Jeg har haft voldsomme problemer med den grønne urt, men stoppede sidste nytår, og holdt det i mange måneder hvor jeg ikke røg i hverdagene men kun i weekends.
Dog smuttede der lige en enkelt røg ind til specielle lejligheder i hverdagene og alt det der.
Men så blev det lige pludselig sommerferietid, og jeg tog mine tre uger lige op til 1. august. Dejligt at have ferie, men når man ikke have noget arbejde at lave, dejligt vejr og sjov med vennerne og en helt masse røg gjorde at jeg på 3 uger begyndte at ryge ligeså meget som før nytår, 3-5 joints om dagen, en gang i mellem fra 5-10, og lidt bong ind i mellem.
Så bestemte jeg mig for ikke at ville købe mere røg eller ryge med vennerne i hverdagene, indtil jeg fik høstet mine planter, det gik så fint nok til der var en stor gren der knækkede af, og så var der sku røg igen... Så begyndte jeg at ryge 1-2 joints om dagen, og den gren holdt indtil der kom noget mere høst ind, som holdt til jeg fik høstet de fleste af mine planter, og på det tidspunkt så var jeg begyndt at ryge utrolig meget igen...
Nu er jeg så begyndt at tænke på hvor svært det er at stoppe, hvor nice det er at inhalere røgen og bare føle at den siver ud i alle afkroge af lungerne og spreder en varme i alle lemmer, giver en fantastisk ro, krydset med en fantastisk god smag som får tænderne til at løbe i vand og alle de kendetegn der er ved cannabis, jeg ELSKER dem, mind-fucket, de skøre tanker, let til latter, eufori og glæde, samt fråderen... Det er så lækkert, tit ryger jeg lige en J hvis jeg står og venter på en pizza, så jeg har fråder på når jeg spiser den, så får jeg 3 gange så meget for den fisk pizzaen koster...

Ville ikke undvære det, men er nødt til at skære ned, det er for meget at gå på arbejde og suge nol mens man skal lave noget

Pas på dig selv og lad være med at ryge så meget...
Husk også at effekten bliver meget svagere jo mere du ryger og jo længere tid der går. Til sidst så holder skæverten sig kun i 15 min. og du skal ryge to-tre joints på en time hvor det normalt når jeg røg lidt var nok med ½...
Go ryger jeg tror jeg snupper mig en smøg i stedet lige nu

...og en joint når jeg har fri :twisted: