Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 20:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Husk at stemme på SF næste gang!

SF's Narko politik

mmm, afkriminalisering af hash [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
jep det ville være nice...men er de fleste ungdomsmedlemmer i de fleste patier ikke for fri hash..jeg tror enda at nogle ville legalisere mere end hash..lad os nu se... [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
hvis vi alle fik nogle underskrift sedler fra hampepartiet og samlede underskrifter ind så de kan stille op til valget er det bare at stemme på dem, si

Medlem

si si [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus DK.
Jamen hvad med eventuelt og snakke med det crew der r i de rygeklubber i kommer om at have dem til og ligge...

det give grow mange underskrifter... ved blandt andet den jeg kommer i har samlet over 1500 underskrifter! =))

så der r bare med og komme ned og snakke med folkene i klubberne! =)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hampepartiet??? Du må være gal...

Hvis det er Tuxen & co. du tænker på, så kommer vi sgu ikke langt med de hoveder... jeg har snakket med ham et par gange, og manden har vist ikke nogen videre plan end at skabe lidt kaos og ryge en masse hash...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

"Skabe kaos og ryge en masse hash"...

Check www.hampnet.dk . De har gang i en hel del.

Peace,
Tias.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Kender dem godt, men de samarbejder med Tuxen... og den mand har altså ikke styr på særligt meget, han er i hvertfald ikke nogen kvalificeret kandidat som hampe-minister.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
OozemaN >> Eftersom det netop er forbudet rygerklubberne scorer kassen på, tror jeg næppe at de vil støtte en underskriftindsamling for legalisering...
Men det er sæ'fø'li altid et forsøg værd [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Nææææ, Henrik fra hampnet for press!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
sf hmm.... er det ikk. dem de autonome også stemmer på er der ikke andre der vil have fri hash,

sf kan ikke hvad det står for

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Halløj:
OozemaN >> Eftersom det netop er [b]forbudet rygerklubberne scorer kassen på, tror jeg næppe at de vil støtte en underskriftindsamling for legalisering...
Men det er sæ'fø'li altid et forsøg værd [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img][/B]<HR></BLOCKQUOTE>

de kluber jeg er bekendt med gør en del for at få det legaliseret, det vil jo også give dem et pusterum og så vil de kunne prale af at de har et rigtigt arbejde, hvor får man de underskrift sedler og er de værd at hjælpe eller er det bare en flok bonghjerner.

Medlem

Geografisk sted: Århus DK.
Sir Haze... jeg skal ikk kunne sige om de r en gang bonghoveder eller hvad.. og underskrift tingen kunne hentes på hampnet sidst jeg kiggede...! =)

mch Ooze

Dedikeret medlem

SF... suk.,.,

de er jo lamme ... for det første kalder de det narko... for det andet de siger at de vil infomere bedre på skolerne.... suksuksuk.. det er jo prøvet utallige gange,. og de giver bagslag hver gang....

Men oki deres cannabispolitik, er da ok til en vis grad... men resten af hvad SF "narkotika-politik" mener jeg ikke er værd at samle på...

for at snakke om noget helt andet sad jeg og stenede i bussen på vej hjem her den anden dag, der var en hel børnehave med bussn,,, og så sad 2 børn og 1 pædagog og snakkede om Coke, først spurgte pædagogen:"ved i hvad Coke er?...... ... .. Det er kokain!", så fortalte pædagogen:"Kokain Det er sådan noget hvidt pulver man sniffer op i næsen!"..

hehe det er fint de forbygger i folkeskolen, men i børnehaven lærer de dem lige nogle tricks!

Medlem

hehe det er jo til grin....lol
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

"sf hmm.... er det ikk. dem de autonome også stemmer på er der ikke andre der vil have fri hash,

sf kan ikke hvad det står for"

Tydeligvis er der nogen der ikke har snakket politik med en autonom [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

SF er ALT for langt til højre for en Autonom, er jeg bange for. Selv Enhedslisten ses som lidt for vattede fra deres synspunkt. Og dér kan vi så tale om ekstremister.

Jeg er selv ikke stor fan af SF.. De mangler lidt nosserne til at bakke alt det op de lover.

Peace,
Tias.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
fint så stemmer jeg på dem!!!!!!

autonome er nogle fjolser der aldrig har fået de TÆSK de trængte til

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af guffe:
fint så stemmer jeg på dem!!!!!!

autonome er nogle fjolser der aldrig har fået de TÆSK de trængte til
<HR></BLOCKQUOTE>

Måske er de Autonome nogle fjolser, men de er trods alt de eneste spydspidser i kampen for et nyt samfund - med nærdemokrati og individualistisk frihed!
Deres holdninger og meninger er måske en smule naive og destruktive, men de kæmper....
Det er sku mere end man kan sige om mange andre....

(RygerSmiley)

GO ZION GO ZION - helt klart, FUCK SF, hellere leve i et land med ulovligt narkohash end leve i deres, juhuu, lorteland, hvad angår hampepartiet, bare navnet lyder lamt, ikke noget der kan bruges på et internationalt plan, og indeed,hvis denne verden nogensinde skal blive til noget brugbart så skal ting være internationale, så derfor, FUCK HAMPEPARTIET........

Men jeg er da med på at starte et nyt parti, bare der er nogle ordentlige holdninger til tingene.

Punkt 1: Hash skulle legaliseres.
Punkt 2: Christania skulle være en rigtig stat i DK, med deres egne love og regler.
Punkt 3: Ældre mennesker skulle behandles bedre
Punkt 4: Integrations systemet for indvandrer og flygtninge skulle forbedres sådan at vi undgår det meste af indvandrer kriminaliteten.
Punkt 5: Fri coke til alle partimedlemmer!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ingen kommentarer til jeres autonom-bashing, måske udover at de har de helt rigtige ideer, men den forkerte udtryksform.

Og der er andre "spydspidser", skulle i være interesserede. www.ungdomsfront.dk og www.enhedslisten.dk skulle være gode steder at besøge, hvis I deler ønsket om et nyt samfund med nærdemokrati og frihed til alle.

Rød vind, [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]
Tias.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]