Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Check: http://www.bt.dk/AlleNyheder.pl?c=sidstenyt&aid=85880

Den omhandler ethnoplanet.dk

(RygerSmiley)

Insane psychedelia user!

Not good, Not good... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
De kan kun sigte dem for opfordring til fremstilling af stoffer - ikke sandt? Måske burde der være mindre opfordring på denne side?

Dedikeret medlem

de er sq ved at være kendte de drenge på ethno, så lige et indslag om dem og deres fluesvampe på tv danmark2, så i iøvrigt peder fra hampnet på landsdækkede?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hvad er det i har i tankerne. nu ikke noget med brusten vel...

Dedikeret medlem

brusten igen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

lets make a revolution [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Luk nu røven Guffe.

Jeg taler, naturligvis, om læserbreve.

Peace,
Tias.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er intet at gøre pt.
Politiet kører prøvesag mod indehaverne af ethnoplanet - formålet med prøvesagen er, at gøre ethvert salg og besiddelse af hampfrø ulovligt.

(RygerSmiley)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så man har ikke lov at kontakte narkotikapolitiet længere, fordi de har travlt med at undertrykke os?

Fascisme, fascisme, fascisme, lad mig tælle måderne jeg elsker dig på... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

/Tias

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
Uuuuhhh! hvor er det dog slemt!De har frø!Det var da slemt!Hva fanden er der galt med Danmark!Efter Anders Fjong er kommet til magten så vil de fandeme også lukke Standen!Det vil også hjælpe meget!Så ryger det bare ud til hash klubberne!Dem vil de også lukke!De vil sgu så meget, men de får sgu ik gjort noget ved det!De snakker og røven går!Keep It Real!

Medlem

Jeg ved ikke, om man kan se dagens hændelser som en direkte konsekvens af den borgerlige regering, men jeg tror, personligt, at vi har forspildt chancen for at få legaliseret hamp i Danmark i denne omgang. Når Socialdemokraterne kommer tilbage til magten (Jeg vil ikke skønne, hvor længe der går), så vil det måske være anderledes. Jeg vil i hvert fald fortsat kæmpe mod det, jeg mener er voldtægt af borgerne.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Melicamp>> 200% enighed!

"..Don't give up tha fight.."

Fred og broderskab,
Tias.

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
de kan true med våben de kan smide med bomber men de glemmer det dem selv de straffer, I FÅR OS ALDRIG SLÅET IHJEL!!! RØVHULLER!!!!!

VAR DET IKKE SNART PÅ TIDE AT VI STOD SAMMEN OG VISTE DEM HVEM DER BESTEMMER, VI ER FLERE END DEM SÅ LAD OS FOR HELVEDE GÅ IMOD DEM.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Haze>> 200% enig. Er der nogen, der ved hvordan man får en kontakt til narkopolitiet, hvor ens klage bliver taget til efterretning?

Peace,
Tias.

Dedikeret medlem

Legalisering af hamp.......i må da være sindsyge!!!! DET ER JO NARKO!!!!!

Medlem

måske er løsningen brosten, måske har vi været for stenede i for lang tid, måske skulle man bare starte lortet og så se hvad der sker, det kan sgu da ikke blive være.

der er et par ting jeg ikke forstår: hampe frø indeholder ikke noget THC derfor er de ikke ulovlige (endnu!!(psilocybin svampe sporre indehollder heller ikke psilocybin, men er alligevel ulovlige???)), man kan gå på biblioteket og låne hampedyrkerens håndbog, jeg har bestilt "The big book of buds" og "indoor marijuana horticulture" igennem min lokale boghandel, så jeg kan ikke se hvad ethno har gjort der er værre, information omkring hampedyrkning er ikke ulovligt.

Rød fluesvamp, indeholder muscarin og så vidt jeg ved er det ikke på nogen liste over ulovlige stoffer.

Medlem

Fuck hva´ sker der de skide smølfer tager slet ik´ en skid hensyn til min paranoia, selv om det ikke har været ethno´s hensigt, kan strisserne vel nok have fået fat i addresserne på alle der inden for den sidste tid har bestil der.
Desuden døde revolutionen (sammen med fornuften i 68, tror jeg nok). Nogen må da ku´ se (ikke kusse men kunnne observere) at så længe der er en form for kontrol med salget af alverdens ting og sager er det en fordel for alle.
Nu skal jordskælv vel også snart illegaliseres, det er jo også en del af naturen og denne kan man endda bevise har en skadelig effekt.

Hvis ikke der var nogen love, så var de´r fandme heller ingen kriminelle. Lortet opvejer hindanden. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Medlem

ØØHHHH brian hvilken side er du på????? eller er du bare skæv [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Brian:
Fuck hva´ sker der de skide smølfer tager slet ik´ en skid hensyn til min paranoia, selv om det ikke har været ethno´s hensigt, kan strisserne vel nok have fået fat i addresserne på alle der inden for den sidste tid har bestil der.
Desuden døde revolutionen (sammen med fornuften i 68, tror jeg nok). Nogen må da ku´ se (ikke kusse men kunnne observere) at så længe der er en form for kontrol med salget af alverdens ting og sager er det en fordel for alle.
Nu skal jordskælv vel også snart illegaliseres, det er jo også en del af naturen og denne kan man endda bevise har en skadelig effekt.

Hvis ikke der var nogen love, så var de´r fandme heller ingen kriminelle. Lortet opvejer hindanden. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

den danske revolutionen blev aflyst på grund af regnvejer

Medlem

Ok jeg var påvirket den dag og havde lige haft noget om 68-oprøret. Jeg mener selvfølgelig, at det bedste ville være at alle former for kontrol var ganske unødvendig. Men nogle mener jo, at alt i vores lille samfund skal kontroleres. Hvis det endelig skal være sådan, så må det da være en fordel for staten, at de ved hvem der forhandler "rene" legale produkter (på den måde har de en form for kontrol) og en fordel for os, at vi kan købe dem.

Og hvorfor var det så lige at Guffe citerede det hele?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]