Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Jylland
hvad er den letteste måde at rulle en fed på?? Jeg mener.. for fumel-fingre [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Øvelse gør mester du!!!!!!!!!!

Ellers må du ud og købe en Bong, men det ville jeg aldrig selv gøre. Køb noget lækkert papir (fuck Rizla) og så ruller du bare løs til du har lært det.

Kig under lexikon, det står det hvordan man rulder en joint *G*

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Jow - først ruller du selve "keglen" altså, med rør/pap og så papir, derefter mixer du, og så kan du hælde dit mix ned i "keglen" - bank den lidt imod en hård overflade - ligesom med hjemmekrølssmøger - så skulle den være der.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
FUCK RIZLA :P

Jeg brugte 8 stykker på at lave 2 i går!

Dedikeret medlem

Rizla er for tykt........

smoking blue derimod....se der er kvali!

ellers så begynd at købe philler eller køb en chillum

Medlem

Yep, smoking blue er i top.. har selv lige købt 15 pakker... bare så man ikke løber tør [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Hvis du vil undgå at skulle opøve en smule fingerfærdighed, kan du skaffe dig et merskumsjointrør - det er let lige at rulle papiret omkring, og så er man klar - pas på du ikke kommer til at købe et rør af ben, det er altså ikke specielt lækkert at ryge af.
Jeg kan godt rulle med Rizla - især den blå er rar. Well jeg har endnu ikke mødt noget papir jeg ikke kunne rulle af - bare det har været opbevaret fornuftigt og ikke er alt for krøllet.

Nietzsche

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
Hvis der ikke er andet end Rizla, kan jeg godt rulle på det, men det er ikke nemt!Hvis du kun vil ryge J's så skal du nok sætte dig ned efter middag og blive ved med at prøve!Så skal du nok få det lært til sidst!Keep It Real! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]