dankdawg skrev:
Jeg finder dine synspunkter kvalmende, og det er mig en gåde hvordan man bliver så snævertsynet som du er.
Jamen jeg synes da også at din og mange andre fortaleres mening har en rigtighed i sig, men jeg har det sådan at når jeg tripper på stærke psykedelika, så ser jeg ofte verden uden snærten af kultur og religioner.
Jeg starter ofte trippene med at se at det er den samme gud mennesket ber til, og det er det samme ego, der ikke kan løsnes, som binder grupper sammen i kulturer, i stedet for at finde sammen.
Senere i mine trips ser jeg ofte hvordan verden ser ud helt uden kultur, og religion. Ja kald mig ekstrem eller hva du nu vil, men jeg ser en perfekt verden hvor folk starter op forfra, og finder sammen, for at sikre fremtiden, i ét rationelt samfund.
Lidt som i star wars, hvor hver eneste planet kun kaldes for planetens navn og ikke omtales som lande, grænser, religioner, kulturer ect. ect.. Men derimod, en klode, med ét land, godt nok flere racer.
Jeg ser jordkloden som ét stort teknokratisk/utopisk samfund.
Jeg er ikke imod på en måde der vil gøre mig synlig i medierne eller noget.. Jeg har bare en kritisk holdning mod religioner og kulturer.
Hmm jeg vil godt trække min udtalelse om at jeg vil demonstrere mod opsætningen af en moske, for det kommer ikke der hvor jeg bor, og hvis der gør, så flytter jeg ganske enkelt bare. Jeg vil ikke brokke mig, men tilpasse mig.
Jeg er alligevel mere til småbyer, end storbyer, så moskerne eller kirkerne bliver aldrig en del af mit liv anyway... Jeg har visse planer om hvor jeg vil bo, og der er ingen af de nævnte ting jeg er kritisk overfor.
/Cope