Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: skunk vs hash
Junior medlem

Geografisk sted: jylland
er der andre end mig som synes at virkningerne af henholdsvis hash og skunk er vildt forskellige? for mig er de så forskellige fra hinanden at jeg faktisk slet ikke bryder mig om hash, mens jeg elsker en god gang skunk. hash giver mig det fysisk dårligt og jeg bliver nødt til at ligge ned hvis jeg ryger bare en halv joint. skunk gør mig derimod total opløftet og glad.
også den voldsomme forskel i virkehastigheden overrasker mig stadig.
det hash jeg har prøvet slår med det samme. allerede inden jeg ekshalerer er effekten der.
god skunk derimod slår først for alvor efter en halv times tid. men det kan så til gengæld holde en flyende i et par timer på bare to små hoveder.

det skal siges at jeg ikke er supererfaren inden for området. måske har jeg bare været uheldig med det hash jeg har prøvet? er der typer af hash der giver den samme effekt som man får fra skunk?

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
dejligt at jeg ikke er den eneste som (tit) får det dårligt af hash..... Noget af det eneste hash jeg kan ryge er charas.. ellers ryger jeg altid pot/skunk

Dedikeret medlem

Skunk er klart det bedste der findes, men jeg må siger at jeg er uenig i det du siger med at skunk virker langsommere end hash, jeg har det lige omvendt en rigtigt god skunk sparker benene væk med det samme mens hashen skal man tit igennem en del først

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
AAHHH en Ryger, du har fuldstændig ret 3rdi skunk flyver du af, skæverten sidder i hovedet hvorimod hash tit sætter sig i maven, men der er undtagelser på begge sider, men jeg foretrækker også til enhver tid at ryge pot eller skunk.

Medlem

Jeg synes at med skunk/pot bliver man skæv på en måde der minder mere om de første gange, hvorimod, når man ryger hash bliver man bare stoned.

Måske kunne det også ha noget at gøre med tilsætningsstoffernes virkning i hash (ihvertfald standard)

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
det har det helt klart, i pot/skunk er der mest thc og i hash er der tit mest cbd, cbs, cbc som du bliver stenet af.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bred enighed! Jeg hader hash, hvis det ryges så snakker vi go' snasket Red Russian eller noget solid 70,-/g. ryger..

Peace,
/Tias

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Tjaaa, jeg ryger det meste, bare ikke standard! Men skunk er dejligt! Blev engang så rundtosset at jeg måtte holde fast i den seng jeg sad i! Det var sjaw!

Jeg kan ryge alt - jeg har ikke noget imod at suge standard - overhovdet ikke - fysisk ubehag af hash - naaaah - lær at ryge det - så fatter du det - ligesom alle andre stoffer - lær at bruge dem - så er de bare bedre.....

Personligt vil jeg helt klart fortrække Superrygeren fra Ålborg (ell. Ambient Woods) blandet med en god skunk.

Medlem

Jeg har det lidt med hash/skunk som med rødvin

standart = billig papvin fra Netto = ryger det for at blive totalt lam i hovedet

superrygeren = en god flaske rødvin til 200kr = en nydelse og oplevelse

Så for mit vedkommende afhænger det af situationen jeg er i, hvad jeg vælger at ryge [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
jeg ryger kun hash i mangel på bedre..

Som de fleste efterhånden er blevet klar over, er jeg total ICE skunk fanatiker..

Uahh, jeg elsker det. Glæder mig hele dagen, hvis jeg skal ryge det om aftenen.

ICE rock
Peace GF

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg har heller ikke specielt meget positivt at sige om hash (uanset kvalitet), andet end det er godt i kager... Hvis det skal ryges så er skunk (i min bog) det eneste rigtige, for det smager pisse godt og man kan sq mærke at man har røget efter en god gang skunk (man bliver herre lam [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ). Hash giver en meget mere stenet og ligegyldig skævert. Og standard? Føjføjføjføj!!

Jeg er slet ikke enig i Swimmers rødvinssammenligning... I den skulle standard efter min mening nærmere klassificeres som lidt billig 50'krs vin fortyndet op med en masse vand og en sjat slavevodka... Det er på det leje jeg mener standard ligger -- jeg fatter seriøst ikke noget gider ryge det!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]