eb, hvis en undskyldning ikke er nok, så ved jeg ikke, hvad der skal til. Jeg har helt klart undervurderet dette forum ved første øjekast - der er mange rigtig gode ting at finde. Har du konkrete spørgsmål, som du mener jeg kan være faldet over svaret til, vil jeg da kun være alt for glad for at hjælpe dig. Din uforsonlighed gør mig ikke glad, skal jeg lige tilføje for en god ordens skyld.
Elven Raver, jep, hvis man gør lidt ud af at have nogle pænt store spande eller potter og sørger for, at der kommer ilt til rødderne og så har noget direkte sol (og så lige de frø du snakker om), så kan man dyrke prima hamp i sit vindue. Jeg har set meget dårligt vindueshamp, men folk har også alle steder overset de der 3-4 basale regler for dyrkning af potteplanter.
Angående det med de 25. generationsfrø, så tror jeg ikke de er blevet bedre med tiden. Det er noget med, at det ikke forøger styrken at indavle, tvært i mod. Men jeg tror, at Sir Haze ved noget fagligt om det.
guffe, tak for superlinks - det ser jo virkelig godt ud :-) Et andet link, som jeg synes virker fint er
www.klozitking.com Nietzsche
[ 28 December 2001: Besked ændret af: Nietzsche ]