Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 16:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

De sidste par gange jeg har leget med wounderdruget 2CB synes jeg der har været stor forskel på rusen afhængig af om jeg har sniffet eller spist stoffet.

Når jeg spiser det, gerne i 25-30mg, virker det langsomt og trippet er mindre voldsomt.

Når jeg sniffer det har jeg skulle brække mig halvdelen af gangene. Trippet er tilgengæld langt sjovere når de første 15 min er overstået. Farverne og halluerne vælter frem. Men trippet bliver også en del kortere.

Vi spiste engang 30mg og ventede 45 min. Derefter sniffede vi 20mg. I de næste fire timer var verden konstant rystenede og farverne væltede frem, sindsygt morsomt. Igår sniffede jeg derimod blot 25mg, igen væltede farverne frem og alt blev blandet sammen, men efter 1,5 time stoppede halluerne og farverne var langt mindre instense. Faktisk blev det helt små kedeligt efter 2,5 time.

Har i andre oplevet lige så stor forskel?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Ja, det har jeg prøvet, og har selv oplevet så stor forskel. Jeg synes min næse er irriteret og smadret hele rusen igennem, også resten af dagen. Ærlig talt, så synes jeg ikke at det er det værd, selvom det var i den nasale administration det sneede.

Jeg har ikke insuffleret hverken 2C-B eller 2C-I siden, men prøvede at insufflere 10mg 2C-E to gange. Og efter disse to oplevelser, besluttede jeg mig for aldrig nogensinde at proppe 2C-stoffer op i næsen igen.

Det jeg så har gjort er, at skrue op for den orale dosis. Jeg har f.eks. indtaget 45mg 2C-B med 1 taz-mærke og fået et rigtigt fedt trip ud af det. Jeg har øget dosen yderligere og taget 50mg 2 gange og 60mg 1 gang, og det har overbevist mig om, at munden er vejen for 2C-B.

Hvis du ikke er tilfreds med hvad der sker i de orale dosis du indtager, så øg dosen. Men læg langsomt ud og lær hvornår din krop synes det bliver for meget. Det er en balancegang. Forsøg også at gøre det på tom mave, så virker det endnu kraftigere.

En god joint er også noget der virkelig kan sætte gang i farverne og mønstrene. Har I prøvet det?

Og jeg synes selv at 2C-I er en anelse dybere og meget mere visuelt end 2C-B, og der er mange folk der har meddelt den samme holdning, men andre har det stik modsat. Har du prøvet dig frem med 2C-I? Jeg har venner der har taget 30mg 2C-B og ikke følt sig særlig overvældet, for derefter at tage 20mg 2C-I og blive ramt af så mange farver og mønstre, at de ikke kunne bevæge sig eller se noget som helst. Og når cannabis indblandes, bliver det endnu mere ekstremt (og dybere).

Titel:
Dedikeret medlem

Hey. Ja jeg oplever også en lignende forskel på virkning, intensitet og tiden hvori det virker.
Det plejer at hjælpe på sagerne at redosere nasalt igen hvis trippets intensitet daler. Klart nok det gør nas, men kan man holde til det, så kan man jo gøre det.
Men de første 15 - 30 minutter efter snifning 20 - 30 mg er helt sikkert voldsomme, og man skal sq nok være fortrolig med hvordan et breaktrough i almindelighed opleves, før man sniffer 2C-B.
Når først jeg er på trip efter at have spist en dose 2C-B og gerne vil forlænge virkningen fx når jeg er på klub til god musik, så er en nasal administration lige noget for mig. Tager gerne den intense men kortvarige smerte med :)

/laden

Titel:
Insane psychedelia user!

Med de høje doser oralt, får man så samme visuelt trip? For intet slår da ens syn efter 20mg 2CB nasalt.

Jeg har prøvet 2CI oralt masser af gange (fra 15mg til 30-40mg), men synes 2CB er langt sjovere.

Den aften hvor vi først tog 30mg oralt og senere 20mg nasalt kastede jeg ikke op. Jeg havde mave problemer og lidt ubehag, men efter 15min kørte det fint. Det var helt perfekt. Venner af mig har også sniffet 2CB uden nogen problemer overhovedet andet end lidt svien.

Titel:
Insane psychedelia user!

Til techno fester jeg vil nemlig gerne opleve den intense rus, men det er ikke så fedt at kaste op sådan steder.

Måske 40mg i en kapsel var sagen, med 15-20mg redosering hvis det blev kedeligt :D

Lidt MDMA i slutning gør det vel også bare sjovere?

Titel:
Dedikeret medlem

Vil mene at det visuelle er der mest fut i når stadset kommer i næsen.
Synes det er meget forskelligt fra gang til gang med ubehaget.
Ved at spise det er der ofte en periode på ½-1 times breaktrough der kan være ubehageligt med kvalme og kulde og muskelsitren. Men det er ikke altid. Nogen gange sætter trippet sig bare uden problemer.
Ved at sniffe det slipper jeg aldrig for at kunne mærke det, og der er generelt en kort periode med forvirring og ofte et bodyload der lige skal rase igennem. Men men, det mener jeg er ok og det er aldrig et problem. Måske pga. gentagne erfaringer og bevidstheden om at sådan bliver det nok, men det går over igen.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
daffy duck skrev:
Med de høje doser oralt, får man så samme visuelt trip? For intet slår da ens syn efter 20mg 2CB nasalt.

Alle reagerer jo forskelligt. Hvad med at prøve dig frem selv? Du lyder ikke som typen der vil tøve :P

Titel:
Dedikeret medlem

daffy duck skrev:
Til techno fester jeg vil nemlig gerne opleve den intense rus, men det er ikke så fedt at kaste op sådan steder.

Måske 40mg i en kapsel var sagen, med 15-20mg redosering hvis det blev kedeligt :D

Det der kan jeg helt sikkert sige god for hvis du kan håndtere 40 mg i systemet. Jeg ville personligt vælge en lavere dose, men princippet virker fint for mig :)

Har kun selv lagt ud med MDMA og så kørt 2C-B et par timer efter, hvilket giver et andet trip end kun 2C-B. Mere forvirrende på en måde. Tilgængæld har jeg mere end en gang oplevet, at der ikke kommer noget crash når MDMAens primære virkning slutter. Ej heller er der dagen efter det samme skær af tungt krop og sind over mig.
Så på den måde er 2C-B god, samt at det overfladiske tummult ved MDMAen bliver kanøflet af 2C-B´ens kvalitet (eller får mig til at finde frem til kvaliteten inde i mig selv)

/laden (der nu sidder og får lyst til at undersøge om det han siger om 2C-B nu også er korrekt)

Titel:
Insane psychedelia user!

Tak for rådene drenge..

ja, jeg får også helt lyst til lige at nappe en streg :twisted:

Titel:
In our memories

50mg Ketamin og 5mg 2C-B kan NÆSten også anbefales og så 50mg Ketamin 30 mín efter. så kan 2C-B'en NÆSten ikke mærkes og Ketaminrusen bliver dybere.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes det er skummelt at skulle ligge og bøvle med den intense svide i hals, næse og svælg sammetidigt med at man skal ligge og koncentrere sig om den svimmelhed og kvalme 2c-b tit giver på upcome + at farverne ikke mange minutter efter insuflering begynder at stjæle opmærksomheden. Det er i hvert fald for mit vedkommende en 'once-in-a-life-timer'. - Af eget valg.

Så hellere faste i et par timer, indtage lidt ingefær som sætter gang i fordøjelsen og 10 minutter senere 30-40 mg oralt. Så skal der nok blive sat skub i tingene. :P

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
[Vanvittigt doseringsforslag, slettet. /Fenriz.]

Titel:
Medlem

Jeg prøvede en dag med 35+mg 2CB, det var ret så heftigt og umiddelbart en (alt) for stor dosis for mig. Ekstremt kraftige synsforstyrelser, anspændthed og meget forvirrende. 25mg oralt er på den anden side en ok dosis for mig, har haft lidt forskellige oplevelser med den dose, men "kvalmen" har været representeret samtlige. Jeg betragter ikke dette stof som "et godt begynderstof", derimod noget som jeg tror kan "freak'e" de fleste under uheldige omstændigheder.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

transformer skrev:
Jeg prøvede en dag med 35+mg 2CB, det var ret så heftigt og umiddelbart en (alt) for stor dosis for mig. Ekstremt kraftige synsforstyrelser, anspændthed og meget forvirrende. 25mg oralt er på den anden side en ok dosis for mig, har haft lidt forskellige oplevelser med den dose, men "kvalmen" har været representeret samtlige. Jeg betragter ikke dette stof som "et godt begynderstof", derimod noget som jeg tror kan "freak'e" de fleste under uheldige omstændigheder.

Jeg synes så helt diametralt af dig, at 2c-b nok er det bedste begynder-psychedelic fordi du vender dig til det at have synsforstyrrelser (dårligt ord, visuals er bedre :wink: ) og at have trip-fornemmelsen uden at det rager alt for dybt.. Min bedste ven prøvede svampe som det første og det var lidt for kraftigt og underligt hvor i mod 25 mg. 2c-b var til at styre og alligevel medførte det et fedt trip.

Jeg synes 2c-b er mere positivt domineret end andre psychedelics. Svampe kan godt give en ret creepy eller "ej okay, hvad "fanden sker der her"-fornemmelse synes jeg.

Men det er selvfølgelig altid individuelt.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg synes 2CB er super overfladisk psychedelisk stof. Jeg får ikke en snert af anderledes tankegang, det hele er fis og ballade.

Jeg er blevet enig med Laden, 2CB skal sniffes. Bare man er 100% klar på de første 10 min bodyload er det det hele værd :)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Man kan også bevirke sin 2-cb eller 2-ci rus med kix... Spiste selv 8 tripple Mitzu og sniffede en og derefter frådet jeg 10 mg 2-Ci.. mmMMMmmm ligger godt i maven

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Det var da utroligt at du kunne mærke de kix, med alt det 2C-I du spiste!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
LucyintheSkywithDiamonds skrev:
Spiste selv 8 tripple Mitzu og sniffede en og derefter frådet jeg 10 mg 2-Ci.. mmMMMmmm ligger godt i maven

Årh, hvad mand!

Du er min nye helt!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
LucyintheSkywithDiamonds skrev:
Man kan også bevirke sin 2-cb eller 2-ci rus med kix... Spiste selv 8 tripple Mitzu og sniffede en og derefter frådet jeg 10 mg 2-Ci.. mmMMMmmm ligger godt i maven

Hehe, det er sådan en quote du bliver slået i hovedet med når du har været her i nogle år og har fået lidt flere posts... :P

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Fuck mand, jeg må stoppe med at skrive indlæg, når jeg er blæst.

/edit: Holder mine anfald for mig selv fremover...

Senest rettet af Psyko 16 dec 2005 04:25, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]