Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Under min hat!
Hey allesammen herinde.. Fik lige et råd af en kammerat, om at gå herind og søge..

Forresten, tak for et kanon fedt forum, har lige siddet og kigget lidt, her er sgu mange cool'e mennesker hehe..

Ej selv den lykkelige ejer af en 38cm lang spritkølet glastjubang! :D

Nå nok om det.

Case is..

Mine forældre vil tage en urintest på mig, og en af mine kammerater skal også have taget en, af hans forældre så klart.

Der findes en masse internetsider osv, med medicinske preprærater (STAVEPLADE.DK), hehe.. Men de er allesammen engelske, og der vil gå uger før jeg ville modtage noget med posten.. Hvilket heller ikke går, da jeg bor hjemme..

Er der nogle herinde der ved, om sådanne ting, kan købes i Danmark, eller andre der har nogle råd, til at omgå den møgtest?

Tager jeg ikke testen, bliver jeg smidt ud, tager jeg den, og er den positiv, ryger jeg dog IKKE ud, men det vil få en del konsekvenser er jeg bange for. Det er ikke første gang det er sket, samt at mit liv lige ramler for tiden..

I have been using drugs for a long time, now the drugs use me.

Er på vej ud af mit "misbrug", der har stået på i hver dag, i et år nu, med 1-2 gram om dagen, og op til 3 måske 4 et par gange, når det har været weekend osv..

Men hjælp gerne, hvis du kan.

På forhånd tak.

Sjoko

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Du kan i headshoppen (i århus) købe noget der hedder "urine flush" eller sådan.. Kender ikke nogen der har prøvet, men det skulle virke... Det koster dog en del gysser...

Hvis det er dine forældre der vil tage testen, hvad kan du så blive smidt ud fra? Dit hjem? For så vil jeg vove at påstå de er lidt snævertsynede...
Hvis det er skole du snakker om, så kan jeg ikke forstå at dine forældre vil/KAN smide dig ud?!

Et andet godt råd kunne være at gå til bekendelse, men at sige du er på vej ud af det, og at de kan teste dig om en måned igen og se om du stadig er positiv...

Btw, hvad har din glastjubang med sagen at gøre? :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Ja nice tjubang ville jeg os sige ^^

Synes nu godt nok det lyder lidt strengt det med at smide dig ud.

Hvor gammel er du?

Jeg synes du skal bevise overfor dem at du kan komme ud af det til et normal basis brug så de kan stole på dig igen. De stoler jo nok ikke meget på dig hvis de opfører sig sådan der. :?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Dine forældrer elsker dig jo bare, de aner jo ikke hvordan de skal få dig til at stoppe. Tomme trulser der kommer af afmagt, vil jeg tro. De vil dig det bedste..

Mon ikke det er sådan det hænger sammen?

Titel:
Medlem

I misforstår mig lidt tror jeg, men absolut mange tak for svarerne!

De smider mig ud, hvis IKKE at jeg vil tage testen..

Og hvis jeg tager den, og de finder ud af at der er noget i, så bliver jeg ikke smidt ud, men det vil få konsekvenser. Jeg lovede for nogle måneder siden at holde op, men ja.. Shit happens..

Jeg er 18 år gammel.

Glastjubangen.. Har vel ikke noget med noget at gøre.. :wink:

EDIT: Har lige snakket med HeadShoppen, og de har sådan noget pulver til 300 kr man kan blande op i et glas vand, drikke, og så er man clean.

Det er pengene værd, i min situation.

Min far har et motto der hedder sig:
Tillid er godt, kontrol er bedre, ransagning er bedst :D

Hehe.. Sådan er det jo.. Og jeg vil umuligt kunne snyde mig igennem, ved at fuske med en anden persons urin eller noget, så det bliver dette valg.

Mange tak for svarerne, og jeg glæder mig til at deltage aktivt på dette forum!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Hvis du er 18, hvorfor skrider du så ikke bare ?
Er der økonomiske eller andre situationer der forhindrer dig?
Jeg ville i hvert fald nægte, at mine forældre skulle kontrollere mig så meget. Og i din alder er det vel ikke et så stort problem at "blive smidt ud" hjemmefra.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Jeg har det som Odden.

Det der motto din far har får ham til at lyde som en gestapo officer :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tror ikke på præparaterne. Reststoffer (som er THC metabolitter) bliver aflejret i dine fedtdepoter, og jeg tvivler på at noget kan oprense dem før tid.

Anyway, hvis du mener du har et misbrug og vil ud af det, skulle du måske tage det som en mulighed? Dine forældre virker desperate og jeg ved ikke lige, hvor smart drug-tests er - men du kan måske aftale noget andet med dem, hvis du mener selv at kende en bedre vej ud af problemet?

Men ok, du er 18 og dermed voksen. Det er nok træls at blive strittet ud på den måde, men kan du ikke acceptere reglerne hjemme er du i din gode ret til at flytte i dit eget og tage vare på dig selv (og løse dine eventuelle problemer, hvis du har nogen).

Titel:
Medlem

c0ne skrev:
Jeg har det som Odden.

Det der motto din far har får ham til at lyde som en gestapo officer :?

Haha, ja det er sgu også min egen skyld..

Titel:
Medlem

Odden skrev:
Hvis du er 18, hvorfor skrider du så ikke bare ?
Er der økonomiske eller andre situationer der forhindrer dig?
Jeg ville i hvert fald nægte, at mine forældre skulle kontrollere mig så meget. Og i din alder er det vel ikke et så stort problem at "blive smidt ud" hjemmefra.

Fordi det er godt at bo hjemme.. Har det godt, lever godt, mangler ikke noget osv.. Så derfor.. Har ikke pt lyst til at flytte hjemmefra.. (:

Titel:
Medlem

Malkavian skrev:
Jeg tror ikke på præparaterne. Reststoffer (som er THC metabolitter) bliver aflejret i dine fedtdepoter, og jeg tvivler på at noget kan oprense dem før tid.

Anyway, hvis du mener du har et misbrug og vil ud af det, skulle du måske tage det som en mulighed? Dine forældre virker desperate og jeg ved ikke lige, hvor smart drug-tests er - men du kan måske aftale noget andet med dem, hvis du mener selv at kende en bedre vej ud af problemet?

Men ok, du er 18 og dermed voksen. Det er nok træls at blive strittet ud på den måde, men kan du ikke acceptere reglerne hjemme er du i din gode ret til at flytte i dit eget og tage vare på dig selv (og løse dine eventuelle problemer, hvis du har nogen).

Jo det kunne man godt.. Men jeg vælger at få mig selv ud af det, uden deres hjælp.. Jeg vil trappe drastisk ned, og til sidst være næsten clean.. Forstået at en lille pind, eller et hovede på min fine tjubang, ikke vil være af vejen en gang om måneden, eller noget i den stil..

8)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sjoko skrev:
Jo det kunne man godt.. Men jeg vælger at få mig selv ud af det, uden deres hjælp.. Jeg vil trappe drastisk ned, og til sidst være næsten clean.. Forstået at en lille pind, eller et hovede på min fine tjubang, ikke vil være af vejen en gang om måneden, eller noget i den stil..

Jeg vil ønske dig alt mulig held, og jeg håber du skriver tilbage med hvordan det gik med din forældre. De lyder forskrækkede, men måske kan de lære lidt nyt i processen.

En af de bedre "kom i gang med snakken på en god måde" er Hash-samtalen: http://www.droginfo.com/pdf/Thomas/Hashsamtalen.pdf Jeg vil tro Hash-samtalen (uanset stoffet egentlig) kan tage det skingre ud af diskussionen og samtidig give jer en fælles ramme at begynde jeres diskussion indenfor. Det kan godt være, at dit misbrug er noget skidt, men jeg synes at ane, at dine forældre godt kunne trænge til at respektere dine holdninger lidt mere.

Hvad angår info kan du måske bruge mit hash-dokument - eller dele af det: der er meget om skadevirkninger, mangel på samme, skadesreduktion osv. Det er meget bygget op over de mange (ofte skarpe) spørgsmål som kritikerne udsætter vi fredelige hashbrugere for.

Ellers er Henrik Rindoms "Rusmidlernes Biologi" også SUPER god, især hvis du printer både alkohol og hash informationerne ud og giver begge til dine forældre. De kender 100% alkohol, og det kan give dem lidt perspektiv, og Henrik Rindom er psykiater og rimelig troværdig (især overfor sådan nogen forældretyper :) ). Plus, Rindom føler ikke i den bog noget behov for at imponere hele behandlersektoren med sine formaninger.

Ellers brug http://www.erowid.org der har et væld af info, omend på engelsk.

Titel:
Medlem

Tilbage tilbage tilbage.. ! :)

Jeg er ikke død, endnu, og alting gik fint.

Mange tusinde tak, Malkavian, for de gode links, med informationer, der er veldokumenterede!
Jeg brugte "hashsamtalen", som du skrev, til at komme igang, med en saglig diskution, hvor vi som begge parter, havde et standpunkt langt fra hinanden, fik et mere fast og fælles standpunkt, og i mine forældres øjne, ikke så negativt igen. Tak

Jeg undlod også at tage noget anti-thc middel, og fik altså en positiv prøve.

Vi fik os en lille snak, på 1 time eller halvanden, omkring hvad det indebærer at ryge hash, sådan som de ser det, og sådan som de har kunnet mærket det på mig, gennem det sidste års tid.

Det har både været en positiv og negativ oplevelse, i den forstand, at det selvfølgelig ikke er godt, at blive busted i noget, 95% af alle forældre, synes er uh og ih så forfærdeligt, men tværtimod, efter at kortene kom på bordet, har vi haft et bedre forhold til hinanden, samt de har taget den beslutning at et cannabis forbrug er okay, så længe det sker på basis af, hvad man kan kalde "forsvarligt", men hvornår er forsvarligt?

I deres øjne, er forsvarligt, måske en gang eller 2 om måneden, hvilket jo i og for sig også er helt i orden, og det vil jeg godt kunne klare at trappe ned til, er allerede godt på vej..

Har stadig min glastjubang, den har de ikke taget, men det er lige lykkedes at smadre hovedet til den, så det er vel godt nok :D
(Nyt er bestilt)

Men alt i alt, så har jeg fået det meget bedre nu på mange områder, end jeg havde før, da mit "misbrug" stod på, og der gik en masse rygter, om mig og de 2 andre "hårde drenge" fra vores lille samfund, røg hash, sniffede lightergas, osv..

Så nu er alting afklaret, og det ser ud til at jeg klarer den :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngby
hej det her er nok lidt for sent til at hjælpe dig men

en af mine venner, der ryger hash, går på en efterskole med "pis-test" hver uge, han har sagt at han kan ungå den ved at drikke en masse mælk inden.

jeg synes selv det lyder lidt underligt men det er da vær at undersøge :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Ja, det sagde "Bo" også engang, problemet med ham er bare, at han er fuld af lort- den tosselamme unge! ;)

Jeg tror ikke det har nogen effekt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]