Jeg har i dagens Danmark undersøgt hampefrø, fra fiskebutikker, supermarkeder og dyrebutikker som kan købes for billige penge.
hampefrø fra dyrebutikker, er der til vildfuglene udenfor og er vigtigst for fuglene i vintermåltiderne, da jeg har fået at vide at fuglene bliver høje og bliver varmet og af det THC der er i hampefrøende.
Jeg har undersøgt, hampefrøende ved at plante disse frø, udendørs i starten af sommeren, og er blevet forbløffet over hvor store/små hampeplanter der kommer ud af disse hampefrø, fra Danmarks butikker.
Spurgt spørgsmål til en et eller andet, der står for Danmarks rettigheder, over E-Mail.
Fik svaret at der er THC i hampefrøende men dog ulovlige at plante, og dog også umuligt at holde i stand, i Danmark pga. vejrklimaet.
Og efter at have fundet denne dejlige hjemmeside, har jeg da tænkt mig at spørge om der er nogle af jer, som ved om der er THC i hampeplanterne fra hampefrøende som kan købes næsten overalt, i alle byer,
Nok THC til at gøre en skæv, og have sig en ulovlig plantning af disse dejlige planter??
Lad os da finde ud af det