikke noget, der hedder 'scientistisk'. - Heller ikke i min fremmedordbog.

Men jo; det er fedt nok, at man har en holdning til tingene, hvis man forstår at formidle den fornuftigt. Hvis man ikke gør det, så synes jeg, det er bedre at holde sin mund, ellers ender det oftest med, at man gør mere skade end gavn, hvilket ingen jo er interesseret i.

Jeg taler ikke specifikt om 'Peder fra Hampnet', da jeg intet kender til denne person.

Ja, og til Marc; jeg synes, du skulle overveje at skifte tone. Det dér er oftest uønsket på dette forum, så hvis du ønsker at blive vellidt og accepteret, bør du nok overveje en lidt mere høflig stil end den, du skriver i.

Og til guffe; slap dog af, manden ved jo ikke bedre. Moderators/admins skal nok banne ham, hvis han ikke opfører sig ordentligt. Derfor er der ingen grund til, at du også gør dig selv til grin ved at skrive den slags pladder, som heller ingen mening giver.

Hold venligst diskussionen på et sobert niveau.

[ 19 Februar 2002: Besked ændret af: Melicamp ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]