Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens, Danmark
Hej alle :)

Jeg har endelig fundet et "net apotek" der rent faktisk leverer det man bestiller, og betaler for, jeg har bl.a. købt en del Valium der, da jeg nyder en stille aften *fnis*

Nu vil jeg gerne have noget der virker modsat, altså få en lille "opper" på, eller også bare noget der giver en dejlig rus, uden at sløve helt vildt. "Apoteket" har ikke Ritalin i sortimentet, så det har jeg prøvet at købe fra et andet "apotek" (skal nok melde tilbage om det nogensinde kommer), men hvad vil i ellers anbefale, til en dejlig rus uden den sløvende effekt?

Det skal helst være piller eller lign. - noget man kan købe online, da jeg ikke kan "mødes på et gadehjørne" med en pusher f.eks. for ellers er Coke og Ritalin helt sikkert mit favoritstof.

Prisen er ligegyldig, hvis I kan anbefale alternative indkøbsmuligheder på nettet.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Ephedra? Synes det giver en dejlig buzz i kroppen og følelse i hovedet.

Men når jeg vil stimuleres let, plejer jeg at tage et psykedelisk stof der virker let stimulerende i små doser. F.eks. 2C-I, 2C-B, eller det mere langvarende LSD i små dosis. Men det hænger nok mest sammen med at stimulanser/uppers ikke siger mig det helt store, og at jeg faktisk mere hælder på psykedelika sammenlignet med så mange andre. Ephedra er dejligt engang imellem, men så heller ikke mere, da jeg synes rusen godt kan gå hen og blive lidt kedelig.

Ellers synes jeg faktisk også at alkohol og GHB virker stimulerende i moderate dosis, og lammende/sløvende i store dosis. Det har jeg også udnyttet meget, afhængig af situationen, omgivelserne og humøret.

Senest rettet af syreperlen 07 nov 2005 16:45, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

aliaarhus skrev:
Ephedra? Synes det giver en dejlig buzz og følelse i hovedet.

OK, øv de har det ikke på "mit" apotek :-)
Findes det under andre handelsnavne eller er det ikke et lægemiddel som sådan?

Tak for din hjælp og tid i øvrigt.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Det er en plante, fås ofte som pulver-ekstrakter. Jeg fylder det i gelatine-kapsler eller smider det i munden og drikker noget vand. Man kan også lave en dejlig kop the af det.

Det hedder ephedra, og bliver mange steder også solgt som ephedrin. Jeg mener ikke det er ulovligt i Danmark og mange andre lande, så det er ret tilgængeligt rundt omkring i verden og på nettet.

Jeg gider ikke komme med henvisninger, det må du selv sidde og rode med. Men lav noget research selv og vælg det du synes lyder interessant, fremfor at spørge om folks mening. Når du har fundet nogle substanser, kan du så tage dem op til diskussion her, så du har et konkret emne at diskutere.

Jeg kan f.eks. godt li ephedra, men der er mange der afskyer det ad helvedes til. Du kan være en af dem. Det er ligesom kaffe, smøger, alkohol, chili, hvidløg, poptøj, hippietøj, krig, grøntsager og homoseksualitet... og så meget andet :P Nogle elsker det, andre gør ikke. Men alle de ting kræver lidt viden på forhånd, før man kan forholde sig til dem. Det samme med stoffer. Læs om stimulerende stoffer, deres virkningsmekanismer, om folks meninger om dem (triprapporter), hvad det gør i kroppen, osv. Det får du meget mere ud af end at åbne det her topic.

Tro mig, nettet er en bombe med information. Her er nogle links du kan starte på:
http://www.erowid.org
http://www.google.com

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

aliaarhus skrev:
Tro mig, nettet er en bombe med information. Her er nogle links du kan starte på:
http://www.erowid.org
http://www.google.com

Mange tak, det er rigtig gode råd du kommer med.

Jeg er selv helt hjemme i bl.a. coke, amf og de stoffer, og har en del erfaringer med benzo og i den dur. Men det har altid mest været downere jeg har kunnet få fat i, og når jeg nu har fundet et apotek der rent faktisk sender det man bestiller, så kunne man jo lisså godt bestille lidt "uppere" også, jeg skal bare lige høre jer hvad den slags mon hedder ;-)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: KbhK
so Tommy-boy...

For laaaang tid siden (99´ me thinks) købte jeg Efedrin tabletter på en amerikansk tankstation - så mon ikke det kan findes på nettet?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

tommyknockers skrev:
"Apoteket" har ikke Ritalin i sortimentet, så det har jeg prøvet at købe fra et andet "apotek" (skal nok melde tilbage om det nogensinde kommer), men hvad vil i ellers anbefale, til en dejlig rus uden den sløvende effekt?

Det skal helst være piller eller lign. - noget man kan købe online, da jeg ikke kan "mødes på et gadehjørne" med en pusher f.eks. for ellers er Coke og Ritalin helt sikkert mit favoritstof.

Prisen er ligegyldig, hvis I kan anbefale alternative indkøbsmuligheder på nettet.

Well I'll be damned, der kom sgu en brun kuvert ind af døren, afsendt med et Pakistansk frimærke på, men what the hell. Der var 60 Ritalin, så jeg poppede 2 og kom lidt op. Snortede så en, men fik kvalme. Et par Emperal tog den, så jeg har suget en mere nu. 40 mg. Ritalin, må se om jeg kommer i seng, men nogen speed/amf sus er det sgu ikke.

Råd til en bedre rus søges :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I lærkens land
jeg tror ikke du skal regne med at få en ligeså god amf lignende rus ud af nogen af de ting du nævner.
mht til efedraen har jeg det som ali, det er fint nok til at holde sig vågen på, syntes ikke rigtig det giver nogen speciel rus, så det bliver hurtigt kedeligt. Så det har ikke noget specielt lamme potientiale, men fint hvis man sakl holde sig vågen og være koncentreret om lektierne imo.
:D

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Bassemand skrev:
jeg tror ikke du skal regne med at få en ligeså god amf lignende rus ud af nogen af de ting du nævner.
mht til efedraen har jeg det som ali, det er fint nok til at holde sig vågen på, syntes ikke rigtig det giver nogen speciel rus, så det bliver hurtigt kedeligt. Så det har ikke noget specielt lamme potientiale, men fint hvis man sakl holde sig vågen og være koncentreret om lektierne imo.

LOL, elsker din sig :)

Jamen, I min børnelærdom, er Ritalin da medicinsk fremstillet speed/amfetamin, eller er jeg bare ... endnu engang ... forkert og dum på den?

Efedraen som du nævner, er det Ritalin 10mg. som dem jeg har, eller noget andet. Jeg er ikke sur, bare skuffet, hvis jeg har været dum og troet at Ritalin var lig med Amf, og det så bare er nogle koffeintabletter med en astronomisk pris og en helvedes lang rejse jorden rundt :-)

Jeg mener, det er sgu da osse synd for tabletterne, de ligger der og tror de er skide stærke i deres blisterpakninger, og så er det guldrandede kaffesødemiddel ;-)

Ak ja, you live you ... øhhh, århhh hvad mand, lissom noget ikk?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Bassemand skrev:
mht til efedraen

Nåhh, man skal osse læse med her i foraet, jaja, sådan kan man jo også køre et forum ;-)

Sagt på en anden måde; Sorry, skal nok følge med fra nu af :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
tommyknockers skrev:
Jamen, I min børnelærdom, er Ritalin da medicinsk fremstillet speed/amfetamin, eller er jeg bare ... endnu engang ... forkert og dum på den?

Ritalin er ikke amfetamin. Præparatet indeholder stoffet methylphenidat, og gives specielt mod DAMP. Methylphenidat er opkvikkende/CNS-stimulerende som amfetamin, men anses ikke for at være lige så euforiserende.
Et link til beskrivelse af præparatet: Lægemiddelkataloget - Ritalin
...Og tag nu lige at lære selv at anvende søgefunktionen; en simpel søgning på "ritalin" her på siden gav 33 hits, hvor du kunne have fundet al den info du havde brug for - gentaget adskillige gange.

Titel:
Medlem

Basse mand: Har du prøvet at tage det i store doser.? Jeg har brugt det lidt.
Og jeg syns at når jeg kom op over 3 g fra ethno fik jeg nogle utrolig ubehalige kuldgysninger.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Prometheus skrev:
...Og tag nu lige at lære selv at anvende søgefunktionen; en simpel søgning på "ritalin" her på siden gav 33 hits, hvor du kunne have fundet al den info du havde brug for - gentaget adskillige gange.

Tak for et godt svar, og det med søgefunktionen er taget til efterretning. Undskyld :idea:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]