Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Tias du plejer da ellers ikke at gå af vejen for lidt stenning af privatpersoner...hehe.
Er rebellen pludselig sunket i jorden?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Hash dræber sku da også..Bare ikke så direkte. Folk dør af rygerlunger men stadig så er det i tusinder man tæller dødsfald i forbindelse med alkohol mens det er i få hundrede man tæller døde cannabisbrugere !!! Og sygdommene ved brug af kaffe, sukker og alkohol er der også større chance for at få så vidt jeg er informeret !

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Nu BEHØVER man jo ikke at ryge hash, man kan jo også spise/drikke det, og i den forbindelse er det vist ikke særlig skadeligt.

Med mindre at det er sprøjtet med et eller andet trippet ukrudtsmiddel. Som "den høje kogebog" referere til...

GF

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ikke særligt skadeligt når man spiser hash ??? Ha ha... Det er meget svære at dosere og flere der har prøvet at fyre vil nok efter en ½ time tro at de ikke har fået nok og guffe noget mere og så er det sku at psykoserne kommer !!!

hvor skal vi kaste de brosten henad - det kan squ da ikke passe at vi skal sidde og være så fredelige og rolige imens at en lortestat smadrer vores miljø mere og mere - jeg tror at efterhånden de fleste mennesker i dk tager dope - ok ikke de fleste - men en god led portion af os gør

vi burde squ være istand til at samle en mindre hær og så "indtage" borgen - de ville squ aldrig kunne stoppe os - vi vil være så mange at vi bare ville vade ind og så endelig få mulighed for at vise hvor mange der faktisk hader det her lands lorteregler om narkotika

Fuck it all
Fuck this world
Fuck everything that it stands for

med henhold til dråx selføllerli

Medlem

Geografisk sted: DK
aka. Slipknot

Medlem

Uahh, 0,1 - Det skal man ikke være for fin til....

Hamp> Det er kun folk som ikke læser flittigt nok på dette dejlige board, som er blanke nok, til at æde mere efter kun en halv time. (Elsker nu den måde det kommer snigende på, uahh-jeg er væk, men nej 20 min efter UAHH nu er jeg mega væk og OFF)

(psykoserne)= Jeg mener ikke det er et reelt problem, for folk der ellers er normalt velfungerende.

Elven Raver>God plan, husk at sende indbydelser...

Peace GF
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Jylland
Folk ryger jo ligemeget om det er legalt eller ulovligt. Forskellen er bare at så længe det er ulovligt er det mere spændende for små børn, og staten kan bruge masser af tid på at kæmpe imod det uden at komme nogen vejne.
Jeg tror at der bliver færre rygere efter et stykke tid (et generationsskifte måske) hvis man legaliserer hash, og det er jo det de prøver at opnå ikk?
Hvis alkohol var blevet opfundet idag var det sgu da aldrig blevet lovligt. Der er så mange ting der ikke er sunde.. folk burde kunne træffe deres eget valg om hvad de vil gøre med deres krop og sjæl..

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
det allermest latterlige er at det farligste og almindeligste rus/nydelsesmiddel er 100% legalt, der er ikke så meget som en advarsel på eller noget med at sundhedsstyrelsen anbefaler højst....... nææ du må give det til dine børn hvis du vil, selv om undersøgelser viser at det laver uoprettelig skade på centralnerve systemet og giver angst, psykoser, forhøjet Blodtryk, Mavesår og så er det samtidigt et af de mest vane dannene stoffer der findes, det har faktisk engang været ulovligt at indtage her i landet men det er mange år siden, det var før man fik virkeligt farlige stoffer som hash og sukker (der bliver faktisk advaret mere om konsekvenserne ved overforbrug af sukker end om det "magiske" stof) og hvad er navnet på det så?? hvad er det der holder hele danmark igang?? hvad er det der får os op om morgenen?? hvad er det der går at vi kan klare de sidste 2 timer på arbejdet?? KAFFE COFFEA ARABICA DET! BURDE FORBYDES

Medlem

Hehe, Cool indlæg Haze, - er verden ikke dejlig dobbeltmoralsk.

De personer der bestmmer hvilke "stoffer" der skal være lovlige og hvilke du bliver stemplet som narkoman for at benytte, er i en del tilfælde total WACK!!!

Hvordan kan alcohol være lovligt når det hver år dræber masser af mennesker, mens Hash kun gør folk i godt humør og giver dem monster fråderen....

Peace GF

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jo jeg er da godt klar over at der ikke er nogle problemer omkring hash hvis man bare sætter sig ind i det hellere ikke selvom man spiser det !! men det kan da gå galt er vi enige ?? Tak !
Det lyder sku da egentligt som en fed idé at besætte christiansborg...Hvad mon de ville gøre ??? Sætte militæret ind ???

Medlem

Jep vi er enige om at det KAN gå galt, men jeg mener nu ikke at folk der ellers føler sig psykisk raske, har noget at frygte...

Med hensyn til Christiansborg, så tror jeg egentlig ikke, at vi overhovedet ville nå at få tændt op i den store vandpibe, før Cirkus milli ville troppe op... "Skyd de hippier, før røgen fra Canabis planten, slører Jeres sind..." [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] Tudefjæs..Pivpiv, lad os pakke sammen og gå... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Haha, de tog ikke vores vandpibe.. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

GF

Junior medlem

Geografisk sted: Horsens
Hvad med at lave landsdækkende happenings/demostrationer på samme dag, i alle de byer vi kan. Jeg tror siden her i overflod dækker hele Danmark, med alle de folk der er herinde. Hvis vi gør det landsdækkende og anmelder vores ankomst og formål i god tid til diverse medier vil de være der.
Bare et forslag, men en skide god undskyldning for en mega fællesryger i diverse parker rundt om i landet.

Peder
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Peder Svendsen:
Hvad med at lave landsdækkende happenings/demostrationer på samme dag, i alle de byer vi kan. Jeg tror siden her i overflod dækker hele Danmark, med alle de folk der er herinde. Hvis vi gør det landsdækkende og anmelder vores ankomst og formål i god tid til diverse medier vil de være der.
Bare et forslag, men en skide god undskyldning for en mega fællesryger i diverse parker rundt om i landet.

Peder
<HR></BLOCKQUOTE>

Det lyder straks meget bedre, er du kommet til fornuft Peder [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Nej joker bare, har selv gået og tænkt de samme tanker om at det ville være suverænt at få samlet en masse folk....so lets do it!!!!

Junior medlem

[img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] he he
Jeg har været for meget oppe og køre på grund af de hundehoveder over på borgen og det har selvfølgelig osse givet udslag i mine udtalelser [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Men derfor står jeg da ved alt hvad jeg har sagt og som sagt det er jo kun min mening jeg ytrer mig om.

Men fuck det, ja vi skal sgu have gang i sådan noget og jeg prøver at ringe til Tuxen imorgen, for jeg er sikker på at hampepartiet gerne vil støtte med planlægning o.s.v.
Det kunne være totalt blæret at gå mangfoldigt på gaden og ryge en jay mens Jens Jern og Jørgen Knippel gå og passer på de "ordentlige" borgerne i samfundet.
Peder

Insane psychedelia user!

god ide med Tuxen, hvis det skal blive det til noget så skal det sgu udføres ordentlig og stort!!! Det hjælper ikke at vi bare har 10 bonghoveder til at sidde og stene rundt omkring i landet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

HE HE dem har vi nok af [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Hvad med at gøre det om sommeren/foråret så vejret er godt nok til at man kan sidde udenfor på græsset, og så folk ikke har så ondt i halsen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ?

Jeg er med på den - hæ - altid med på en ryger, uanset hvor det er....

men der må godt blive varmt først......

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Personligt tror jeg det blev nød til at være i få byer rundt omkring istedet for så mange steder som muligt !!! 20 mennesker 50 steder siger sku ikke så meget som 330 på tre steder ! Men helt klart en god idé muligvis som en lille opvarmer til sommerens festivaler !!!??? Det skal ihvertfald være lidt bedre vejr tidligst i maj efter min mening !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]