Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 12:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Ringkøbing
Hej er der nogle af jer der er blevet træte af hash ??? jeg har røget for lang tid siden .. men er holdt helt op .. har ellers røget nok ;-) Det var da også nogle gode tider .. men synes det blev lidt dødt til sidst !!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus Syd
Det er vist bare dig.....
Når jeg synes at den fede ikke virker ordenlig mere, så plejer jeg at holde en lille pause med den.
Hvis du drikker dig stiv hver dag i lang tid, eller tæt på hver dag (Ikke at jeg drikker ret tit) , så ville du jo også finde det kedeligt.

Mit råd er : HOLD EN LILLE PAUSE, OG BEGYND SÅ IGEN. HASH ER IKKE ET STOF, DET ER MEDECIN TIL HJERNEN OG SJÆLEN.

Medlem

Hej Dark
Jeg røg/spiste fra jeg var 18 til 22, så blev jeg træt af det. Det er normalt i følge Peter Ege, at stoffet mister sin tiltrækningskraft, når man bliver lidt ældre. Da jeg var omkring 25, syntes jeg det var lidt kedeligt at jeg ikke røg mere, så jeg begyndte på noget hyggerygning. Nu ryger jeg en eller to gange i måneden. Det foregår for det meste foran fjernsynet. Jeg sørger altid for at der er masser af lækkerier i huset (chokoladeis er obligatorisk) og så går jeg i gang. Som du nok kan høre har jeg her min private udgave af "citronhalmåne og kakkelbord", men jeg hygger mig altså med det.
Jeg kender en del som selvmedicinerer - det er jo et valg man selv træffer, jeg synes ikke det er så godt, hvis man har "gode grunde" til at ryge sig skæv det meste af tiden - jeg vil nok synes, at det er bedre at løse problemerne, men ok mange mennesker inklusive mig selv har nok altid et par lig i lasten, som de egentlig aldrig får gjort op med, så altså ikke nogen løftet pegefinger fra mig.
Nå, den korte historie: Prøv at bruge hash på andre måder end du hidtil har gjort. Gå ture mens du er skæv, læs Dan Turell i halvskæv tilstand, lyt til noget pink floyd eller Bowie's Low etc.

Nietzsche

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
hehe Dark din svagryger !
Kom nu bare ned og ryg!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg synes at stoffet ret hurtigt ændrede karakter.
I starten havde det (for mig) status som noget lidt forbudt og specielt, og man gearede sig ret meget op når man røg, fik griner på og blev små-filosofisk.
Efter at jeg har vænnet mig til effekten, og er blevet mere fortrolig med stoffet, er det mere en slags hygge-ting, som man bliver lidt afslappet, fjollet og i godt humør af.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

kender godt følelsen Dark..

Men det kommer også meget an på stemningen, og settings, når du ryger..
Jeg var inde i Operaen i sidste uge, og høre fed techno.. jeg røg kun fede, og alligevel,kunne jeg stå og fyre den af til klokken 6 om morgenen.. Altså hvis man synes at hash bliver for sten, så lav noget konstruktivt.! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

Jeg blev også lidt træt af hash på et tidspunkt. Derefter prøvede jeg amf til afveksling og brød mig ikke særlig meget om det. Lige pludselig blev hash'en en gammel, god ven som man kendte godt og bedre kunne lide. Lige siden har der ikke været så meget bøvl. Mine kammerater og jeg er begyndt at filme vores rygeaftener og se dem dagen efter. Jeg siger jer, man får større griner på af at se det end når man er skæv!!

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
jeg blev også træt af hash... så nu ryger jeg mest pot...

Jeg har det med at blive træt af hash sådan cirka hver 2. måned - så slapper jeg den lige i 14 dage, og så ryger jeg i et par måneder igen, det er så dejligt lækkert, især med den der pausesjover...

PLAYSTATION OG HASH, DET GIR HJERNEN GAS

arj hvor var den lam, og jeg er for skæv

nat

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den var ikke SÅ lam kære ER.Der er sq da ikke noget bedre,end at blæse en ordentlig en,og så overtage playstation,eller computer,og fyre den af som motorcyklist eller rummand?Jeg syntes det er herre fedt..
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Det vilde West Jylland
Hvad snakker du om sonny??
Du har jo kun været skæv en gng,... kan du ikkehuske dne gang på svampe var det ikke første gang [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Det blev vi da vidst enige om.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Soul Pitcher>>> Du fyrede den ikke af kl. 6 om morgenen... NiS blev nødt til at stoppe kl. ti minutter over fem [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] - Anyways er dine pointer gode nok, og jeg er for sådvidt enig med dig!

Kommer du, evt andre, til Tribal Experience samme sted i februar?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]