Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 17:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Så skal du bare have fat i en vaporizer, så er problemet løst :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Tjaaa hvis de ikke vil ryge så er de vel selv ude om det :twisted:

Ej... Det er normalt ikke smart at spise hash som førstegangsbruger, men du kan jo afprøve det på dig selv, og spise hvad du mener vil give dig en god virkning, efter at have afprøvet det kan du vel bestemme hvor meget de skal have, f.eks hvis du får en god effekt af 0,5g, skal du måske give dem 0,25. Hvis det ikke er nok den dag kan du jo bare byde dem på mere kage ;)

Men ville sige at det smarteste ville være at lave noget kakao, som jeg skrev tidligere, da effekten kommer hurtigere... Ellers når de nok og indtage 5g inden effekten kommer... Kender godt den der "fuck noget skod, det virker ikke, så jeg spiser bare noget mere" og SLAM ! så ligger du på gulvet :twisted:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
Xp3rt skrev:
Kender godt den der "fuck noget skod, det virker ikke, så jeg spiser bare noget mere" og SLAM ! så ligger du på gulvet :twisted:

Kan huske en episode hvor jeg indtog skeer med hash opløst i olie og dyppet i yoghurt sammen med nogen kammerater. Det ville dælme ikke bide på, så jeg blev ved og ved. En time senere da jeg så skulle ud i køkkenet for at ha een mere, så sagde det bang - og jeg lå på gulvet i køkkenet. Og der blev jeg liggende :P

Hvad angår topic, så synes jeg oral hash er fint nok for en førstegangsbruger. Især hvis vedkommende ikke kan finde ud af at ryge, så vil han eller hun få langt større udbytte ved oral indtagelse. Og det behøver ikke at blive så voldsomt hvis man holder sig til små mængder.

//DH

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

pheux skrev:
Ja, jeg ved det. Men ser I, grunden til de foretrækker spisning af hash fremfor indtagelse i røgform, er, at de ikke vil øge chancen for lungekræft. De tager afstand fra al form for røg. :/

Hvis de er helt uerfarne rygere, så skal der så lidt røg til, at det umuligt kan forårsage nogen sygdom, hvis de bare skal ryge denne ene gang. Selvfølgelig er røg usundt, men tingene bør nok også ses i det rette perspektiv. Men ok, hvis dine venner er af typen, der end ikke går i byen en lørdag aften pga. frygten for passiv rygning på den lokale cafe, så kan det sikkert være, at de hellere vil løbe den risiko at få en ukontrollabel rus første gang.

For alt i verden sørg for, at ingen i selskabet i så fald insisterer på at drikke sig hammerlamme i alkohol på forhånd for at få mod til at prøve 8)

Ellers må strategien vist være: tålmodighed og forsigtighed - og så skal folk berede sig på, at det kan tage 2-3 timer, før de når det ønskede niveau (ellers er det nemlig, at man bare høvler i sig). Du kunne jo evt. lave en generalprøve, hvor du tester styrken på forhånd. Så er du da rustet til at give dine venner en god og sikker oplevelse.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]