Jeg er squ enig med guffe og zion - hvis man skal ryge ren hash, enten på chillum, på glas eller af min hel egen opfindelse, EGO-PIBEN -
Ego Piben er henholdsvis let at lave - man tager en ½ltr flasker - skruer en skrue igennem proppen, (fjern det der gråplastic noget der sidder i proppen først), laver 2 huller i flasken, et suge hul og et slip hul.
SÅ sætter man 1 gram galar på skruen/sømmet - og tænder i ild i det, derefter skruer man proppen på (kan være svært at gøre de første par gange uden at tabe klumpen), når man så har sat den der, well, så holder man for begge huller, venter til at flasken er helt hvid af dajlig ren hashrøg - så inhalere man hele kammeret i et hiv, og SMAAAAASK, man bliver så latterlig skæv, men ens hals kan godt blive træls, hvis man så er rå så ryger man en 3-4 gram iløbet af en time, så bliver man helt til grin, og vælter rundt...
P.S: Prøv at undgå grineren, fordi den er vild med EGO-PIBEN.....Især fordi den er så grim.....
P.P.S: Med henhold til J´s, de skal være tykke, kegleformede og helst med alt for meget røg i, om de så smager af lort (hvilket min sjældent gør) så bliver man vel skæv alligevel, og om jeg spilder lidt skunk eller lidt røg, det vil jeg da skide på, hvis jeg mister for 20kroner skunk på en J - well, fuck da det, det er bare røg og penge, det andet er lidt for "junkie" agtig - hvis man ryger så ryger man, kun rigtige afhængige hashomaner tænker på spild!
|