Hej Dark Jeg røg/spiste fra jeg var 18 til 22, så blev jeg træt af det. Det er normalt i følge Peter Ege, at stoffet mister sin tiltrækningskraft, når man bliver lidt ældre. Da jeg var omkring 25, syntes jeg det var lidt kedeligt at jeg ikke røg mere, så jeg begyndte på noget hyggerygning. Nu ryger jeg en eller to gange i måneden. Det foregår for det meste foran fjernsynet. Jeg sørger altid for at der er masser af lækkerier i huset (chokoladeis er obligatorisk) og så går jeg i gang. Som du nok kan høre har jeg her min private udgave af "citronhalmåne og kakkelbord", men jeg hygger mig altså med det. Jeg kender en del som selvmedicinerer - det er jo et valg man selv træffer, jeg synes ikke det er så godt, hvis man har "gode grunde" til at ryge sig skæv det meste af tiden - jeg vil nok synes, at det er bedre at løse problemerne, men ok mange mennesker inklusive mig selv har nok altid et par lig i lasten, som de egentlig aldrig får gjort op med, så altså ikke nogen løftet pegefinger fra mig. Nå, den korte historie: Prøv at bruge hash på andre måder end du hidtil har gjort. Gå ture mens du er skæv, læs Dan Turell i halvskæv tilstand, lyt til noget pink floyd eller Bowie's Low etc.
Nietzsche
|