Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Copenhouse
Hehe - fedt nok Yeti! Helt sikkert - rart at få så positiv en overraskelse! Cool.

Titel:
Insane psychedelia user!

Olipower -> Der er aldrig nogen sikkerhed for noget, når det kommer til stoffer, men MDMA er et ret sikkert stof og kan dårligt sammenlignes med f.eks. svampe. Et svampetrip udarter sig mere til den oplevelse man selv gør det til, mens med MDMA er det mere stoffet, der styrer hvordan oplevelsen bliver. Altså, du bliver ikke skubbet hen i nogen tilstand, som du ikke synes om, men du vil selvfølgelig føle dig påvirket, f.eks. at du spænder i kæben og at øjnene sådan flakker lidt. Der kan også komme lidt farveforstyrrelser, men det er somregel først ved større doser. Naturligvis skal man lige tage det med et gran salt, men hvor hallucinogener som svampe og LSD, har det med at "skubbe" en, til en tilstand man måske ikke har lyst til at være i, er MDMA mere sikkert. Hvor man kan blive nervøs, urolig og angst på hallucinogener, kommer du med MDMA til at slappe af og bliver fyldt med indre ro. Det er derfor stoffet er så fantastisk i terapeutisk øjemed, fordi det tillader brugeren at kunne distancere sig fra følelserne og kigge på problemerne, med fuldkommen ro. Jeg tror det er en lidt svær følelse at beskrive, men hvis du en dag bestemmer dig for at prøve det, forstår du nok hvad jeg mener ;)

Du kan prøve at læse på http://www.erowid.org om MDMA/ecstasy. Der er en masse artikler, historier og oplevelser, som du måske vil finde interessant.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Vildt - jeg er lidt overvældet over dels renheden på markedet, og de terapeutiske egenskaber ved MDMA - helt nyt for mig da jeg altid er gået en stor bue udenom syntetiske stoffer.

Var lige i humør til sådan en revelation;-)

Tak - for alle svarene!

PS: Virker Herbal XTC på samme måde? (JOKE=)

Titel:
Insane psychedelia user!

Hej Olipower. Du lyder som typen, der ikke er af vejen for at læse en bog (i modsætning til den gennemsnitlige psychedelia-bruger :roll:). Hvis du er interesseret i at vide mere om MDMA, så kan jeg absolut anbefale bogen Ecstasy: The Complete guide af Julie Holland. Den kan sikkert lånes gennem http://www.bibliotek.dk.

yeti, såvidt jeg husker blev der fundet LSD i nogle piller i USA tidligere på året. Jeg checker lige op på det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hej Nelson

Helt sikkert - jeg kan godt lide at læse bøger;-)

Har bestilt Shulgin: Pihkal, på Amazon, og så faktisk også The Complete Guide. Hvis Pihkal fanger mig skal jeg da huske den.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]