TheBo skrev:
Den der med, at folk i KBH-området sagtens kan få hash men ikke skunk/pot, den har jeg hørt før.
Her i Århus er det ret modsat. Jeg tror, jeg i min tid har røget langt mere skunk/pot end hash. Og da især lige nu, hvor skunk af det vildeste kvalitet nærmest bliver kastet i nakken på mig! Måske har det noget at gøre med, at Djursland ikke er så langt væk...
Det er sku også rigtigt... I hvertfald for mig
Jeg er 3 x blevet spurgt i løbet af de sidste par måneder om jeg kunne skaffe et par kilo skunk, men det kan jeg selvf. ikke, da jeg ikke engang kan få fat i pot/skunk selv. Mange sælgere vil gerne have fat i det, men det der er er hurtigt solgt
Derudover er der mere kultur for at ryge hash heromkring
Eller det kan jeg, men det er sjældent
Jeg bryder mig ikke så meget om hashen på det danske markede heromkring, vil meget hellere have pot eller skunk. Men de fleste af mine venner har dårlige erfaringer med det...
Flere har sagt at det smager af lort, og man ingen virkning får ud af det
Ved ikke hvad det er for noget lort at lukke ud, og har også fået "omvendt" en del personer ved at ryge en skunkjoint med dem af GOD kvali når jeg har haft lidt
Efter det så var de helt vilde med det

Mange mener også at skunk smager utrolig dårligt, det samme med pot, men efter at de har smagt lidt hjemmedyrket fra '05 ombestemte de sig. Nu skal man have paraply med hvis de bare lugter til noget grønt grundet mundsavl

Efter jeg høstede mit eget så røg jeg dog kun pot i lang tid, har lige røget det sidste her for et par dage siden
Når man tænker på at så meget af det gik "tabt" (eller, trak nol på 2/3 dele af det) så har det sku holdt rigtig længe
Glæder mig helt klart til sommer. Rigtig meget ;!: