Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nej
Hej psy!

Jeg sad lige, for engangs skyld, og tjekkede nogle posts og faldt over planten Sida Cordifolia. Jeg ville tjekke den på nettet og fandt ud af at det var efedrin (+ nogle andre knap så interessante kemikalier) der var aktivt. MEN jeg så jo også lige at efedrin skulle virke på '1-adrenoceptors' og ikke dopamine som jeg egentlig rente rundt og troede.

Så nu kommmer pointen. :idea: :Det kunne jo betyde at efedrin ikke var så skadelig at smide oveni mdma som amfetamin er. Hvilket jeg måske ville være interesseret i ... måske. Er der nogen der kan underbygge den påstand ?? eller evt fortælle at der ikke er den store forskel alligevel.

Kilden skulle være her http://www.viable-herbal.com/herbdesc3/1sidacor.htm - og jeg kunne ikke finde noget i tidligere posts, men jeg kan være søgemongol .....

Er der i øvrigt som har prøvet den kombo ?

Titel:
Insane psychedelia user!

Øhh, hvorfor i al'verden ville du blande efedrin og MDMA?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
daffy duck skrev:

Tjah, hva´mon?
Det er selvfølgelig fordi han bliver alt for frisk på MDMA og vil bruge efedrinen til at downe...eller :roll:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Citat:

Ja det er vel af samme grund som at man kunne finde på at blande amf og MDMA, som jo har været oppe tidligere som en ret benyttet kombo her på boardet. Og det skulle jo være ret så hårdt for hjernen .... men der er jo nok en del der har overlevet det alligevel. :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Efedrin + MDMA er nok pænt fucking usundt for hjerterytme / blodtryk :!:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Hmmm, ja jeg havde ikke lige tænkt over at det skulle være et problem når nu man blander det med amf, som (så vidt jeg ved) også øger bloodtryk og fucker med hjerterytmen. Er efedrin meget værre end amf mht til det Dex? Når nu det ligner adrenalin så meget sparker det jo selvfølgelig godt op under 'fight and flight' effekten, men det er ikke fordi jeg har lagt mærke til den store forskel ved de to hver for sig.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

ymerdrys skrev:
Er efedrin meget værre end amf mht til det Dex?

Absolut!

...Denne udtalelse er på baggrund af alt for mange års erfaring med stimulanser, bl.a. Ephedra / ren Efedrin, Meth-, Amfetamin, etc. i diverse kombinationer med kex, MDxx, osv.

Vi kan vel alle blive enige om at man for alvor kan mærke blodet cirkulere efter 300 mg. Efedrin? ;)

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
allerede efter 120 mg pseudo-efedrin så føler jeg at jeg er ved at kradse af, fordi puls/blodtryk er kritiskt højt.

Ud af alle de stimulanser, samt kombinationer deraf, er der intet som (pseudo)efedrin som fucker mit hjerte op.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Hehe jamen så tror jeg sgu at holder nalderne fra den kombination. Jeg må sige at jeg nok ikke har fået banket store nok doser efedrin igennem blodet så. Det må der laves om på. :wink:

Tak for hjælpen.

Så må jeg se hvad fanden jeg ellers kan smide oveni det MDMA .... mon ikke jeg kunne finde på noget, ja det kan jo også indtages rent med succes :)

Titel:
In our memories

ren mdma er IMO som regel ret kedeligt..... en smule (eller meget) lsd gør det noget mere delikat :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

TJiLLe skrev:
ren mdma er IMO som regel ret kedeligt...

Føj! Hvilke ord er det dog du langer ud af din beskidte hals!? MDMA er jo det rareste... :P

Titel:
In our memories

rart ja, men nu kaldte jeg det for kedeligt :P noget kan godt være rart og samtidigt kedeligt :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

TJiLLe skrev:
noget kan godt være rart og samtidigt kedeligt :P

Ja, sådan havde jeg det sidst du gav mig et blowjob! :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

TJiLLe skrev:
rart ja, men nu kaldte jeg det for kedeligt :P noget kan godt være rart og samtidigt kedeligt :P

Godtaget.. :wink:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Downtown
Gaia skrev:
TJiLLe skrev:

Godtaget.. :wink:

naah, det er vel lige så sjovt som man gør det til, hvad man laver imens etc. Jeg sørger bare for altid at have det sjovt imens.
Ikke bare side i sin stol og stire ud i luften og tænke på hvad syre ville gøre ved dette trip :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Ja selvfølgelig er det kedeligt hvis man bare sidder i en stol og koger, det siger lidt sig selv, og noget jeg ikke helt forstår er hvorfor folk bliver ved og kalde det et trip når man er på kiks/mdma, ja hvis man tilsatte lsd så ville det blive et trip(eller andet psychedelia), ikke før! mdma er blæser og vil altid være det efter min mening... :wink:

Titel:
Medlem

"En blæser", meget videnskabeligt udtryk :)

Tror dog vi ender rimelig meget offtopic hvis vi begynder på den diskussion her, den har været oppe før, og så vidt jeg ved, blev der aldrig rigtig fundet en endelig konklusion? Nogen snakker om at det er et semi-psykedelika, andre siger det er et psykedelika, og så er der folk som dig, der siger at det ikke er nogen af delene.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København.
zachyon skrev:
Ja selvfølgelig er det kedeligt hvis man bare sidder i en stol og koger, det siger lidt sig selv, og noget jeg ikke helt forstår er hvorfor folk bliver ved og kalde det et trip når man er på kiks/mdma, ja hvis man tilsatte lsd så ville det blive et trip(eller andet psychedelia), ikke før! mdma er blæser og vil altid være det efter min mening... :wink:

Der vil jeg nu tro det er meget individuelt, hvem der indtager det, og set og setting spiller jo osse ind.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
hehe, det var også derfor at jeg skrev min mening, med min fremhævet, og ja ok, blæser er ikke ligefrem det mest beskrivende udtryk... :oops:

Senest rettet af Fluffy McPooch 29 jul 2005 23:11, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg fandt lige en rapport fra RUC der beskriver efedrins virkninger hvis der skulle være nogen som vil vide noget om det oprindelige spørgsmål http://dspace.ruc.dk/bitstream/1800/619/1/Efedrin.pdf. Der står at efedrin også øger frigivelsen af dopamin som amf også gør - så det må vel siges at det også er små usundt med MDMA.

Hmmmm .... hvad skal man finde på til i morgen..... syre måske ... lyder fornuftigt syns jeg

Go weekend!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]