troo_L_S skrev:
IN$DU skrev:
En dejlig stener joint:
1 smøg, 0.7gram kvali-skunk og 1gram hash.
Ryges udenfor i solskin blandt venner

Enten er du helt enormt hærdet eller også køber du simpelthen for dårligt hash. Jeg ryger selv rimelig meget og jeg putter sq aldrig noget i nærheden af 1 gram hash i en joint. Hvis jeg skal lave nogle rigtig gode nogen bliver det med omkring 0,5g men det er også maks! Synes aldrig jeg har haft brug for at få mere i.
Det er da ikke unormalt at bruge et g i en pind, som den beskrevet... måske brænder det lidt dårligt hvis du putter et g sammen med e´n smøg, men når der også er skunk i, klumper/fedter mixet ikke til når du ryger det... Nu kan jeg selvfølgelig ikke svare på IN$DU's vegne, men jeg ryger i hvert fald ikke "dårligt hash", og betragter kun mig selv som forholdsvis hærdet (er ikke på morgenbongen, så deeet)...
Kunne det tænkes at du selv ikke er "enormt hærdet", som du så fint siger, eller måske som tesen er nødt til at ende i: At du måske kun har røget 300kr's ice hash hele tiden uden at vide det?!?!?
Nå, men min pointe er at lige såvel som du ka sidde og sige at vi andre er sindsyge - misbruger af hash - og uden forståelse for hash's konventionelt set korrekte brug - så kan vi andre sidde og pege vores noldryppende (fordi vores j's er SÅÅÅ stærke) på dig, og tænke, at der er en newbie, der ikke ved hvad det vil sige at være rigtig skæv...
Nu ved jeg godt du sikkert sidder og bliver harm over det jeg har skrevet, men jeg skriver det fordi jeg synes du prøver at pålægge os andre din indstilling og dine rygenormer. Du behøver ikke skrive tilbage, for at sige, at jeg er bong og ryger for meget, det skal jeg nok selv holde styr på...
Mvh. Bowphus
Jo, og så lige en sidste: "Hvis jeg skal lave nogle rigtig gode nogen bliver det med omkring 0,5g men det er også maks!" -Jamen wow, godt for dig!
No harm meant...