Ikke for at være nogen partydræber, men jeg vil umiddelbart mene at det følgende taler imod at tage MDMA for første gang den aften:
Citat:
Min nytårsaften kommer til at foregå sammen med en masse venner jeg kun har kendt i 4-5 måneder. Men der kommer sandsynligvis endnu flere folk som jeg aldrig før har mødt.
Jeg planlægger at have en vild aften med masser af fest osv. men har da indlysende nok ikke lyst til at være så meget oppe i ansigtet på alle folk at jeg kommer i problemer.
Der er højst sandsynligt een anden udover mig der er på E.
Du har ikke kendt vennere ret længe, der er mange mennesker, en stor del af dem kender du ikke, det skal være en vild aften. Det harmonerer IMO ikke ret godt med at tage et psykoaktivt stof man ikke har prøvet før. Det med at ham du vil tage det sammen med er ham der holer festen skurrer også lidt i mine ører, da det kunne tænkes at medføre at hans opmærksomhed er spredt i alle retninger, hvilket godt kan være belastende hvis man regner med at have en fed oplevelse sammen.
Jeg vil foreslå at du holder dig til ting du kender nytårsaften, og finder en anden dag at prøve MDMA første gang. Og prøv om du kan få MDMA i pulver/krystalform i stedet, det er som regel, i modsætning til piller, uden andre aktive stoffer iblandet(ingen garanti, men jeg har aldrig hørt om eksempler på det).
Hvis du alligevel gør det, så lav en aftale med din makker på forhånd om at I prioriterer hinanden fremfor festen hvis det skulle blive nødvendigt. Det er ikke sikkert at der bliver brug for en sådan aftale, men den er meget rar at have alligevel.
Under alle omstændigheder må du i hvert fald have en god aften!