Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Pæreflimmer.
Junior medlem

Geografisk sted: nord.
Hei alle sammen.

Jeg dyrker for tiden med en 70-watts HPS. I det siste har den begynt å flimre/blinke litt, nesten som om den skrur seg av og på. Hva skyldes dette? Er pæren utslitt allerede? Eller er det bare fordi den har stått på kontinuerlig i en måned nå? Vil det hjelpe når jeg begynner å blomstre planten? Eller er det noe annet galt?

Håper noen vet svaret!?! [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Takk for meg.
-nemo

Snak med dem der har solgt dig din HPS det er nok det bedste

MVH
Piercer

Junior medlem

hei ja...

mener du sjefen på byggeplassen der jeg skar den ned med avbiter-tang? ja kanskje det hadde vært en idé... [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Takk for svaret uansett... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Peace and love.
-nemo

Medlem

Hæhæ - Nemo send din nuværende lampe til mig, og gå tilbage til byggepladsen og bed manden om at skære en ny ned til dig! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Nietzsche

PS. Aner ikke meget om det, men lyder det ikke som om, at det er selve "pæren" den er gal med. Hvis ikke skulle det jo nok være starteren, men så ville den vel slet ikke gå i gang, eller hvad? Kører du virkelig 24 timers lys?? Skulle du ikke nøjes med max 18, for at give planten lidt hvile?

Medlem

Tjekkede på hanfburg.de - de foreslår: udsving i strømstyrken - eks. et køleskab i lejligheden går i gang eller der er høj belastning på den enkelte strømkreds i lejligheden - siger det dig noget?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Er der mon udbredt mange Nietzsche tilhængere blandt psychonauter eller hva... Nej det var lidt off-topic. Men det lyder da for mig at se som om det er en overbelastning der sker. Har selv et næsten tilsvarende problem med at lyset i vores køkken bliver svagere når man tænder for en stikkontakt !!!Prøv evt. et andet stik...

Medlem

Well mange psychonauter er nok unge mennesker og unge mennesker er typisk lidt mere til Nietzsche end ældre mennesker - Nietzsche skulle efter sigende være noget man vokser fra. Men hvem siger, at jeg er Nietzsche-tilhænger? Og hvem siger, at jeg er psychonaut? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

Hei og takk for svar...

Tror jeg har funnet ut at det er kjøleskapet som gjør det. Ordnet det i går aftes bare med å sette på 10 m. skjøteledning og koble det i et annet stikk. Nå betaler naboen min for moroa, stakkar... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Ellers har jeg nå begynt å blomstre planten min (en "pige", hurra [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] ) Hun er pr. i dag (blomstringens 4. dag) 37 cm. høy og dufter skjønt.

Peace and love.
-nemo

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]