Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 15:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Århus Syd
Hej alle rygerer !!!
Nu må i sgu lige hjælpe mig !!! Jeg skal selvfølgedig på Staden nu hvor deet er jul, men hvad skal jeg købe ?
D ender altid med at vi bliver alt for skæve, og køber alt muligt. Jeg skal helt sikkert have en rigtig ond ryger, evt. noget "red russian" andre forslag ?
Hvad med skunk, er der noget giftigt noget for tiden ?

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.....

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Tjjjaaoo, jeg vil giver fråder ret i, at skunken på staden ikke altid er helt på toppen, meeeen hvis man kigger sig lidt omkring, kan man altid finde noget godt til prisen...
Som de fleste ved er jeg "ICE Skunk" fanatiker, men sidste jeg var der inde fandt jeg noget white crystals, nedsat fra 150,- til 100, som virkelig var pengene værd...

Vh GF

Dedikeret medlem

White Zombie har sq en tendens til at sende en i omløb.......

men hvis du skal have fed skunk så find ham rasta gutten der er i starten af gaden på høre hånd når du kommer ind, han er alt for grinern

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Yeah, White Zombie... jeg har aldrig været så baske i mit liv før... Ellers er Alis' crystal-/orange-/purple haze også et lækkert valg. Jack Herrer er også en af mine favoritter...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Hejsa
Prøv at gå ind i abegrotten og køb af hende der sidder vedet afbordene. Jeg plejer at købe hos hende. Der plejer som regel at være lidt kø men det er vente tiden værd. Bare husk at sige hvad for en af hendes rygere det skal være, ellers giver hun en semi-ryger og der holder ikke. Skunken inde på staden er ikke specielt vild, men den der pollen nepal den holder =).
Venlig hilsen
Fråder

Medlem

TAk for hjælpen...
Så blir det sgu White Zombie, den tror jeg nu heller aldrig, at jeg har prøvet.
Og Tøsen i abegrotten gir jo altid en god Knold Rygern, Der skal Jeg helt Sikkert ind.

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

>Nu er det helt sikkert, jeg skal prøve "ICE" Skunk. Siden Ganjafarmeren hele tiden nævner det, så må det være noget ved. Da jeg aldrig har prøvet det før, så ved jeg heller ikke ret meget om det.
Hvad skal jeg kigge efter når jeg skal købe det, og hvad er en fair pris ? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Hey

White Widow - White Zombie - Orange Haze - White Haze - ICE - K2

Er hvad jeg ved at jeg har røget - og dem vil jeg godt sige god for - dem alle sammen - de giver hvert sit unikke "trip" - Orange Haze syntes jeg er meget stenet og er klart fed efter en nat på amfetamin - K2 er god sammen med knalder - helt sikkert der - White Zombie - White Widow - ICE er en fed blanding - især hvis man smider noget Afghan og noget Charas sammen med det og ryger det på bong - så bliver man godt lam i pæren - White Haze har jeg kun røget en gang - og det var efter en nat på coke - smask sov godt der.....

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
du kunne jo også købe Ice-scuff/Ice-ryst/Crystal Ice (kan ikke lige huske hvad det hedder) - man kan få det for 200-400 kr. pr. gram, bla. hos Alis.
Det er rimeligt vildt - vistnok krystallerne fra skunk-planterne presset sammen under ret lave temperaturer. Man bliver ret blæst af det, men mange der har prøvet det (inklusive mig selv) synes at man bliver "høj" og ikke "stenet", dvs. at det er en rimeligt fresh ryger [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]
Du skal nok regne med enten at bruge MEGET lidt af det i mixet/jointen, eller også bruge ENDNU MINDRE, og så blande det i et fed/pot/skunk-mix.

Man kan osse bruge en masse af det og se hvor lam man kan blive - det ville klart være det fedeste hvis man spørger mig - jeg vil lige sætte en af mine folk i KBH på at have noget af det der krystalpis med over til nytår..............

En af mine folk - det lød lidt for gangsta

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Rygeren>JA, du burde helt klart prøve noget ICE,det er for cool, du bliver meget mere høj end skæv...
Men til nytårs aften burde du/I købe det Zarathustra snakker om, det hedder iøverigt ICE Crystals, og hende den søde pige på hjørnet sælger det til 300,-

Men nu skal I ikke købe det hele da jeg ikke har købt selv....

Peace GF

Insane psychedelia user!

det er alt for lækkert - jeg skal nok ryge det i aften, ihvertfald hér i ferien, jeg har ½ g liggende.

Sidste gang jeg røg det gik jeg på et tidspunkt totalt i panik og spurgte alle mine venner "hvor er min Minidisc-afspiller?" og rendte rundt og ledte efter den... så fandt jeg ud af at jeg holdt den i hånden [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

-man bliver rigtigt lam, men knap så træt som hvis man ryger meget hash, pot el. skunk.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
ICE ER FOR LEX! Man bliver alt alt alt for skæv af det! Jeg måtte holde fast til en seng jeg sad i for ikke at tilte...alt for lex oplevelse! Og det var på ca. 100mg i en joint sammen med noget snegl.

btw. når jeg skriver Ice så mener jeg det til 300kr g'et!

Jeg kender godt ICE skunken - og den er ganske ok - syntes faktisk at den er god - men White Zombie syntes jeg nu er bedre - har dog aldrig prøvet at ryge de der ICE-Crystals i snakker om - tror squ at det er lækker lækker

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
køb hvad du kan li !!!,

du kunne evt købe en hps og dyrkke noget selv.
det er ikke ret svært.
tjek liks her på sidendf
xd

ark f damm jeg er stiuv goøe hukls ig gidt bytåt

Junior medlem

Geografisk sted: Koben from anarchysmoke.dk
Man skal kende de rigtige vægtløftere på staden, hvis man skal have god julehashish [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tøsen hedder hende inde i Abegrotten.
Køb lidt af hendes 80'er og måske lav en dejlig troldmand med noget White Zombie (skunk)..

Det skulle ikke skuffe dig [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

CYA
Soul_P

Medlem

Geografisk sted: Gentofte
Køb noget Bubble Gum(skunk 90kr), og brug pot som tobak. Jeg bliver ihvertfald fresh and clean af det!! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Insane psychedelia user!

du bliver Fresh & Clean af alting, dit lille DAMP-barn [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
Orange Haze er altid et rigtig godt valg! Det koster godt nok 80-90 kr. for et gram!Det er ik så fedt!Men med lidt 80 kr.'s fed også lav en trolmand så lover jeg dig du er så blæst de næste timer!Det har jeg gjort en del gange!Der i blandt til sidste skole sidste år!2 x trolmand med det og en masse øl også er den hjemme!Jeg var satans blæst HELE dagen og natten! Keep It Real! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]