Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 06:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Tyveri
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
En af mine gode veninder fik nytårsaften stjålet indbo for over 30 kilo af nogle perkere der var kommet til hendes fest.

Fik historien her tidligere idag. Vil egentlig bare høre hvad i synes om forklaringen.

Here it goes:

De har siddet og festet som alle nu gør, en ca. 15 mennesker.
6 af dem er så gået og der er så kommet 7 andre til festen. Hvad jeg har kunnet forstå af forklaringen hun gav mig så har de 7 andre røget hash (KUN de 7 der kom senere til festen har røget) i det rum de sad i, og det at de har røget har gjort ALLE de andre gæster SÅ skæve at de ikke kunne tænke..
Hun sagde at de alle var så skæve at de ikke kunne gøre noget ved at de stjal alle hendes ting.

"Vi var så trætte og slappe at de kunne have gjort hvad som helst med os og ingen kunne have gjort noget imod det."

Citat fra hende.

Jeg (som har røget tjald i mange år) synes det her lyder ekstremt underligt.
Jeg har aldrig hørt om eller set nogen som er blevet SÅ påvirket af sekundær hashrøg, og slet ikke har kunnet bevæge sig eller reagere.

Hash der allerede har været inhaleret kan da umuligt være så potent og kunne gøre næsten 10 mennesker SÅ skæve?! Jeg ved godt at ca. 30% af hashrøgen ryger ud i luften hvis man ryger joints, men alligevel, det er da ikke NÆR nok til at gøre nogen skæv, eller konsentreret nok. Jeg synes det lyder fuldstændigt åndsvagt. Det skal nævnes at de var fulde i forvejen.

Er det mig der tager fejl? Jeg synes bare det lyder VILDT underligt!
Jeg tror det er alkoholens skyld og ikke hashen, tror slet ikke den har påvirket dem på nogen måde. :?

-c0ne

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
Man er sgu da lam på andet end tjald og alkohol, hvis man kan sidde som en spasser og glo på at eens hjem bliver rippet.... Den holder ikke.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja ik?

Det lyder os HELT vildt tyndt synes jeg :?

Men jeg ved nu at hun ikke tager stoffer, for hun har aldrig prøvet noget før, ikke engang hash. :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Nej det lyder helt usandsynligt

Jeg ved fra personlige erfaringer at man godt kan blive halvblæst hvis man går ind i et rum med omkring 40 personer der sidder med i gennemsnit 1½ joint hver i et 25m² stort rum (ikke 25km² :lol:)

Men slet ikke på den måde, og man får slet ikke noget i nærheden af en ordentlig skævert, men mærke det det kan man :twisted:

Så jeg tror ikke på det !

Og slet ikke i de små mængder

Men hvis de var RIGTIG stive kan det godt virke kraftigt, som hvis man ryger en joint når man er døddrukken, men ellers ikke

Eller også var det ikke tjald ;)

Senest rettet af Xpert 05 jan 2006 12:33, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Xp3rt skrev:
Nej det lyder helt usandsynligt

Jeg ved fra personlige erfaringer at man godt kan blive halvblæst hvis man går ind i et rum med omkring 40 personer der sidder med i gennemsnit 1½ joint hver i et 25km² stort rum

Men slet ikke på den måde, og man får slet ikke noget i nærheden af en ordentlig skævert, men mærke det det kan man :twisted:

Så jeg tror ikke på det !

Og slet ikke i de små mængder

Men hvis de var RIGTIG stive kan det godt virke kraftigt, som hvis man ryger en joint når man er døddrukken, men ellers ikke

Eller også var det ikke tjald ;)

Ja. For det har nemlig været små mængder. Hun sagde at de var der i omkring 1-2 timer, og de har nok allerhøjest røget 4-5 joints, hvis de er gået til den. Det er jo slet ikke nok, overhovedet.

Så stive var de ikke, for jeg talte med hende den aften, og de er ikke typer der drikker sig æskelamme.

Ja jeg tror os selv at det ikke har været tjald, men hvad kan det så have været? :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Lyder for mig som om de har stukket dig den der forklaring fordi de ikke har turde at gøre noget, de har været usandsynligt lamme på alkohol, eller så har der været noget helt andet i de joints... :wink:

Mhv Zachyon

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja lyder også mere som om at de er lidt flove over at være blevet franeglet deres ting, at de disker op med den historie... For ikke at tabe ansigt

Og lige meget hvor BLÆST jeg måtte være, ville jeg da ALTID kunne gøre noget for at afværge at der er en gruppe indvandrere der nakker mit anlæg, computer, fjernsyn, projektor osv...

Altid... Måske ikke så kordineret et angreb, og der kommer nok også til at ske nogle skader på tilfældige, incl. mig selv, men man kan altid røre sig hvis man virkelig vil...

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Alle steder!!!
Vil give zachyon ret i det han siger..

De har da haft noia over at hjemmet var ved at blive rullet nu når de ik har gjort noget!!

Og så kan der ik kun have været tjald i de joints el hvad de nu har røget..Er du sikker på de ik har siddet og røget på sølvpapir???

Men helt sikkert noget svineri syntes jeg,nu når man lægger hjem til en fest!!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sleminem. skrev:
Er du sikker på de ik har siddet og røget på sølvpapir???

Sølvpapir ? Bruger du sølvpapir til dine joints ? Tror vist du har røget lidt for meget af det så ;)

Titel:
Junior medlem

Xp3rt nej jeg ryger ik mine joints på sølvpapir,og jeg mente et brunt pulver som ryges på sølvpapir de nok havede røget for så bliver de andre osse skæve(altså de har siddet og røget heroin!!) :lol:

Den eneste forklaring jeg kan se...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja okay. :?

Ja lige meget hvor blæst jeg har været har jeg skam os altid kunne bevæge mig hvis jeg virkelig ville.

Sikke nogle pussys :twisted:

EDIT:

Sleminem:

Tror næppe det har været heroin. Hvordan har de kunne rippe hjemmet hvis de har været på heroin, det lyder højest usandsynligt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Var det nogen hun kendte inden hun lukkede dem ind?

Det er i øvrigt en rimeligt nederen historie...!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hun kendte en af dem, det er en fra hendes klasse.
Men han gjorde vidst ikke noget, han er bare venner med dem.

Hun har forresten fået 2 computere og lidt andet spas tilbage (nogle ringe og sådan noget). Men det andet der blev stjålet er der nok ikke stor chance for at få tilbage siger politiet.

De er jo så søde og rare de politifolk, og nej hvor kan de hjælpe meget *puke* :roll:

Sidste gang jeg mødte de svin, var hvor jeg skulle over til min dealer og holde fest hos ham. Det første syn der møder mit uskyldige øje da jeg træder indenfor er 2 politibetjente ^^

Det var noget med en stjålet knallert. Ikke rart at møde politiet når man går rundt med 3 jays i lommen :oops:
Heldigvis var der ingen kropsberøring den gang 8)

Titel:
Junior medlem

EDIT:

Sleminem:

Tror næppe det har været heroin. Hvordan har de kunne rippe hjemmet hvis de har været på heroin, det lyder højest usandsynligt.

Nu er det sådan at når man ryger heroin kan man osse godt komme op og køre,men alle forbinder det med total steneren og det kan jeg udtale mig om da jeg engang selv har været på det lort!!
Og er man vant til at ryge på sølvpapir så bliver man ikke engang skæv man bliver bare rask,istedet for at rende rundt og have nedtur..

Og hold jer fra det lort kan jeg lige hilse at sige,men har selv været clean fra det i ca 3år nu...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

sleminem: Nååå på den måde :D

Jeg tror nok de havde opdaget det hvis de sad og røg hero ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Citat:
Jeg ved fra personlige erfaringer at man godt kan blive halvblæst hvis man går ind i et rum med omkring 40 personer der sidder med i gennemsnit 1½ joint hver i et 25km² stort rum

X3prt>> Dem du kender må virkelig ha' noget stærkt tjald og nogle enorme huse. :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 23 okt 2010 00:50, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Jeg ville mene at vennen der tog dem med er den største nar i sagen... Hvis han kender dem, så er det da bare at diske op med nogle navne?!
Og hvis han ikke gør er han vel medskyldig/modarbejdende i sagen...

Senest rettet af flex 05 jan 2006 01:28, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja jeg grinte os da jeg hørte historien..

Det er utroligt lame, men sådan er nogle folk jo.

Jeg tror også han har givet nogle navne, ved dog ikke sååå meget om sagen, men hun går i klasse med ham, så han kan ikke undslippe hende.

Ved ikke rigtigt hvad der sker videre i sagen, er lidt rundt på gulvet lige nu :?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Hvis der kom nogen i min crib, og tændt en joint uden mig, havde jeg smidt dem ud allerede der. Sådan undgår man den slags problemer.

Jeg tænker egentlig at denne forklaring er en tydelig løgn, MEN hvis nu vi siger at de andre til festen aldrig ryger, de har ingen res, og de er MEGA stive, og så de negere tænder op i den største pind med enormt potent cannabis (WW osv) eller is hash, kunne det vel være muligt.
Ihvertfald at de blev ret skæve alle sammen, men at de ikke gjorde noget ved det betyder bare at det en flok wuss's. Når man ikke vil forsvare for 30k indbo...

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]