Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 20 okt 2005 18:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2005 18:29
Indlæg: 51
Geografisk sted: <RADAR OFFLINE>
http://www.neonjoint.com/drug_recipes/chapter4.html
Har oversat fra denne guide.

1. Hæld 120ml GBL i en varmefast eller rustfri gryde. (Ikke aluminium).

2. Hæld 63 gram NaOH eller 91 gram KOH i gryden.

3. Hæld LANGSOMT omkring en halv kop varm distilleret vand i den og dæk gryden til hurtigt, reaktionen kan ske med det samme.

4. Vent lidt til reaktionen starter. Hvis den ikke starter efter 2-3 minutter varm den LIDT, og når den reagere flyt den over på en kold plade.

5. Hvis noget af NaOH'en ikke er blandet op pisk det op til det er helt blandet.

6. (Dette er ikke nødvendigt) Efter det er færdigt varm det stille op til det koger. LAD VÆRE MED AT OVEROPHEDE DET! DET KAN BRÆNDE! Gør det i en time. Glem ikke at tilsætte vand hvis du lader det koge i lang tid.
Kan man bare lade det blive ved med at koge til det bliver til pulver her?

7. Imellem 4-6 vil du se noget hvidt på hver side af gryden (Det sker ikke hver gang). Smid det ikke væk, det er GHB. Når du tilsætter vand vil det blande sig.

8. Når du er færdig, put det i en varmefast målekop og fyld den med vand (Du kan også bruge is hvis du ikke kan vente med at smage det) fyld det op til 1000ml. (lidt mere end 4 kopper). På den måde vil du have ca. 1 gram per. teske.
Skal man putte alt det man har lavet i gryden i en målekop ? :S Og hvis man efter dette tilsætter vand er det så ikke ved at blive lidt tyndt eller hvad? Skal man bare fylde alt det man har i målekoppen og så fylde med vand til det er på 1000ml ?

9. Find ud af PH værdien, hvis det er højere end 7.5 skal du tilsætte eddikesyre indtil det er under 7.5. Mixen kan tage 50-75ml af eddikesyre.
Skal det være lige 7.5 eller 7.4 eller hvornår er den bedst?

10. Hæld væsken i en glasbeholder og put det i køleskabet, det smager bedre når det er koldt.
Er det ligemeget? Bare en eller anden flaske, evt. colaflaske eller almindelig glasflaske ala cocio?

Andre kommentarer?

Tak på forhånd.


Senest rettet af dezza 20 okt 2005 19:16, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 okt 2005 18:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 sep 2004 12:59
Indlæg: 266
Geografisk sted: the K hole
hey og velkommen til :wink: .., måske du sku gå ind og fjerne det andet link du har postede der det ik så skide smart ..,

for at svare på dinne sprøgsmål så får du ik pulver af at koge det..

det os meget smart at se bagefter hvor meget ghb man har fåret lavet..derfor en målekop ?..vis du læser på det du selv har linket til vil du se et regnestykke.. nogen kan lig stærk ghb andre ik, ph værdig bør efter min mening være på en 7 - 8 men 7,5 vil være optimalt.., sæt din målekop i køleskabet til det er koldt.. derefter kan du så smide det i en ½liter vandflaske vis du har lyst til det


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 okt 2005 01:38 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 20 maj 2002 01:01
Indlæg: 1410
Geografisk sted: Wiggie
Hvis du i trin 6. varmer længe nok, vil du ende med pulver, ja - rent GHB, hvis elllers du har lavet blandingen ækvimolært. Ved overskyden GBL, vil det nok aldrig blive tørt, og ved overskyden NaOH, vil dét selvfølgelig udfælde sig sammen GHB´en..
GHB er stærkt vandsugende, så du kan ikke have det på pulverform ret længe, hvis du ikke pakker det lufttæt

du ender med næsten 200g GHB, hvis du følger opskriften (hvilker er meget forbudt) - og det vil være meget passende at blande det op med vand til en volume på 1L, det giver en koncentration på 1g pr. 5 ml - og ja, selvfølgelig skal du have alt fra gryden og koppen ned i den opløsning - det er jo det der er narkoen...

hvis du laver blandingen ækvimolær, vil produktet være pH-neutral = ca. 7,5 men en variation mellem 7 - 8 slår ingen mennesker ihjel...
Det smager af mindre når det er koldt, men det har ingen betydning for virkningen...
jeg har læst rapporter om at GBL opløser noget plastik, men det skulle GHB ikke kunne, så brug hvad du vil som beholder.
/TT


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 okt 2005 02:45 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2001 02:01
Indlæg: 3348
Geografisk sted: Danmark
Citat:
jeg har læst rapporter om at GBL opløser noget plastik, men det skulle GHB ikke kunne, så brug hvad du vil som beholder.


Det kan jeg godt skrive under på! Har mistet adskillige genstande til den intoxikerende væske, et Visakort bla. :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 okt 2005 10:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jun 2005 09:59
Indlæg: 168
DR-D skrev:
Citat:
jeg har læst rapporter om at GBL opløser noget plastik, men det skulle GHB ikke kunne, så brug hvad du vil som beholder.


Det kan jeg godt skrive under på! Har mistet adskillige genstande til den intoxikerende væske, et Visakort bla. :D


Mon ikke det er hvad der var på visakortet? Står i minus nu?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 okt 2005 11:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 sep 2004 12:59
Indlæg: 266
Geografisk sted: the K hole
NaOH kan købes under div handelsnavne i eks matas osv, GBL er ulovligt..så det finder du ik hos den lokale købmand :wink: .. jeg tror os dit projekt blir svært vis du ligger ud med sprøgsmål som dem her..

godmorgen


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 okt 2005 20:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 dec 2004 01:40
Indlæg: 1021
Geografisk sted: Right behind you...
Jeg kan ikke forestille mig at eddikesyre til at stabilisere ph-værdien er det optimale valg. (kan ikke forestille mig at det vil smage særlig behageligt heller).. Du kunne jo blot bruge en anelse mere vand og GBL.. så får du også en stærkere ghb, og mere ren... Så vidt jeg kan forestille mig det...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 okt 2005 20:57 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Stabilisere pH-værdien? Kan du ikke lige uddybe, hvad du mener med det? Hvis du mener justere, kan du så ikke skrive det fremover, da det er det korrekte udtryk for den handling man udfører, når man tilsætter syre til en vandig opløsning.

At justere pH ved at tilsætte vand kan være en kedelig proces, da pH-skalaen som bekendt er logaritmisk og derfor kan kræve ret store mængder vand, hvis pH afviger bare en smule fra det ønskede. Derfor er syre noget smartere at bruge.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 okt 2005 21:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 dec 2004 01:40
Indlæg: 1021
Geografisk sted: Right behind you...
Ja ja da.. så regulere... ordkløveri... Men ja, for at regulere ph-værdien til den ønskede værdi.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 okt 2005 22:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 sep 2004 12:59
Indlæg: 266
Geografisk sted: the K hole
xun : jeg har set flere katte som har brugt eddisyre til at justere ph værdien.. filter med kaffefilter whatever, det smagere og virker som det skal :wink:, det er som sagt lidt nemmer end eks bruge vand


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 okt 2005 22:20 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
imho vil jeg mene at citronsyre vil være bedre til at justere ph'en med..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 okt 2005 22:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 sep 2004 12:59
Indlæg: 266
Geografisk sted: the K hole
tjille : hvorfor det ?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 okt 2005 22:36 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
det er en forholdsvis svag syre og ja.. smager jo bare lidt syrligt :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 okt 2005 22:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 sep 2004 12:59
Indlæg: 266
Geografisk sted: the K hole
hehe ja okay.. vel en smags sag :P


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 okt 2005 23:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2005 23:24
Indlæg: 8
Geografisk sted: dk kbh
Hejsa jeg er er vildt nyskerig ogf vil gerne vide
om hva er står forkortelsen gbl for ??
og naho for ???
håber i vil hjælpe nok 1 gang :oops:

Mange hilsner go2svampe


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 okt 2005 00:42 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
xun skrev:
Ja ja da.. så regulere... ordkløveri... Men ja, for at regulere ph-værdien til den ønskede værdi.


Jeg finder det en smule morsomt, at Noname irettesætter dig, og du så straks finder på et nyt ord at bruge i stedet for. Sjovt nok ikke det som Noname adviserede dig til...Han skriver "justere" og du skriver "regulere" - hvorfor? Ikke fordi det er forkert (det ved jeg ihvertfald ikke om det er), men fordi det virker lidt dumt.

-Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 okt 2005 10:02 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
go2svampe skrev:
Hejsa jeg er er vildt nyskerig ogf vil gerne vide
om hva er står forkortelsen gbl for ??
og naho for ???
håber i vil hjælpe nok 1 gang :oops:

Mange hilsner go2svampe

GBL står for gamma-butyrolacton. Molekylet ser sådan ud: Billede
Hvis du vil vide noget, specielt kemisk, om forskellige psykoaktiver, kan jeg anbefale http://www.lycaeum.org
NaOH er ikke en normal forkortelse, men den kemiske betegnelse for natriumhydroxid, en stærk base.
Jeg vil råde dig til at sætte dig LIDT mere ind i kemien inden du involverer dig i de kemiske spørgsmål her på siden. Det er ikke noget optimalt sted at få et kemisk grundkursus.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 okt 2005 15:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2005 23:24
Indlæg: 8
Geografisk sted: dk kbh
Jo tak for det :lol: jeg ved godt at det ikke er et grundkursus men folk herinde sys jeg har meget godt kendskab til de ting 8) og jeg ville bare høre fordi ku ikke finde ordene på nettet, så ville lige høre.
men tak for svaret det er kanon :o


Citat:
GBL står for gamma-butyrolacton. Molekylet ser sådan ud: Billede
Hvis du vil vide noget, specielt kemisk, om forskellige psykoaktiver, kan jeg anbefale http://www.lycaeum.org
NaOH er ikke en normal forkortelse, men den kemiske betegnelse for natriumhydroxid, en stærk base.
Jeg vil råde dig til at sætte dig LIDT mere ind i kemien inden du involverer dig i de kemiske spørgsmål her på siden. Det er ikke noget optimalt sted at få et kemisk grundkursus.
[/quote]


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 okt 2005 16:29 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
@go2svampe: Hvis du laver en googlesøgning på gbl, så står det i fjerde URL. Du behøver ikke engang at klikke på linket for at finde svaret. Du har vist ikke søgt så godt???


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 nov 2005 15:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 okt 2004 13:47
Indlæg: 195
Jeg ved ikke om dette lyder dumt..

Men hvis man bruger citron syere er der så ikke mulighed for at det bliver for gammelt.? Jeg tænker self på meget stor potioner :P

Ellers når det vel ikke at bliver for gammelt :D

Mvh Tom


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team