Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 17:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Trapped In A Black hole
Hej er ny her men ville lige spørge, som sagt i overskriften, jeg er ved at dyrke noget skunk og vil vide om man skal blande skunken med tobak, ligesom hash, eller man kan ryge det rent?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
du kan sagtens ryge det rent mærkeligt nok har jeg aldrig prøvet ikke at ryge pot eller skunk mixet med tobak, men det afgør du. Det kan jo være du syntes det smager bedst når det ikke er mixet eller når det er mixet :)

Titel:
Psychedelia Sponsor

--

Senest rettet af Hr. Andersen 28 nov 2005 16:28, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aabenraa
JA! det brænder meget bedre med tobak, smager også bedre(efter min mening)

hvor meget du skal blande i kommer an' på hvor godt skunk du har... 1 smøg til 0.3G go' skunk det er perfekt synes jeg :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
0,5g skunk + 0,5g go' marok og 1/3 af en ristet cigaret!
Boom!

Titel:
Junior medlem

den vildeste pind jeg har røget var 4g hash , 2g rød libanon , 8g skunk '

WOAH , prøv ikk det her hvis du ikk er øvet hahah 1 _:D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Find ud af med dig selv hvordan du best kan lide din skunk.. du kan jo se hvor mange forskellige meninger drengene har herinde..

Mit bud er at du køber et godt gram ryger og blander en smule i dit skunk mix, så for du en rigtig lækker troldmand!

Titel:
Medlem

Jeg stemmer også på tobak i skunken...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

En dejlig stener joint:

1 smøg, 0.7gram kvali-skunk og 1gram hash.

Ryges udenfor i solskin blandt venner :)

Titel:
Medlem

IN$DU skrev:
En dejlig stener joint:

Enten er du helt enormt hærdet eller også køber du simpelthen for dårligt hash. Jeg ryger selv rimelig meget og jeg putter sq aldrig noget i nærheden af 1 gram hash i en joint. Hvis jeg skal lave nogle rigtig gode nogen bliver det med omkring 0,5g men det er også maks! Synes aldrig jeg har haft brug for at få mere i.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg må også sige det lyder lidt overdrevet..

0.5g skunk gør mig pænt baske!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CPH - the brix
troo_L_S skrev:
IN$DU skrev:
En dejlig stener joint:

Enten er du helt enormt hærdet eller også køber du simpelthen for dårligt hash. Jeg ryger selv rimelig meget og jeg putter sq aldrig noget i nærheden af 1 gram hash i en joint. Hvis jeg skal lave nogle rigtig gode nogen bliver det med omkring 0,5g men det er også maks! Synes aldrig jeg har haft brug for at få mere i.

Det er da ikke unormalt at bruge et g i en pind, som den beskrevet... måske brænder det lidt dårligt hvis du putter et g sammen med e´n smøg, men når der også er skunk i, klumper/fedter mixet ikke til når du ryger det... Nu kan jeg selvfølgelig ikke svare på IN$DU's vegne, men jeg ryger i hvert fald ikke "dårligt hash", og betragter kun mig selv som forholdsvis hærdet (er ikke på morgenbongen, så deeet)...

Kunne det tænkes at du selv ikke er "enormt hærdet", som du så fint siger, eller måske som tesen er nødt til at ende i: At du måske kun har røget 300kr's ice hash hele tiden uden at vide det?!?!? :shock:

Nå, men min pointe er at lige såvel som du ka sidde og sige at vi andre er sindsyge - misbruger af hash - og uden forståelse for hash's konventionelt set korrekte brug - så kan vi andre sidde og pege vores noldryppende (fordi vores j's er SÅÅÅ stærke) på dig, og tænke, at der er en newbie, der ikke ved hvad det vil sige at være rigtig skæv...

Nu ved jeg godt du sikkert sidder og bliver harm over det jeg har skrevet, men jeg skriver det fordi jeg synes du prøver at pålægge os andre din indstilling og dine rygenormer. Du behøver ikke skrive tilbage, for at sige, at jeg er bong og ryger for meget, det skal jeg nok selv holde styr på...

Mvh. Bowphus

Jo, og så lige en sidste: "Hvis jeg skal lave nogle rigtig gode nogen bliver det med omkring 0,5g men det er også maks!" -Jamen wow, godt for dig!

No harm meant...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
I snakker allesammen om pinde. Hvad nu hvis fyren vil ryge det på bong eller i chillum?

Anyway, på bong ryger jeg det altid rent. Læg mærke til hvor lidt snask, der sidder tilbage i bongen, i forhold til hvis du har røger mix. Tror dine lunger vil takke dig.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Titel:
Junior medlem

tak for svarene, men har ikk prøvet det før kun amf og cola, men her i torsdags prøvet jeg noget hash, for føste gang "pollen ryger" tror jeg det hed. Jeg tog 0.75g og blandet det med 1 smøg i en joint, der gik ikk lang tid før jeg var helt væk, mine arme blev følelses løse :shock: og jeg fik det dårligt, så jeg måtte knæke mig 2 gange :roll: men fik det så bedre senere.. Nogle der kan give et svar hvorfor det skete?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

For meget for en første gangs ryger.. for dårlig pollen ellers har du ikke ristet smøgen godt nok, og har fået et nikotin chok, men mon det kan ske af en enkelt smøg.. :/

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
z0unds skrev:
For meget for en første gangs ryger.. for dårlig pollen ellers har du ikke ristet smøgen godt nok, og har fået et nikotin chok, men mon det kan ske af en enkelt smøg.. :/

Det kan ske for mig. Især hvis jeg har drukket. Er derfor meget omhyggelig med at riste.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Titel:
Junior medlem

z0unds skrev:

Tror mest selv på at det var for meget, for havde ristet smøgen meget omhyggelig + jeg ikk drak imens. Men har stadig 05.g tilbage og det lugter kraftigt, ved ikk om det er et godt tegn på kvali?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

speedfighter skrev:
Tror mest selv på at det var for meget, for havde ristet smøgen meget omhyggelig + jeg ikk drak imens. Men har stadig 05.g tilbage og det lugter kraftigt, ved ikk om det er et godt tegn på kvali?

Der er mange kendetegn på god ryger, men man lærer stille og roligt at kende forskel på fx. en god og dårlig standart..

Men at den lugter stærkt er ihvertfald ikke noget dårligt tegn, ryg dog resten og hvis du ryger pot så smid en halv smøg til dine 0,5g så skulle den være i orden!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

z0unds skrev:
speedfighter skrev:

Der er mange kendetegn på god ryger, men man lærer stille og roligt at kende forskel på fx. en god og dårlig standart..

Men at den lugter stærkt er ihvertfald ikke noget dårligt tegn, ryg dog resten og hvis du ryger pot så smid en halv smøg til dine 0,5g så skulle den være i orden!

Bare fordi man har en klump der lugter kraftigt, kan der saktens være et eller andet i så det kommer til at lugte. Man kan også være uheldig at nogle bare har haft en klump standard som de så har haft liggene ude i regnen eller i et glas cola et stykke tid så det bliver fedtet som ryger. Men pollen rygeren er ellers en dejlig ryger.

/ God ryger!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]