Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Angst?
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg så på starten i jomfru i nød beskeden og kom til at undre mig... Er der mange som får bad trips af THC-produkter ??? Jeg har sku aldrig oplevet andet end forbigående noia og den slags, og hovedsageligt når jeg er steder hvor jeg ved at jeg bliver smidt ud hvis det bliver opdaget at jeg er skæv !

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Hvor bliver man smidt ud, hvis man er skæv? Uahh, det har jeg aldrig hørt om..!

Har iøverigt aldrig fået bad trip af hash, kun blevet FOR skæv... Den der "sæt mig af" følelse....

God søndag, husk langt fra Las Vegas GF

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har da ofte været til fester og så har jeg gået på to højskoler hvor man ikke må...Men jeg sidder faktisk på den ene lige nu og er skide skæv...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, man kan sagtens trippe dårligt på hash. Har gjort det i hvert fald 10 gange ~ Men jeg får også angstanfald i ædru tilstand, så det kan være det der spiller ind..

Peace,
Tias.

Dedikeret medlem

du for go tias [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Det sker lidt for tit at jeg får noia på, desværre. Men det er også kun når jeg er steder hvor jeg kan ryge på røven ud af døren hvis de finder ud af at jeg er skæv! Når jeg får noia på, sker det tit at jeg får de særeste hallucinationer. Folks ansigter forvrænges grotesk og jeg hører ting som ikke er der. Spooky!!
Findes der metoder til at ryste noia af sig?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Selvkontrol!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tja højskoler og hash...Højskolerne syntes ikke om hashen jeg ved ikke hvordan hashen har det med højskoler ...!!!

Medlem

Geografisk sted: Denmark, KBH
Der har sat sig et bad trip i hashen, noia stemmer og sådan noget pis, btw hvor lang tid går der før man kan ryge igen?

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Enig med dex, selvkontrol. Har også engang haft lidt svingende humør når jeg ryger. Men så tog jeg mig sammen, og så noiaen som hvad den var, et biprodukt af de gode tider. Nu plejer jeg bare at grine af det for det meste, grine af hvor ristet jeg er i bøtten. Man skal bare lige tage sig sammen, og huske det kun er oppe i hovedet det foregår, styr dit trip, lad ikke trippet styre dig.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Hvad er der med Højskoler og hash?

Junior medlem

For noen kan cannabis utløse flashbacks fra tildligere badtrips på andre stoffer.Slike tilfeller har ofte feilaktig blitt tolket som "hash-angst" [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Medlem

Sjov post. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Personligt har jeg aldrig badtrippet på hverken hash, svampe eller andet.

Det vildeste var nok dengang, hvor jeg var bange for, at der var nogen, der havde stoppet et kanonslag ind i den smøg, jeg røg(!!!).

Men jeg anser mig selv som et meget stabilt menneske. Ja, jeg sad da og så amerikansk fodbold på svampe uden at få det dårligt overhovedet. Men det er jo en helt anden historie... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Fu Manchu:
For noen kan cannabis utløse flashbacks fra tildligere badtrips på andre stoffer.Slike tilfeller har ofte feilaktig blitt tolket som "hash-angst" [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Det kan jo også være omvendt... at en "hash-angst" fejlagtigt bliver fortolket som et flashback (hvilket ville gøre de fleste endnu mere ængstelige) - man skal jo altid huske på at hash virker hallucinogent i høje (forgiftnings) doser...

skumleren ting

jeg får squ ikke "halluer" af hash/skunk når jeg ryger det - hvis jeg derimod æder det kan jeg få nogle vilde vrangforestillinger, og så med den evige Hppd der ligger og lurer bag mine øjne "i can feel it behind my eyes" så har der da været nogle vilde ting, men ikke noget jeg ikke har kontrol over....hmmmm....wrong.....hvis det er god hash kan jeg godt få lidt noia, især hvis jeg er møgskæv og nærmer mig spejle, f.eks hvis et spejl viser noget af en væg som jeg godt kan se ellers, men spejlet så danner en blind vinkel, så tror jeg hele tiden at der springer et eller andet frem og nakker mig - men som dex siger, selvkontrol..........

Det kommer med aldren, jo mere hash man har røget jo lettere bliver det at styre det......

og lad være med at ryge sphaggettier sammen med grydesjovere, det ender i noget kaffegrums som slet ikke er en god ide!!!!!

PAPAPAPAPAPAPLaYstatiOn....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har engang haft et sjovt noia anfald,sjovt for det var ikke ubehageligt.Vi sad og så rugby,og det eneste jeg tænkte på,da de lå i en stor klynge ude på banen,var at nu snakkede de om mig igen(!)
Det grinede vi sq meget af. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Cannabis kan give nogen sjove forvrængninger nogen gange. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
højskoler og hash !!!!

da jeg gik på egå blev jeg bustet 3 gange,
3 gang var på min fødselsdag og der røg jeg hjem på tænke pause i en uge,

ellers fik vi af vide af lærene at hvis vi røg hash var det vores eget problim,og at vi skulle tage ind til århus når vi gjore det og så ikke sige noget til nogle andre,

men hvem gad at tage ind til århus og gå roundt der inde når der var storskærm over i en af salene,

brande der i mod de var fuckt up.

men det var også mere en personlig hets fra forstanderen mod mig fordi jeg klaget over for mange ting efter hans mening,

støre facist finder man ikke i jylland.

det med angst har jeg kun prøvet med skunk hvor jeg har undervuderet stykken og så røget mere end jeg burdte

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]