Psyko skrev:
Hvor er det fedt at se Random udvikle sig til en genuin militaristisk diktator! Respekt til det! Jeg har tilgengæld foreslag, som er endnu mere vidtgående, føl jer frie til at anvende dem i praksis;
1) Junior psy skal beskytte Store Psy, men Store Psy behøver ikke beskytte Junior Psy.
2) Folk der er for langsomme til at skrabe point sammen, skal selv kvitte og overdrage pointene til de andre - fastsæt grænserne højt, så der forekommer succession.
3) Folk der ikke arbejder seriøst på sagen, bliver både smidt ud af alliancen og bannet fra psychedelia.dk!!! Her skal vi have et par admins på banen, der ikke er bange for at pinne hagekorset på den brune skjorte og tage fat på bekæmpelsen af den udbredte zionisme!
-Psyko
Har ingen anelse om hvor du vil hen med det der.
Selvfølgelig skal store psy beskytte junior psy og ikke omvendt.
men stadig bør aktive og knap så aktive spillere holdes adskilt. Jeg snakker af erfaring, jeg spillede planetarion i et par år (Til dem der ikke ved det ogame en kopi af planetarion). Det nytter ikke noget bare at have en kæmpe alliance, det er for svært at holde styr på. Man skal have en alliance på højst 20-25 stærk spillere. Helst 15-20 kun. Fordi når der er så mange spillere med er der mange flere at forsvare, dvs vi får mere travlt med at forsvare hinanden end at smadre folk.
Spillere med lav score og som folk kan se ikke gainer ret mange point er jo det perfekte mål, det jo netop sådanne mål vi selv leder efter når vi angriber.
Men ved at have det adskilt, kan alle informeres om at hvis man messer med junior psy dør man.
Hvis vi er en gruppe er de små spillere ikke beskyttet.