Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] en lille diskussion jeg tit har oplevet...

skal en joint være mega bred eller tynd????

hader selv de brede og foretrækker dem tynde.

Dedikeret medlem

er det ikke meget temperamentet der afgør det [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] også selvfølgelig dagsformen [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
det kommer an på mit mex men jeg plajer at lave pot joints brede og hash joints smalle men med undtagelser vh. doeneg

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Når jeg ryger god sknk,laver jeg dem altid tynde,det andet er spild af god sknk.
Hvis det er standard Maroc,eller lign.kan de ikke blive brede nok. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Ganjafarmeren:
Jeg ryger altid brede gode J's, på et mester rygerør. Med mindre at jeg ryger ren hash, også lokalt kaldet "glødepind"...! Dette kan bestemt ikke anbefales hvis man skal noget vigtigt dagen efter, ellers gå i krig!!!

Glødepind = smulder noget god hash fra en klump, gerne omkring 2 G. Kom det hele ned i en cigaret rulle maskine, samt papir og rul. Resultatet skulle gerne være en tynd lang lækker joint, og ren hash.
Denne glødepind vil ikke brænde på normal vis, men (sjovt nok) gløde. Det kan sagtens tage op til en time at ryge den, din hals vil elske dig og du vil blive TOTAL basket.

Personlige erfaringer: Du IKKE bør benytte motoriserede transportmidler de næste 12-24 timer. Husk solbriller næste dag på arbejde / skole!

Hygge Ganjafarmeren [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

dum ide med sådan en gløde pind der.

har tit set mindre begavet mennesker mixe et gram hash til en smøg og så bagefter put det i en cigarat rolle maskine og så på den "grimme" mode lave sig en jay.

men hvad sker der når den bliver tændt:

lortet få en kæmpe glød,brande skæv og gløden falder af + man for abselut ingen ting ud af sin joint

( spild af go'e mitrialer )

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Ja, det er godt nok det latterligste - hvis man skal ryge ren hash skal det være i chillum/pibe.

Cigaretrullemaskiner er for hæmmede hashrygere...

Jeg er squ enig med guffe og zion - hvis man skal ryge ren hash, enten på chillum, på glas eller af min hel egen opfindelse, EGO-PIBEN -

Ego Piben er henholdsvis let at lave - man tager en ½ltr flasker - skruer en skrue igennem proppen, (fjern det der gråplastic noget der sidder i proppen først), laver 2 huller i flasken, et suge hul og et slip hul.

SÅ sætter man 1 gram galar på skruen/sømmet - og tænder i ild i det, derefter skruer man proppen på (kan være svært at gøre de første par gange uden at tabe klumpen), når man så har sat den der, well, så holder man for begge huller, venter til at flasken er helt hvid af dajlig ren hashrøg - så inhalere man hele kammeret i et hiv, og SMAAAAASK, man bliver så latterlig skæv, men ens hals kan godt blive træls, hvis man så er rå så ryger man en 3-4 gram iløbet af en time, så bliver man helt til grin, og vælter rundt...

P.S: Prøv at undgå grineren, fordi den er vild med EGO-PIBEN.....Især fordi den er så grim.....

P.P.S: Med henhold til J´s, de skal være tykke, kegleformede og helst med alt for meget røg i, om de så smager af lort (hvilket min sjældent gør) så bliver man vel skæv alligevel, og om jeg spilder lidt skunk eller lidt røg, det vil jeg da skide på, hvis jeg mister for 20kroner skunk på en J - well, fuck da det, det er bare røg og penge, det andet er lidt for "junkie" agtig - hvis man ryger så ryger man, kun rigtige afhængige hashomaner tænker på spild!

Dedikeret medlem

heh....

en joint skal være konisk... tynd i bunden tyk i toppen .. den skal ikke C Sær ud, fx kort og tyk ... eller lang og tynd ,, men normal uanset hvor meget der er i ...
hvis den ikke har de rigtige propertioner så brænder den vel ikke optimalt, og hvis den oveni købet er stampet hårdt og "mixen" er nærmest smadret til ukendelighed, så er det sgu ikke meget man får ud af sin ryger...

og en god pind er vel 1/3 af tykkelsen i spidsen ved "filtret".

der er jo ikke noget ved at ryge en joint man ikke kan suge i ... det er jo det samme som at ryge på en stoppet pibe -.-.Bdrr...!

der skal være godt træk således at jointen kan få alt den ilt den har brug for således den ikke brænder skæv pga ilt mangel i den ene side... cigaretter er jo formet som et rør.... således at den kan suge alt den ilt den skal bruge således at den ikke brænder skæv..

Så en joint skal hverken være mega bred eller tynd..-. !! lav den god .. således at der er godt træk i den, rigeligt med hash og ikke fortynd, så skulle det give bonus..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Den skal være go', stor og bred i toppen... Så den lige akkurat kan passe ned i en normal J-pack! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Jeg ryger altid brede gode J's, på et mester rygerør. Med mindre at jeg ryger ren hash, også lokalt kaldet "glødepind"...! Dette kan bestemt ikke anbefales hvis man skal noget vigtigt dagen efter, ellers gå i krig!!!

Glødepind = smulder noget god hash fra en klump, gerne omkring 2 G. Kom det hele ned i en cigaret rulle maskine, samt papir og rul. Resultatet skulle gerne være en tynd lang lækker joint, og ren hash.
Denne glødepind vil ikke brænde på normal vis, men (sjovt nok) gløde. Det kan sagtens tage op til en time at ryge den, din hals vil elske dig og du vil blive TOTAL basket.

Personlige erfaringer: Du IKKE bør benytte motoriserede transportmidler de næste 12-24 timer. Husk solbriller næste dag på arbejde / skole!

Hygge Ganjafarmeren [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Til Guffe!

Nu sagde jeg jo heller ikke noget om, at komme tobak i, vel! Det er muligt at I syntes det lyder som en rigtig dårlig ide. Men jeg syntes lige i skulle tjekke den før i sviner den til...

Det er garanteret rigtigt at man kan få mere ud af sin ryger hvis man bruger alle mulige tools og syge rygeredskaber. Men det er jo ikke ALTID det det handler om. For mig handler det for det meste om hygge! Jeg syntes det er federe at sidde med hyggelig glødepind, end at sidde og balancere med en klump hash på en skrue(EGO). Så er det bare surt show hvis man mister lidt af effekten.

Du får sikkert også en stærk effekt hvis du kommer din ryger op i røven på dig selv. Dog vil jeg nok mene, at stemningen ville blive lidt ødelagt, jeg mener: Når alle i forsamlingen sidder men bukserne nede om knæene, og forgæves forsøger at skubbe klumper op, ved hjælp af en økonomi 3 liters vandbaseret glidekreme! *G*

Men hver sin smag! Håber ikke at I fik en dårlig smag i munden, eller cola galt i halsen, det var selvfølgelig ikke meningen at støde nogen...

God "ryger" GF [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hahaha,ja et godt grin tager man aldrig fejl af, [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Det kommer vel an på hvor stor jointen skal være. Jeg plejer at lave tynde joints hvis jeg ryger med mig selv, men hvis der er fire der skal ryge med så laver vi dem forholdsvis tykke. Vi laver dem altid koniske og brænder det overskydende jointpapir væk i stedet for det ligger dobbelt i noget af jointen, så brænder den ikke så skæv. Joints med meterpapir er også noget vi ryger når vi har rigtigt meget fed. En 20cm joint kan gøre nogle stykker temmelig baskede, og så smager den også bedre i starten da den er godt nedkølet fordi jointen er lettere.
Jeg har fundet ud af det er meget nemmere at riste smøgerne på brødristeren. Man kan riste 8 smøger på en gang på denne måde, man skal bare huske og vende dem engang imellem. Skunk joints plejer vi at putte en halv smøg og 3/4-1 g skunk
Joints putter vi 1/2-3/4g i per smøg. Det er også nice at lave en joint både med ryger og skunk [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Venlig hilsen
Fråder

Dedikeret medlem
Brugeravatar

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]Haha, hæmmede hashrygere,den var sq god.Jeg syntes,hvis man vil nyde ren hash,at en lille sibsey,eller hvad det er de heder?En lille opiumsrygemakine,så ved i hvad det er.
Det har da altid været en dårlig ide,at ryge ren hash på en joint,netop af de årsager. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
hmm jeg river sku papiret af det er meget lettere men kræver en del snille [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
plejede også at brænde det men det er noget lort..nå man har røget de jays man skal kan der da ik være nogen tvilv om hvordan en j skal se ud,og det er som dex siger så de kan passe i en jointpack.størelsen er ligegyldig bare den har formen og den er lavet ordenligt [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]