Stonez skrev:
Det mener jeg bestemt ikke. Jeg har brugt teknikken mange gange udendørs med stor succes. Hvorfor mener du de bliver skrøbelige?
Jeg var selv IDIOT sidste år og veggede en masse planter i april uden kunstlys (jeg foretrækker selv at kalde det "villige til at lære af egne erfaringer" ...)
De stakler blev faktisk rimelig svage, strakte sig og lå ud over potteplanternes kanter.
Behøver jeg nævne, at jeg selvfølgelig også var IDIOT og ikke havde en blæser på dem? Gæt selv om de blev svage eller stærke af det

Endelig er der en anden ting man lige bør huske, uanset om man gør alt det rigtige indendørs: nemlig at solen har en del mere skadelig UV stråling og det kan simpelthen riste planter, der ikke bliver vænnet til det nye spektrum.
Når det så er sagt, så kom selv planterne fra april sig faktisk og blev til udmærket cannabis. Dog havde jeg absolut ingen bedre succesrate eller vildere udbytte med mit april batch end med dem jeg begyndte at forspire i potter i begyndelsen af maj, og selv dem der først kom op af jorden (sået direkte i jord udenfor)i sidste tredjedel af maj nåede faktisk at komme ligeså godt med som de andre. Ingen af disse var guerilla men under kontrol hjemme i have og i potter på altanen.
Det super-smarte ved at starte de små og lade dem vokse sig lidt store under kontrollerede forhold er, at de satans SNEGLE har sværere ved at æde ens planter når de bliver plantet ud guerilla. (Hvor jeg hader snegle ... hvor jeg dog virkelig hader dem ... gæt selv hvorfor jeg intet guerilla grow havde i længden)