Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Dyrkning
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Jeg har kun dyrket den sort ude.

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
Nietzsche jeg ved hvad du mener det var heller ikke for at banke dig i hovedet, jeg ville bare lige gøre dig opmærksom på det inden du begyndte at sige hvadfor nogen frø eller hvad for noget gødning folk skulle bruge til deres indendørs dyrkning (eller sådan noget i en stil) som man så til ser på overgrow og cannabisworld.

Når i skriver at i har dyrket de forskellige sorter udendørs, mener i så plantet/sået i jorden (ikke i potter) uden at skygge dem og er planterne blevet helt modne (alle hårene er brune, bladene begyndt at gulne)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Tak for hjælpen MoS det lyder spændende. Er du sikker på at northern light kan klare sig ude i en lysning i skoven uden vanding, udover regn og uden gødning?

Moderator
Brugeravatar

Det skal jeg ikke kun sige Halifax, jeg har kun selv dyrket dem i haven med gødning.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
er der nogle der har haft hæld med at dyrkke noget bad ass thi pot/skunk her i dk evt. i drivhus eller bare på friland

Moderator
Brugeravatar

Jamen det vil jeg da gerne SH.

Når jeg dyrker planter ude, i store plast potter, eller keramik potter med dræn i, så lader jeg dem stå sålænge som muligt.
Og når vi kommer hen i August, midt i Septemper, eller Oktober alt afhængig af sorten og vejret.
Så tager jeg dem enten indendørs, hvor jeg har dem til at stå i stuens store vinduer 12 timer om dagen, får så at placere dem i et mørkt rum i huset om aftenen. Eller jeg lader dem stå ude noget tid endnu, igen afhængig af sorten og dens mugresistens.
Der står de så under specielle "drivhuse"
ka vi kalde dem, indtil frosten sætter ind, så kommer dise også ind og får samme tur, som de andre førnævnte.

Og ja, det er jo ganske klart, at man ikke med de forhold vi har her i Norden, kan få helt færdige planter ude.
Jeg har selv kun haft helt færdige planter, dvs 2 måneders blomstring under lys indendøre.

Håber det var svar nok...

Medlem

Mos vil du ikke være så venlig at svare på mit spørgsmål.

Halifax666 jeg ville ikke satse på det hvis jeg var dig.

Medlem

tak for det det var mere end rigeligt (nogenlunde samme metode jeg bruger), nå tilbage til hvor vi var for et stykke tid siden: Lad være med at tro at i kan dyrke skunk, Northern Light,White Widow Osv. udendørs det kan i ikke, men selfølgelig i potter og med drivhus og så tage dem indenfor om efteråret jo så kan det lade sig gøre, men det er ikke udendørs dyrkning.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]