Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 09:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Jeg tænkte bare på, hvor køber folk nu om dage... Staden er der jo endnu, men det er mit indtryk at mange af klubberne er lukkede... Hvad er jeres indtryk/situationen der hvor i er?

Det ville virkeligt være noget pis, hvis man skulle over til at købe fra en der står på hjørnet, eller en eller andens skumle lejlighed :(

Senest rettet af Eleusis 08 feb 2006 01:12, rettet i alt 1 gang.

Titel: Re: Ehm...
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Eleusis skrev:
Jeg tænkte bare på, hvor køber folk nu om dage... Staden er der jo endnu, men det er mit indtryk at mange af klubberne er lukkede... Hvad er jeres indtryk/situationen der hvor i er?

Det ville virkeligt være noget pis, hvis man skulle over til at købe fra en der står på hjørnet, eller en eller andens skumle lejlighed :(

Du bør nok vide to ting:

1. at det er cool at holde sig sigende overskrifter [tak for ændringen]
2. at dit indlæg er på kant med reglerne for psychedelia.dk (det er ikke et pusherkontaktbureau) [Piercer: I stand corrected :) ]

Bare et venligt råd :wink:

Senest rettet af Malkavian 08 feb 2006 14:12, rettet i alt 1 gang.

Titel: Re: Ehm...
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Eleusis skrev:

Jeg bor i Århus, og jeg har godt kunnet mærke at der er blevet færre klubber i midtbyen, men hvis man gerne vil have tjald er der stadig masser af muligheder. Men ja, der er kommet flere lejligheder hvor folk sælger småt, end de store klubber

Titel: Ro på...
Dedikeret medlem

Jeg spørger jo bare generelt hvor folk køber henne, spørger ikke om retninger eller hvilken bus man skal tage derud ;)

I forvejen snakker vi om et ulovligt stof (og HR), så skal vi ikke lige tage den lidt med ro? I forvejen er der så meget på boardet som er på kanten, så jeg synes nok at det her spørgsmål er rimeligt uskyldigt.
Og ikke mindst relevant i forbindelse med HR...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Af smådealere i min omgangskreds eller til nød fra den lokale klub... Dog med risiko for div. dårlige ting... Ladt MP5 i fjæset osv

Men jeg håber på at blive selvforsynende om ikke så lang tid, indtil da har jeg lagt røgen på hylden, vil ikke støtte rygerklubber

Specielle lejligheder og weekendryger kan godt komme på tale

Købte på Staden i sin tid, også der jeg købte min første joint (eller rettere sagt, de første ti, på en gang)

Men efter at boderne blev revet ned, dalede kvaliteten, de gamle pushere blev anholdt, og nye kom til. Kvaliteten af klump dalede, og pot/skunk var ikke særlig nemt at få fat i

Men det er blevet nemmere at få fat i hash nu om dage, meget nemmere. Nu behøver man ikke tage ligeså langt, og langt flere har. Dog er der ikke altid ligeså stor leveringsgaranti som for nogle år siden hvor man altid kunne få tjald på de fleste tider på døgnet...
Mindre mængder, begrænsede åbningsteder grundet mindre netværk, f.eks. to personer...

Pot og skunk er desværre ret svært (for dem jeg kender og mig selv) at få fat i, hvis der ikke lige er sæson for hjemmedyrk

Købte jord i dag, så nu skal der snart startes et nyt kuld op...

Titel: Re: Ro på...
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Eleusis skrev:
Jeg spørger jo bare generelt hvor folk køber henne, spørger ikke om retninger eller hvilken bus man skal tage derud ;)

I forvejen snakker vi om et ulovligt stof (og HR), så skal vi ikke lige tage den lidt med ro? I forvejen er der så meget på boardet som er på kanten, så jeg synes nok at det her spørgsmål er rimeligt uskyldigt.
Og ikke mindst relevant i forbindelse med HR...

Vi tager det skam helt roligt Eleusis, men prøv selv at kigge på din overskrift, og læg 2 og 2 sammen, den er på kanten... :wink:

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Når jeg køber (det er ikke så tit) plejer det at være på staden, der er kommet nye pushere til, men der er også mange jeg kan genkende fra de gamle tider. Synes godt man kan finde noget okay røg hvis man ikke køber det første og bedste, men sørger for at få lov til at dufte/røre ved klumpen før man køber den. Den virkelig gode røg er desværre ret sjælden at få fat i nu, det er ellers det bedste jeg ved, perfekt virkning og drøj i brug. Det er dog lykkedes mig at købe skunk derude (til 100 kr/g) en enkelt gang. Ville ønske jeg kendte nogle klubber hvor jeg bor, men ryger ikke rigtig nok til jeg gider at lede...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg bor i provins til århus med 20.000 indbyggere, her i byen har der altid været den lokale gamle dranker der sælger dårlig rocker-standard, han er alles aller sidste udvej!!
Ellers har vi en gammel mand, som lidt low-profile sælger rigtig god skunk og det bedste kvalitets hash,og som kun ryger hash.
og generelt så er vores vennekreds selvforsynene, den ene købe en plade dér, og næste gang er det en anden der køber,vi har cuttet et led eller to i fødekæden.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Drupe skrev:
Når jeg køber (det er ikke så tit) plejer det at være på staden, der er kommet nye pushere til, men der er også mange jeg kan genkende fra de gamle tider. Synes godt man kan finde noget okay røg hvis man ikke køber det første og bedste, men sørger for at få lov til at dufte/røre ved klumpen før man køber den. Den virkelig gode røg er desværre ret sjælden at få fat i nu, det er ellers det bedste jeg ved, perfekt virkning og drøj i brug. Det er dog lykkedes mig at købe skunk derude (til 100 kr/g) en enkelt gang. Ville ønske jeg kendte nogle klubber hvor jeg bor, men ryger ikke rigtig nok til jeg gider at lede...

OK jeg måp indrømme at det er et stykke tid siden jeg har været derinde. Men normalt får du jo ikke lov til at se klumpen, nogen spørger hvor meget du skal have, og af hvad, og så henter du nolden... De tør ikke at vifte rundt med 200g plader oppe over hovederne pga. Tolipiet

Før kunne du jo gå rundt og "shoppe", dufte mærke og føle på hashen, og der var et stort udbud af div. skunk og pot sorter. ICE og nol var også nemt at få fat i... De gange jeg har været derinde efter de lukkede, har der ikke været meget mere end 3-4 synlige pushere der "sprang frem" når man vandrede rundt omkring

Har også købt skunk derinde, og fik faktisk fat i noget rigtig godt. Dog kostede det også omkring 100kr/g men det var bedre end den Skunk ICE man normalt kunne købe lige på hjørnet til højre ved Carl Madsens Plads

Vi var i hvertfald to personer der røg det på bong for at få det bedste ud af det, lidt synd, men 3g holdt os baske i 10+ timer

Så det kan lade sig gøre, men det er svært. En gang tog det mig 1½ time at få fat i en lille pose halv-dårlig pot :S

Titel:
Nej tråden er sku cool nok og som der er blevet gjort opmærksom på er det ikke en "hvor kan jeg købe hash" tråd, men en fin debat om at vi er på vej tilbage til skumle pushere ude imellem hr. og fru jensen og små børns legepladser.

Men hva det er det politikerne åben bart vil ha, narko og hash salg ud på åben gade og tæt på børn og almindlige mennesker der nok mest er lige glade med det "bare det ikke sker her".

Man kan altid debatere om man vil støtte hashklubber eller ej, nogle er 100% sikkert ejet/drevet af "rockere" andre er drevet af "den gamle skole" altså alm gamle pushere og så er der den sidste "nye" grupering af udlændinge.

Der må jeg nok erkænde at lige meget hvor lidt racist jeg er, så nægter jeg sku at handle med en eller anden fætter. Der sikert er meget flink, men du har ikke en jordisk chance hvis han ikke er og pludslig står der 50 mentalt forstyret pizza mænd med deres kebab kniv i hånden.

Nej klubberne bør og skal ha alt den støtte man kan og vil gi dem, de har virkelig forsøgt at flytte på lovgivningen og gøre både markedet mere spændene og rigere på kvalitet. Jeg kan tydelig huske hvordan det var back in the day, hvor man kunne få 1 slags hash de fleste steder og hvis du var heldig havde han måske også en lidt bedre hash til super total overpris.

Hvis man ikke idag kan finde go skunk i DK er det ene og alene nok enten fordi du ikke kigger dig omkring eller er en fedte røv der ikke vil betale for kvalitet, jeg har eks. vis ikke dyrket i noget tid pga. det er der ikke mulighed og tid til. Men det er helt sikket jeg ikke er holdt op med at ryge go weed, jeg må bare betale den pris det nu koster og det er ikke billigt vil mange sige.

Jeg syndes det er meget fair, taget alt i betragtning. Det har taget en af mine bekændte adskildige måneder at dyrke det, samtidig indebæger det en risiko alene at dyrke det og den mange dobles i det øjeblik han giver noget af det til mig.
Hvis man så ikke kan unde sin makker 3000-4500 kr for en 100 gram der holder mig kørene i en måneds tid, så har man sku ikke helt fattet hvor meget tid og "effort" der er lagt i et kvalitets grow.

Hvis man står i en situatuion hvor man ikke kan skaffe weed, så kan man jo bare dyrke noget selv. Det er billigere at blive nakket med et par planter i skabet, mindre ubehaligheder og sansynligvis meget mindre bøde end de 2500 kr incl ladt MP5 i fjæset nede hos kluben.

De få growere jeg har mødt eller har hørt om der har haft besøg, de har fået ca. 500 kr i bøde og en løftet pegefinger og så fjerner de dine planter. Big deal det vil jeg sku helere end ha en MP5 i fjæset og høre på dumme uro'er der allerede er mere skadet end hvad cannabis kan påføre en person.

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem

Den der med, at folk i KBH-området sagtens kan få hash men ikke skunk/pot, den har jeg hørt før.
Her i Århus er det ret modsat. Jeg tror, jeg i min tid har røget langt mere skunk/pot end hash. Og da især lige nu, hvor skunk af det vildeste kvalitet nærmest bliver kastet i nakken på mig! Måske har det noget at gøre med, at Djursland ikke er så langt væk...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, til trods for at overskriften danser lidt på kanten af Psychedelias reglement, så er det sgu en fin debat. Du har fat i noget. ;)

Personlig bor jeg i Aalborg, og her vil jeg sige, at der er nem tilgang til diverse skumle dealere, der sidder i tågede lejligheder eller lige runder gadehjørnet, og stikker en klump i din hånd, mens du smider en flok pengesedler i hans hånd, hvorefter han forsvinder. Og sådan er fremgangsprocessen desværre de fleste gange, pengene bliver forvandlet til en dejlig klump hash. :/ Men ellers har vi jo også fissen. ;)

Jeg går klart ind for klubber, home-grow eller coffeeshops - og helst ikke noget, der har med rockerne at gøre. Mine dyrebare penge skal bare ikke ryge ned i lommen på en skummel, styg samling halvgamle mænd, der ikke kan tjene penge på anden vis!

Coffeeshops vil være perfekte i Danmark. Så støtter vi ikke de skide rockere, og så har man et forsamlingssted, hvor man kan samles om en joint og dernæst fortsætte i byen uden at skulle få problemer med politiet. Men dette kræver selvfølgelig en legalisering, men hvor lang tid kan der lige gå for sådan en? Nu må regeringen jo snart indse, at de IKKE kan afholde os fra vores hash-forbrug/misbrug, og desuden er mange partier jo allerede gået med Cannabisrådet. Desforuden er mig og nogle andre igang med en "Cannabis"-dokumentar, der skal vises på gymnasiet. ;)

Legaliser det! - og vi slipper for at blive tvunget til at handle hos en flok skumle dealere!

edit by piercer

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Piercer was here

Jeg køber pot af en bekendt, og skunk af en anden bekendt... Den ene dyrker selv, og den anden får det af en der dyrker :D
Jeg kom en årgang i en klub, men blev træt af somalianere der kom med bat fordi de mente priserne var dårlige...
....og det ugentlige politi raid...

Den gang jeg røg hver dag kendte jeg også en gammel dame der solgte standard, 5 gram for en hund, som jeg tog til hvis alt andet var umuligt...
Hun var sku hygge nok :)

Har også haft diverse skumle pushere, men synes at skubbere har en tendens til at gå konkurs og flytte til den anden ende af landet...

edit by piercer

Senest rettet af flex 18 feb 2006 21:04, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 23 okt 2010 00:35, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

TheBo skrev:
Den der med, at folk i KBH-området sagtens kan få hash men ikke skunk/pot, den har jeg hørt før.
Her i Århus er det ret modsat. Jeg tror, jeg i min tid har røget langt mere skunk/pot end hash. Og da især lige nu, hvor skunk af det vildeste kvalitet nærmest bliver kastet i nakken på mig! Måske har det noget at gøre med, at Djursland ikke er så langt væk...

Det er sku også rigtigt... I hvertfald for mig

Jeg er 3 x blevet spurgt i løbet af de sidste par måneder om jeg kunne skaffe et par kilo skunk, men det kan jeg selvf. ikke, da jeg ikke engang kan få fat i pot/skunk selv. Mange sælgere vil gerne have fat i det, men det der er er hurtigt solgt

Derudover er der mere kultur for at ryge hash heromkring

Eller det kan jeg, men det er sjældent

Jeg bryder mig ikke så meget om hashen på det danske markede heromkring, vil meget hellere have pot eller skunk. Men de fleste af mine venner har dårlige erfaringer med det...

Flere har sagt at det smager af lort, og man ingen virkning får ud af det

Ved ikke hvad det er for noget lort at lukke ud, og har også fået "omvendt" en del personer ved at ryge en skunkjoint med dem af GOD kvali når jeg har haft lidt

Efter det så var de helt vilde med det :lol:

Mange mener også at skunk smager utrolig dårligt, det samme med pot, men efter at de har smagt lidt hjemmedyrket fra '05 ombestemte de sig. Nu skal man have paraply med hvis de bare lugter til noget grønt grundet mundsavl :lol:

Efter jeg høstede mit eget så røg jeg dog kun pot i lang tid, har lige røget det sidste her for et par dage siden

Når man tænker på at så meget af det gik "tabt" (eller, trak nol på 2/3 dele af det) så har det sku holdt rigtig længe

Glæder mig helt klart til sommer. Rigtig meget ;!:

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Xp3rt skrev:
Drupe skrev:

OK jeg måp indrømme at det er et stykke tid siden jeg har været derinde. Men normalt får du jo ikke lov til at se klumpen, nogen spørger hvor meget du skal have, og af hvad, og så henter du nolden... De tør ikke at vifte rundt med 200g plader oppe over hovederne pga. Tolipiet

Jeg har kun én gang oplevet at jeg ikke måtte få lov til at se klumpen, og så købte jeg bare af en anden pusher. Gu fanden vil jeg da vide hvad jeg køber. Jeg får ihvertfald næsten altid lov hvis jeg spørger. Og de hiver selvfølgelig ikke en 200g plade op, du får bare en lille klump at dufte til. De har jo allerede delt pladen ind i små 1g's klumper på forhånd.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 23 okt 2010 00:35, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg køber mit tjald hos rockere der altid tilbyder mig kokain og PCP oveni. Udover det vil de altid ha mig til at købe våben og lave kriminelle ting for dem.
Det hash jeg køber af dem er iøvrigt osse fyldt med heroin og glaskår (Ja nu tildags er der sgu glas i alt knark)

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

...!

Senest rettet af guldsky007 23 okt 2010 00:36, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Hvis det er fyldt med dope så er jeg da frisk på at købe :D :lol: :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]