Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 21:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej - Jeg er glad for at have fundet jer - Håber der er nogen her, som ved noget om dyrkning af hamp under kunstlys.
Jeg får nogle gamle amaturer gratis. Mit spørgsmål er så, hvor mange rør skal man have gang i for at dyrke et par kraftige planter ad gangen? Er der nogen, som har anden relevant viden, vil jeg gerne høre deres kommentarer også.
Mine egne (seriøse) erfaringer med hamp, har jeg fra vindueskarmen - er der nogen som har spørgsmål desangående deler jeg gerne ud af min viden.

Nietzsche

Dedikeret medlem

http://www.mushroom.dk/phpBB/viewtopic.php?topic=99&forum=7&2

hvad er det du ikke mener er seriøst [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Nok alle de flames, personfights, lamme indlæg der har været på psy.dk her det sidste stykke tid!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Yep Nietzsche, vi er alt for useriøse her på Psy... [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Hej eb
Av av, den var ikke så god. Nu skylder jeg nok en undskyldning og en forklaring. Det vigtigste først: Undskyld, det var dumt skrevet på cmc - det er der ingen tvivl om. Sitet her ser ikke ud til at bugne med dyrkningserfaring, snarere bugner det med rygeerfaring, men det gør det jo ikke useriøst. Ingen har jo påstået, at dette site skulle dreje sig om dyrkning, så det er nok mig selv der var lidt for useriøs.
Derfor vil jeg stadig gerne høre, hvis der er nogen, som har personlige erfaringer med dyrkning under kunstlys. Jeg har fundet et par "seriøse" sites om emnet, men det er altid nummer 1 med erfaringer.

Nietzsche

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hej med dig.

prøv at bruge søgefunktionen,
det er sjovt lige så snart der kommer en ny så kommer de samme spørgsmål igen og igen.
prøv at kigge lidt på boardet der er masser af svar der på i forvejen.

ellers prøv at tjekke overgrow http://www.overgrow.com/faq/browse.php
her er ihvertfald hvad du for brug for at vide angåne dyrkningen.
hvis du ikke er for skrab til englisk så er der noget her http://www.florestan.subnet.dk/

iøvrigt så sælgere tallman (en her fra siden) hps lamper til en 1/4 del af hvad de bliver solgt for ved hydroponics.dk

held og lykke

Dedikeret medlem

så vidt jeg ved er her masser med dyrkeerfaring, men fuck nu det og del så iøvrigt lidt ud af al den viden du åbenbart finder alle andre steder end her nietzsche.

Hmm - er vi useriøse - jeg vil nu mene at vi er temmelig seriøse - et eller andet sted - vi er ihvertfald seriøse når det gælder dråx *gg*

Vindues hamp???

Har selv lidt erfaring med det - ikke videre god erfaring.

Så jeg vil følge med i dette topic og glugge lidt erfaring med noget "super-lys-sjover-dyrkning" fordi jeg har nogle virkelig hardcore frø liggende - ikke skunk - bare meget god weed.

Forresten - jeg vil lige spørge om noget - hvis nogle frø er 26 generationer gamle er de så bedre end nogle der ikke er så gamle - jeg kender nemlig en gammel dyrker som bruger frøene fra den samme plante igen og igen - altså han høster - tager frøene fra de høstede og planter dem - og det har han gjordt 26 gange nu - bliver planten stærkere+

E.R

Medlem

eb, hvis en undskyldning ikke er nok, så ved jeg ikke, hvad der skal til. Jeg har helt klart undervurderet dette forum ved første øjekast - der er mange rigtig gode ting at finde. Har du konkrete spørgsmål, som du mener jeg kan være faldet over svaret til, vil jeg da kun være alt for glad for at hjælpe dig. Din uforsonlighed gør mig ikke glad, skal jeg lige tilføje for en god ordens skyld.

Elven Raver, jep, hvis man gør lidt ud af at have nogle pænt store spande eller potter og sørger for, at der kommer ilt til rødderne og så har noget direkte sol (og så lige de frø du snakker om), så kan man dyrke prima hamp i sit vindue. Jeg har set meget dårligt vindueshamp, men folk har også alle steder overset de der 3-4 basale regler for dyrkning af potteplanter.
Angående det med de 25. generationsfrø, så tror jeg ikke de er blevet bedre med tiden. Det er noget med, at det ikke forøger styrken at indavle, tvært i mod. Men jeg tror, at Sir Haze ved noget fagligt om det.

guffe, tak for superlinks - det ser jo virkelig godt ud :-) Et andet link, som jeg synes virker fint er www.klozitking.com

Nietzsche

[ 28 December 2001: Besked ændret af: Nietzsche ]

Dedikeret medlem

du er helt sikkert ok nietzsche, men husk nu at deltage konstruktivt i debatten

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]