Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 16:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Ja altså jeg skulle jo prøve det... så jeg spiste 300 mg af akarin... men efter 1-2 timer og jeg ikke mærkede noget tænke jeg at jeg ville prøve alopam... jeg startede ud med 30 mg før vi tog i byen og følte mig dejligt afslappet... drak en god omgang vodka.... og så noget whiskey... og spiste yderligere 50 mg efter det... og ja virkningen......

Altså det kan ikke beskrives det var bare alt for dejlig... jeg kan bare ikke huske en skid... og aner ikke hvad der er sket hele aftenen... det eneste jeg husker er den dejlige afslappede verden jeg var i....

Da jeg vågnede op i morges var jeg den gladest mand på jorden og ledte straks efter noget mere alopam... men desværre medicinskabet er tømt...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Tør man spørge om du skal prøve SSRI'erne igen ;)

Titel:
Medlem

Nej SSRI... må vi vel konkludere har ingen virkning... det der 10 timers trip... det var der ingenting af selvom max dosis var 60 mg og jeg tog 300 mg... har sikkert bare forgiftet min krop men Alopam derimog det er en helt anden sag...

men tak for hjælpen stonez...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]