hey, ville høre om der er nogen der kender til de her stød? kan ikke helt finde ud af om det er i kroppen eller i hjernen, tror mest det er i hjernen...
har hørt nogen kalder det lyn, men ved ikke helt om det er det samme, dem jeg har mødt der får "lyn" får dem også mens de er påvirket vist nok kun på kiks.. men jeg får dem efter..
jeg har prøvet det nogle gange når jeg har været blæst flere dage i træk, så får jeg dem gerne dagene efter, og de er der gerne ca 2 dages tid, lige i starten får jeg dem rimelig tit ca hver eller hver anden time, og så mindre og mindre til de tilsidst er helt væk..
i starten var det kun kiksene jeg fik dem af, men nu kommer de også af andre ting.. det skal lige siges at det ikke altid har været sådan, det startede for ca et års tid siden..
jeg har ikke rigtig spekuleret så meget over det fordi de jo forsvinder efter et par dage, og jeg lærte lidt at ignognere dem..
men nu har jeg haft en rimelig vild sommerferie den sluttede i mandags og har så ellers været på den siden slutningen af juni, tror jeg tog min sidste streg søndag aften... og siden der har jeg fået de her stød, det er så 4 dag nu...
lige i starten kom de hele tiden hvert 2 minut eller noget, det var helt sindsygt, jeg vågnede om natten fordi jeg fik dem, nogen gange kom der også flere i træk osv. nu er det så faldet rimlig meget til ro igen, nu er der ca 2 til 3 timers mellemrum og jeg er ved at vænne mig lidt til det, det er dog stadig ubehageligt!
det jeg ville spørge om, er om der er andre der har prøvet det?
om det evt er farligt?
hvad man evt kunne gøre ved det?
og hvorfor jeg får det?
ved godt det er pga af stofferne og jeg burde holde en lang pause osv. men der må da også være en anden grund...
tænkte der måske var noget min krop manglede? da jeg har indtrykket af det ikke er helt normalt..
det undre mig også at jeg ikke får dem mens jeg er påvirket men først efter...
håber der er nogen her inde der kender lidt til det..
(vidste ikke om det var her eller i fuckforummet jeg skulle poste, men så må i jo flytte den hvis det er)
venlig hilsen..