1. Hvor meget er der i ?
2. Hvor godt er den stampet ?
3. Er filteret småt og med dårligt sug i ?
4. Tager du for små lunger ?
5. Ryger du nok ?
1: Hvis der kun er f.eks. ½g til 4 personer så kan jeg godt forstå det
2: En alt for hårdt stampet joint (evt. kombineret med et lille dårligt filter) kan få selv den bedste tjald til ikke at virke særlig godt...
3: Et lille filter som der næsten ikke kommer noget luft igennem når jointen ikke er rullet, forhindrer tit at man kan få særlig meget røg igennem og ned i lungerne. En af mine tommelfingerregler er at et filter skal man kunne trække vejret i i 5 min. uden at blive forpustet

4. En af mine gode venner jeg har røget et par gange med tager ALT for små lunger. Han er vant til at ryge smøger, og ryger en joint på samme måde. Små hårde korte sug som hvis det var et korkfilter, og så får han altså kun en 1/3 del af det vi andre får. Han ryger så ca. det samme antal sug, og får derved meget mindre
5: Ryger du nok ? Tjaaa... Det kan være svært at sige. Prøv at køb 1g af den "90'er" og put i en joint med et godt filter og det der. Ryg den alene og se om du ikk får effekt. Hvis du ikke gør, så fuck ham din pusher, og køb et andet sted (nej ikke pul ham, bare glem ham)
Hvis du putter nok hash i, laver et ordentligt filter, og tager nogle gode sug, så skal jeg nok love dig for at du bliver skæv, også selvom hashen ikke er så god. Hvis det er tjalden der er noget galt med, så skal han sku skydes for at sælge den som 90'er !
Nåmen god ryger når du kommer dertil, jeg skal selv ryge lidt hjemmelavet hashish i dag... Dog højst 0,2g pr. person, det slår utrolig hårdt :twisted: