Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

noname skrev:
Der skal bruges fucking edddikesyreanhydrid, og uanset hvor meget I små møgunger pøver på det, så kommer I sgu aldrig i nærheden af det.
Og hvis I gør, så er det stjålet i et kemilokale på gymnasiet, og så er renheden på ingen måde høj nok til, at det er forsvarligt at indtage produkterne heraf.

Drop det nu, for helvede...

MOD: Slet eller lås topic tak!

Med dette indlæg har du da lige udkåret dig selv til at være denne tråds største "lille møgunge".

Noname: At det er temmelig offtopic er måske en grund til at lukke tråden, men kan du så ikke bare skrive at du gerne ser tråden lukket pga at det oprindelige emne er afdebateret, i stedet for at hidse dig sådan op?..

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
sekstoi skrev:
noname: jeg skrev lidt længere oppe at jeg nok snart fik fat i ham gutten der selv laver amf og han burde kunne skaffe de forskellige remedier til at omdanne morfin til heroin

For det første så fatter jeg ikke, at du fortæller på et offentligt tilgængeligt board, at du snart skal mødes med en der laver sin egen amfetamin. For det andet så er det faktum, at han selv laver amf ingen garanti for at han kan skaffe eddikesyreanhydrid - det er som Noname nævner meget svært at få fat på.

Mvh. Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
troo_L_S skrev:
Med dette indlæg har du da lige udkåret dig selv til at være denne tråds største "lille møgunge".

Noname: At det er temmelig offtopic er måske en grund til at lukke tråden, men kan du så ikke bare skrive at du gerne ser tråden lukket pga at det oprindelige emne er afdebateret, i stedet for at hidse dig sådan op?..

....Du mener måske ikke at Noname har ret??? Manden ved hvad han snakker om - hvilket jeg også skulle mene at jeg gør...
Eddikesyreanhydrid er et af de ABSOLUT mest suspekte kemikalier at være i besiddelse af - og for øvrigt ikke noget man vil lege med med mindre man har en del kemisk træning.
:P Men jeg GLÆDER mig da til at høre om sekstoi's banebrydende eksperimenter på området - du har ikke en chance, punk.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Og for det tredje så kender du ikke nogen der selv laver amfetemin.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Prometheus skrev:
troo_L_S skrev:

....Du mener måske ikke at Noname har ret??? Manden ved hvad han snakker om - hvilket jeg også skulle mene at jeg gør...
Eddikesyreanhydrid er et af de ABSOLUT mest suspekte kemikalier at være i besiddelse af - og for øvrigt ikke noget man vil lege med med mindre man har en del kemisk træning.
:P Men jeg GLÆDER mig da til at høre om sekstoi's banebrydende eksperimenter på området - du har ikke en chance, punk.

Jo jeg ved skam godt at noname ved hvad han snakker om mht til kemi og biologi, og det gør du sikkert også. Men derfor behøver han da ikke udtrykke sig som han gør. Han kan da bare skrive at kemikaliet er meget svært at få fat i og at han gerne vil have tråden lukket da den er offtopic i stedet for at fare op som han gør.
Desuden kan jeg ikke se hvorfor i siger det er umuligt for sekstoi at få noget ud af det. De folk der laver amfetamin og heroin i dag har da sikkkert startet, som nogle "små møgunger" som noname så fint kalder det, med at fatte interesse for emnet, og derefter begyndt at sætte sig ind i det. Som jeg har sagt før så er det ikke noget sekstoi skal regne med at lære på en weekend (eller en måned for den sags skyld) men hvis han virkelig gerne vil og bruger tid på det så skal drengen da nok kunne lære at lave det...

Nok om det. Jeg er enig i at tråden burde lukkes, da jeg synes den er rimelig offtopic.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt væk
Fandt lige en tekst om eddikesyreanhydrid. Ikke noget jeg ville lege med! :) Eddihttp://www.kemikalieberedskab.dk/upload/ik/553.pdf

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Man kan sikkert godt mono-acetylere morfin med iseddike eller selv normal husholdnings-eddikesyre, men det får du stadig ikke smack ud af.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har haft den fornøjelse at kende en, der så Morfin blive kogt med Aceticanhydrid.Derefter var der noget oprensning,og tilsætning af syre, men kodeordet ER Aceticanhydrid.Resten er ikke så svært.

Jeg var endog MEGET tæt på at købe 300 ml af en fyr i Indien engang,men der gik ged i det.Det er en af de bedst overvågede substanser i verden.Uden det,no Heroin.
For det første,skal man også have et mere end velfungende udsugnings system ,for det STINKER,specielt i opkognings fasen.

Jeg hørte også om en der lavede det selv hver gang han tog et fix.
Han tog circa 2-300 mg MS,og ca 1-2 ml AceticA.ind i ovnen med sølvpapir om.Det er faktisk ret nemt at lave,syntes jeg han sagde. :D
I den størrelsorden,kan det klares med en god udsugningspumpe,direkte ud.Så havde han til et par gode hug.
Der vil da være Heroin base,men det er en del bedre end Morf og kan laves vandopløseligt med et snuptag.(vær rar ikke at spørge om proceduren,JEG giver den ikke)!

Titel:
*lol*'

Idet at tråden allerede er offtopic - well - så vil jeg squ lige være med ha hah mu wha ha ha...................................

Når man nu endelig skulle lave noget dope selv hvorfor laver man så ikke noget spændende psykedelisk og ikke en omgang lorte dølle som heroin.........

ville squ hellere se nogle lave nogle 2c-??? og så håbe på at de eventuelt deler smagsprøver ud..........

Så kunne vi brygge noget snaps og tage ud og lede efter Yetien.........

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]