Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 20:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Østen for månen
Hejsa…..

Jeg tænkte om der var nogle der ude der ville komme med nogle gode råd til min første gang på GHB.

Vi er 2 veninder på 23 år. der igennem de sidste 2-3 år har eksperimenteret med en del stoffer, det være sig cola, amf, kex, dexo’er, ketamin, men vi er dog gået bort fra alt dette og har længe holdt os til svampe (Hawaii) hvor vi plejer at tage en 3-4 g. pr. trip, men vi kan til gengæld godt køre 2 trip i træk på en dag/aften, det er dog ikke noget vi gør ofte måske hver anden måned (Bare ikke på det sidste.. Mærker stadig efter dønninger fra Roskilde… og der er jo ferie).
Vi gør det altid i trykke rammer og er altid meget opmærksomme på både os selv og hinanden så det er ikke problemerne opstår.

Jeg kunne bare godt tænke mig at vide lidt mere inden vi kaster over næste projekt som bliver GHB, jeg har allerede læst en del både her og andre steder på nettet, men har stadig lidt.

Er der nogen måde man kan ”kontrollere” det man køber? I ved man kan godt skaffe det, men der er igennem en, der kender en osv… Tænker på om man kan spørge til koncentration , fremstilling eller andet det ville være så surt at købe katten i sækken, hvis man kunne ha undgået det...

Og hvor meget ville være en passende dosis første gang, og kan virkningen variere i forhold til kropsvægt som ved andre stoffer?? Vi har som sagt prøvet en masse andet og også i rimelig store mængder til tider.

Også det sidste om der er noget man skal være ekstra opmærksom på, ved det ikke er godt at blande med alkohol (vi blander generelt ikke stoffer med andet end en masse joints) samt om der er gode råd til hvis nu uheldet er ude….

Håber at høre fra jer derude….

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Man skal generelt være ret sikker på at man handler med en pålidelig kilde når man køber GHB da koncentrationen har en del at sige, og ja den skal i selvfølig spørger til når i køber den jeg oftest er løbet ind i er 5 ml = 1 gram men der findes langt stærkere og svagere koncentrationer så spørg når i køber og vær relativt sikker på at i købe af en i kan stole på. en passende start dosis vil efter min mening ligge på omkring 1.5 - 2 gram better safe then sorry. genrelt bryder jeg mig ikke om at blande GHB med noget som helst ikke engang hash, og alkohol er som du selv siger en rigtigt dum ide. ved overdosing vil man ofte falde i en koma ligende søvn og derefter vågne op efter omkring 4 timer. vis det kommer på tale så sørg for at ligge den der er gået kold i aflåst side leje da man godt kan brække sig og derved blive kvalt i sit eget opkast. endvidere har jeg selv oplevet at gå kold og bide min egen tunge til blods.

og pas så på med at redosere for mange gange man får hurtigt lyst til at være bare lidt mere lam og det er som oftest der det går galt.

Det sagt pas godt på jer selv sørg for at måle doserne ordenligt af og hav så en god fornøjelse.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Som hyene siger, så vær meget forsigtig med at redosere, især de første par gange. Og start ud med små doser, for at sikre jer at koncentrationen er som lovet. De gange jeg har fået for meget, har vist alle gange være fordi jeg redoserede mens jeg stadig var lam, for at holde den kørende. Så vær forsigtig med redosering.

Jeg plejer selv at drikke et par øl først, men det skal absolut ikke anbefales, ikke de første par gange. Lær rusen at kende, og så kan man lege videre derfra.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København.
Mallory Knox skrev:
Vi har som sagt prøvet en masse andet og også i rimelig store mængder til tider.

Jeg ville bare lige tilføje, at det ikke er størelsen men gørelsen. :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Stol under ingen omstændigheder på hvad sælgeren påstår koncentrationen er.
Sidste gang jeg købte (af en jeg stolede på) sagde han at koncentrationen var 2,5ml/g, at han dagen før havde drukket en dosis fra den flaske jeg fik og det havde været godt.
Da jeg så kommer hjem og smager på den får jeg ingen effekt...
Begynder at gå op i dosis og finder ud af min standard-dose (2,8-3,2 gram GHB) ikke er 7,5 ml af det men snarere 21-25 - altså 3 gange så høj som han påstod og prisen var i forvejen ikke i bund...
SHAME ON YOU, du ved hvem du er!

Mvh Jonas!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

OT: 3-4 gr. Hawaii-svampe! Det skulle i hvert fald være nok til at sende én temmelig godt væk! :twisted:

Tror du tænker på cubensis, ikk?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Gaia skrev:
OT: 3-4 gr. Hawaii-svampe! Det skulle i hvert fald være nok til at sende én temmelig godt væk! :twisted:

whattt ?

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Det eneste kvalificerede råd jeg kan give er: Tag IKKE GHB medmindre du er sikker på hvilken koncentration du får det i. Mange reagerer meget forskelligt på dosisforskydninger på blot et gram. Selv bliver jeg i reglen godt lam af ca. tre gram hvorimod fire giver mig stærk kvalme... - Til gengæld kan jeg også berette om at jeg hurtigt udvikler en stærk tolerance over for GHB. Så i lamme perioder er de tre gram hurtigt blevet til 5-6 stykker plus evt. redosering.

Bottomline: Lav det selv, stol på den du køber det af... eller sørg for at kontakte Psy.dks GHB hardhead numero uno: Dextrose, så han kan få en prøvedosis, inden I hælder det i jer. :)

Junior medlem

Ved godt det ikke er meget med sagen at gøre. Men er der ikke nogle flinke mennesker der ville være interesseret i at lave en trip rapport om GHB. Syntes ikke jeg kan finde nogle der kun omhandler dette :idea: ...

:wink:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
er ret svært at beskrive en GHB rus uden det bliver en meget kedelig trip rapport nok derfor , det kan bedst sammenligens som en mild alkohol rus men med en del mere eufori og en vis seksuel opstemthed hos de fleste. det er ret afslappende men på samme tid er man ret spændt i kroppen og kan få næsten orgasmiske bølger. alle disse effekter er ret dosis afhængig , ved store doser virker det som en høj dosis alkohol ens motoriske evner er meget forstyrret og det andet bliver mere undertrykt.
endvidere bliver man meget social og udadvendt.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Østen for månen
Gaia skrev:

Det ved jeg egentligt ikke, står normalt ikke får indkøbet :-)

Men tak for hjælpen... Jeg vender tilbage hvis der skulle være mere...

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hawaii svampe er meget små (ca. som spids nøgenhat) og du skal spise en del af dem for at få en god effekt, Cubensis er meget store og grove i det og typisk er 1-3 svampe nok til at få et godt trip.
Ret let at se forskel, dog er det ikke en hawaii fordi den er lille.
Kend dine svampe for satan :twisted:

Mvh Jonas!

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Andreas/Saiko-Pod skrev:
Det eneste kvalificerede råd jeg kan give er: Tag IKKE GHB medmindre du er sikker på hvilken koncentration du får det i.

Jeg forstår godt din bekymring, Andreas, men hvor ofte kender du koncentrationen/renheden (endsige indholdet af) de ecstasy-piller, du køber på det danske marked? Svaret må nok snarere være - uanset hvilket stof der er tale om - at tage så lidt, at det simpelthen ikke kan være skadeligt uanset hvor stærkt det er og så langsomt arbejde sig opad.

Mvh. Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Andreas/Saiko-Pod skrev:
Bottomline: Lav det selv, stol på den du køber det af... eller sørg for at kontakte Psy.dks GHB hardhead numero uno: Dextrose, så han kan få en prøvedosis, inden I hælder det i jer. :)

HEY! Hvornår har Dex vundet titlen som Psy.dk's GHB hardhead #1??? AFAIK løb "en anden" af med titlen sidst det skulle afgøres... 8) ...At han så nok ikke lige er i form til at forsvare titlen lige nu, er en anden sag... :P

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
DM i GHB lamfighteri..... Klasse Ultimate Hardhead.. jeg melder mig gerne :P

Titel:
Medlem

Psyko skrev:
Svaret må nok snarere være - uanset hvilket stof der er tale om - at tage så lidt, at det simpelthen ikke kan være skadeligt uanset hvor stærkt det er og så langsomt arbejde sig opad.

Mvh. Psyko

well optimalt, ja. Men i praksis er det, for det 1. naeppe noget der bliver gjort, for det 2. naermest uendelig tidskraevende, for det 3. "at det simpelthen ikke kan være skadeligt uanset hvor stærkt det er og så langsomt arbejde sig opad." er jo umuligt. Men jo, som udgangspunkt er for lidt altid bedre end for meget. Men bedste bud er nok, som saiko siger, lav det selv! Saa har du, i det mindste, en ret god ide om hvor staerkt det er....

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Det er relativt overskueligt, at inddampe en kendt mængde væske, hvorefter inddampningsresten vejes og koncentrationen udregnes :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

Prometheus skrev:
Andreas/Saiko-Pod skrev:

HEY! Hvornår har Dex vundet titlen som Psy.dk's GHB hardhead #1??? AFAIK løb "en anden" af med titlen sidst det skulle afgøres... 8) ...At han så nok ikke lige er i form til at forsvare titlen lige nu, er en anden sag... :P

I skal heller ikke undervurdere mig!! :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

Det vigtigste når man tager GHB for første gang, er at finde sin dosis. Den er meget individuel. De første mange gange jeg tog GHB, tog jeg 2 gram. Rusen var næsten ikke eksisterende, det var først da jeg prøvede 4 gram på engang jeg kunne mærke noget. Det samme var tilfældet med to af mine venner. En 3. ven skulle så også prøve GHB, han tog 3 gram første gang hvilket resulterede i at han blev kamp lam og brækkede sig efter 1 time.

Hvis din startdosis er ca. 4 gram, betyder 3,5 gram at du ikke kan mærke noget og 4,5 gram at du får det dårligt!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Prometheus skrev:

Jaja, det er jo flere år siden... jeg gad gerne se dig nakke 8 gr. NaGHB på én gang, uden at gå kold eller savle ned af dig selv! :P
Desuden mener jeg nok at jeg i nær fortid har opfordret til en ny match... :lol:

Jeg har kun ét råd mht. GHB :arrow: Don't get hooked :!:

(Og lad være med at lave narko-battles - det er lige så lamt og barnligt som gymnasiernes øl-stafetter, men endnu mere underholdende og farligt!)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]