Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejza jeg skal til at dyrkke indedørs skunk for første gang, og tænker på at købe et kit 2 fra HYDROPONICS OF DENMARK der efter signe skulle indholde alt til dykke skunk.
Men kan lampe bruges i alle faser af vægsten.
tak på forhand stefan

Junior medlem

Geografisk sted: aarhus
Hej. Jeg tror nok det er en son/t lampe ikke ? Den kan fint anvendes til det hele. Jeg har selv købt en son/t agro, og så vidt jeg kan se gror planterne også lidt hurtigere end under den anden lampe (alm sun/t). - Men det er nu ikke så meget.

Hvad koster de der kits ? Jeg har mailet dem men de svare sku ikke ?? . Ved du noget ?

Junior medlem

Hej nybegynder
jeg ringede først til dem fra HYDROPONICS og de ville maile mig nolge prislister, og det gjorde de også, men de var desvære ulæselige for mig. Men jeg vil gerne sende dem vidder og se om du kan bruge dem, for han har mailet igen at de udmærket virke hved ham.
Iøvrigt koster kit 2 3700 kr.
hilsen stefan

Junior medlem

Geografisk sted: Italien
Hej er der en af jer der kan fortælle mig hvor der forhandles son/t agro jeg har ledt på "hele" nettet men det er ikke til at syne
og foresten hvad gør man hvis vil købe noget fra Hydroponics
Håber i gider hjælpe See ya [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Junior medlem

@jacob : Du kan da bare gå ind i en lampe/lys/el butik og bede dem om at skaffe dem hjem. Prøv at checke et par forskellige butikker da prisen kan svinge noget. Så er der jo også www.garta.dk - det er altså bare noget jeg har hørt, jeg har ikke selv købt der.

@Stefan : Tak for oplysningen, du behøver ikke sende mig listerne, da jeg nok havde på fornemmelsen at det var lidt smådyrt. Jeg kommer nok ikke til at handle meget hos dem.

Hvorfor er alt så dyrt i Danmark ? Har i set hvad "ethnoplanet" tager for frø ? hahahahaha
200 dask for en pose Nirvana frø :-) De koster næppe mere end 20-30 kroner engros.

Junior medlem

Oooh, jeg glemte helt det vigtigste tip ; kør til tyskland og køb dit grej. Du kan få ok lamper/armaturer til mellem 600 og 1000 kroner, pærene koster typisk 240-340 kroner. Du skal selfølgelig betale told og moms + en særlig afgift hvis du melder dig selv, men det kan du jo bare lade være med.

Måske man skulle lave en fælles smugler-tur ?

Junior medlem

Den med turen lyder helt fed
tak for tippet

Junior medlem

Hej Ganja Farmer jeg kender sgu godt Henrik han virker pisseflink men han opdatere sine plante billeder alt for sjældent jeg er inde på hampnet.dk engang om dagen mindst for at hjælpe folk inde i Gartneriets spørgsmåls afdeling Jeg Kalder mig Adrian måske er vi stødt på hindanden
men ligenu er debaten gået over til om vi skal arangere en fælles smugler tur er du med eller er du panser
Chill Out Jacob [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Junior medlem

Jeg vil hel sikker gerne med på en smugler-tur

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hvis du køber den pære der hedder sun t+ så kan du bruge den til det hele,det giver også en smugle blå lys,det ses mest i starten når lampen starter op.

de spande der er bare alt for dyre,lidt en skam men hva fanden. man kan bygge noget selv.

jeg vil forsøge mig med sådan et stort gult hårdt plast rør vi har "lånt" fra en bygge plads,det burdte sq ikke være så svært

Junior medlem

Geografisk sted: En by i provinsen (8660)
hejsa

Guffe , lige et billed med en ide til hvad du kan bruge dine rør til [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Billede

rør system

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Du skulle prøve at snakke med Henrik Ramstedt far hampnet.dk, han ved rigtig meget om indedyrkning af skunk(tjeck billederne - cool) De begynder snart at sælge komplette skabe til indedyrkning.

Peace Ganjafarmeren [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

man skal da ikke betale told indenfor EU..

og lamperne er oxo +1000.- i tyskland,

men stadigvæk langt billigere... dagslysstofrør kan købes for omkring 40.- kr.

Junior medlem

Nå, jeg købte da mine to 400 watt lamper incl to sun/t pærer for 600,- kroner stykket. Man skulle så selv samle delene, men det var (rimelig) nemt. Jeg løbte to sun/t agro pærer for ca. 320 kr/stk. Måske jeg bare var heldig? Det var hos en growshop i Berlin, men jeg har da set lignende priser på f.eks. www.hanfburg.de.

- Men det med tolden var en fejl, - der skal ikke betales told, men en særlig afgift på pærer og andet elektrisk grej. Jeg ringede og spurgte told og skat, men de kunne ikke lige fortælle hvor meget. ( og jeg var ikke lige i humør til at sidde og vente/blive omstillet et par timer). Men hva faen, hvis de ikke selv fanger én, skal man jo ikke betale noget som helst :-)

Hvor gode er oddsene egentligt for at bestille ting med posten og ikke blive busted af tolden ?

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Hej Jacob / Adrian...
Sorry at jeg ikke lige fik dig svaret, men.. ja jeg tågede vist lidt...!
Jeg giver dig ret i at hampnet opdatere rigtig skod, bare se på deres forside.(De samme ting altid)
Meen næææ jeg er skam ikke en panser, selv om det kunne være cool. Tænk på alt det ryger man kunne konfiskere...HUHHUHHUH... Jeg skal dog ikke med på smuglerturen, da jeg har plads til indedyrknign lige nu...

Peace GF

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]