Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Hey hey...
Jeg startede med at ryge den fede da jeg var 15 år... De 3 første gange jeg røg var i øvrigt de vildeste - jeg var så *sindsygt* langt væk!
Men da røg jeg også kun sjældent (mindre end 1 gang om måneden).
Senere (i slutningen af 9. klasse) begyndte jeg at ryge hver dag. Det holdt dog ikke rigtig i længden, så jeg det stoppede jeg med og holdt en pause på et par måneder.
I dag er jeg 17 og ryger en del i weekenden, men prøver så vidt muligt at holde det væk fra hverdagene.

Anyway, for at vende tilbage til det jeg startede med: Er jeg den eneste der sidder og tænker tilbage på mine første skæverter og tænker "var det virkeligt fed??". Det jeg mener er, at det virker på mig på en helt anden måde idag end dengang. Stadigt kanon, men en helt anden virkning.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Light it up smokers!
Jeg er 25 hampsæsoner gammel...har vel røget regelmæssigt de sidste 10-12 af dem.
Som Du siger, Halløj, var de allerførste piber et psychedelisk røvspark ud i de fjerneste galakser. Det er en følelse jeg savner, men som svagt kan genopleves efter en lille måneds rygestop.

Min første pusher, som 13-14 årig, var en skummel fætter;
En totalt afdanket dranker,stikmarkoman og pillesluger af kaliber sad gudhjælpemig og solgte ned til ½ grams klumper på en herreskæv 50 g. brevvægt...´Ta´ den!
Derfor...lad os få legaliseret den harmløse cannabis, så alt for unge og uafklarede personer ikke ender med at opsøge hashen i de samme miljøer som jeg selv gjorde dengang...med evt. unødig lokken af andre mindre "sjove" kemikalier!
13 år...det er fandme ALT for tidligt, at begynde en regelmæssig hashkarriere. Det kan jeg se på mig selv...rent fysisk er jeg sgu ikke specielt meget mere udviklet end min 5 år yngre, altid clean og røvkedelige bror...D´oh!

Keep on smoking...I will!

René

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Jeg er 24, var selv 15 da en storesøster til en af mine klassekammerater inviede mig i den sjove tobaks lyksaligheder.
Da jeg gik i gymnasiet røg jeg med jævne mellemrum, men ikke tit. Når det var på det højeste var det måske en gang i ugen, ellers hver måned, somme tider sjældnere.
Så gik der en 8 måneder ved circus mili, der røg jeg ikke, for det gjorde de folk jeg var sammen med heller ikke, men der blev da suget en god bønne den sidste dag derovre ;p
Der blev heller ikke røget noget særligt da jeg forsøgte mig på uni (kemi) et par år, men efter at jeg er stoppet med det og er kommet tilbage er det lidt mere jævnligt, normalt en gang i ugen, somme tider mere, men ikke på hverdagsaftener, da jeg ikke synes det er så fedt at ryge når man skal i skole dagen efter.
Flere af mine venner i gymnasiet røg en masse fed, nogle af dem hver dag, og det var tydeligt at det var noget der havde en stor påvirkning, men så længe man bare ryger med måde så er hash sku et fedt stof, jeg tror at det er noget jeg vil blive ved med at ryge, i det mindste af og til.

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
jeg er helt enig med cannachem jeg er selv 19 men det er lige før at min lille bror på 15 vokser mig over hovedet..SHIT.jeg tror ikke det var særlig smart at ryge alle de fede i folkeskolen [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Det er sgu da ikke galaren der stopper væksten....snarere smøger!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Fed stopper den psykiske og følelses mæssige udvikling. Da feden kobler hukommelsen fra. Dette gælder dog kun hvis man ryger hver dag.
Venlig hilsen
Fråder

Junior medlem

Geografisk sted: Århus N
Knap 30 år som min kærste siger. Jeg skal måske skifte navn til oldboy [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

*Tias slukker for Death der kører for fuldt brøl, kradser bongasken ud af øret, og kigger på sin Computer*

A'hva?

Ehm...let's see... Røg min første joint da jeg var 14 år.. en ret tung sommer, hvor vi sad og sugede store hashjoints dagen lang. *Av*

Er 17 år nu, og har et væsentligt mere fornuftigt forbrug. Ikke fornuftigt vel at mærke, bare fornuftigere [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Noget i stil med en gang om måneden og så gøre det med noget stærkt shit..skunk eller Haze-bong.

/Tias

Junior medlem

Geografisk sted: oven
24 år and counting...

Røg første gang som 18 årig - og er ikke holdt op endnu..

Tror heller ikke det er noget der ligger liiige så tæt på...

-patch

Medlem
Brugeravatar

prøvede at ryge pot som 13 årig... og gik vidre med de lidt " hårde" stoffer som 15 årig ----> og nu kører det bare derud ad...

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
jeg er 4½ og har haft THC i blodet siden jeg boblede rundt i moderkagen....

Medlem

Geografisk sted: København
Var 15år da jeg røg hash for første gang så gik der et ½ halvt år så røg jeg hver dag stoppede igen da jeg var 17 og holdt et ½ års pause begyndte at ryge hver dag igen da jeg var 18 og holdt en 3 måneders pause igen og så røg jeg hver da i ½ års tid igen og nu ja der ryger jeg ikke hash mere.

Medlem

Jeg er 24, og røg fed første gang da jeg var 18-19 år :o)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg er 18 nu... røg den første færdigrullede skunk-joint som 14-årig... hmm... så gik der et halvt års tid, og så tog det overhånd, jeg droppede ud af gym. osv... siden har jeg så fået styr på mit liv, og har holdt det nede på et normalt forbrug.

Junior medlem

Geografisk sted: CPH 4:20
22 going strong on 23....
har altid som yngre været omgivet af unger der troede de var seje når de røg men jeg ku se de bare blev dummere så dengang sagde det mig intet. Har været "besat" af hamp de sidste 6-7 år og hele den revolution der finder sted ALLE andre steder end i lille lorte DK så jeg kom helt naturligt ind på også at indtage for ca 3 år siden. PGA unge går det småt med mulighederne for at ryge, men når set sker...woow...when it rains, it pours !!!

buono buono ! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

jeg er 19 år mu , og røg første gang som 13 årig... men har dog kun gjordt det et par gange siden...

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
ja så er der mig jeg er sku også 19 har røget siden jeg var 12...har dog holdt nogen pauser men kan sku ikke lade være med at ryge... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: DK
Tjaaa....jeg var 14 da en rødhåret skønhed "ledte mig på gale veje".
Syret fest og et par læreres tillid mindre, holdt jeg en pause. Røg med måneders mellemrum fra jeg var 15 til 24...derfra har jeg røget fast siden(jeg er 27).
Jeg synes det er en rar måde at koble af på efter en lang dag med godt og ondt.
Har gode kontakter og får røgen til en fornuftig pris, så derfor kan jeg holde en rimelig rygestandard.
Håber i tænker jer om før i ryger og nyder hvert eneste hvæs som jeg selv!*G*....

Go' ryger!

Dwarfen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]