Tilbage tilbage tilbage.. !

Jeg er ikke død, endnu, og alting gik fint.
Mange tusinde tak, Malkavian, for de gode links, med informationer, der er veldokumenterede!
Jeg brugte "hashsamtalen", som du skrev, til at komme igang, med en saglig diskution, hvor vi som begge parter, havde et standpunkt langt fra hinanden, fik et mere fast og fælles standpunkt, og i mine forældres øjne, ikke så negativt igen. Tak
Jeg undlod også at tage noget anti-thc middel, og fik altså en positiv prøve.
Vi fik os en lille snak, på 1 time eller halvanden, omkring hvad det indebærer at ryge hash, sådan som de ser det, og sådan som de har kunnet mærket det på mig, gennem det sidste års tid.
Det har både været en positiv og negativ oplevelse, i den forstand, at det selvfølgelig ikke er godt, at blive busted i noget, 95% af alle forældre, synes er uh og ih så forfærdeligt, men tværtimod, efter at kortene kom på bordet, har vi haft et bedre forhold til hinanden, samt de har taget den beslutning at et cannabis forbrug er okay, så længe det sker på basis af, hvad man kan kalde "forsvarligt", men hvornår er forsvarligt?
I deres øjne, er forsvarligt, måske en gang eller 2 om måneden, hvilket jo i og for sig også er helt i orden, og det vil jeg godt kunne klare at trappe ned til, er allerede godt på vej..
Har stadig min glastjubang, den har de ikke taget, men det er lige lykkedes at smadre hovedet til den, så det er vel godt nok
(Nyt er bestilt)
Men alt i alt, så har jeg fået det meget bedre nu på mange områder, end jeg havde før, da mit "misbrug" stod på, og der gik en masse rygter, om mig og de 2 andre "hårde drenge" fra vores lille samfund, røg hash, sniffede lightergas, osv..
Så nu er alting afklaret, og det ser ud til at jeg klarer den