Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 19:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Jeg vil bare lige spørge om jeg er den eneste der synes at ephedra er blæst op til noget det ikke er.

Jeg har nu taget det en del gange, og ja kuldegysningerne kan da være fede nok, men så er der heller ikke mere ved det.
Den hjertebanken man får er til tider meget ubehaglig, og for mit vedkomne så får jeg det næsten dårligt hvis jeg ligger mig ned når jeg er oppe at køre.
Jeg vil gerne vide om man virkelig kan sammenligne det med amf, for hvis amf er sådan så fatter jeg sq virkeligt ikke folk der rykker streger!

Og det med at drikke på ephedra, fatter jeg slet ikke. Når jeg drikker så drikker jeg for at blive godt blæst i ægget, det er jo hele ide'en, at man kan skabe sig åndsvage med sine venner (inden for rimlighedens grænser selvfølgelig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ) og det synes jeg ikke man kan på ephedra, man er sq for klar i hovedet!

Jeg vil høre om andre deler min menning eller om ephedra bare er et skod "drug" når jeg indtager det!

Insane psychedelia user!

Ephedra er ok, og dog. Jeg kan aldrig sove når jeg er på det og så fedt er det heller ikke så jeg tar det ikke længere, har ihvertfald ikke gjort det i lang tid.

Liquid, når mig og øksen kommer op til jer, well, hey, jeg tager noget med, så skal du se thetrue power of amfetamine, fordi ephedra er lissom atdrikke hvidtøl i forhold til stroh 80%

seriøst!!!!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Det synes jeg sq ikke! Med de bivirkninger der kommer af amf (ja ja EGO, tag det på den fede måde..ik [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]) kontra de bivirkninger der kommer af Ephedra - så synes jeg klart Ephedra er det fedeste!

@JENSUS: Du siger du ikke kan falde i søvn på ephedra, DET ER MENINGEN [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Man skal kunne feste hele tiden uden at sove, det er meningen med uppers!

Jeg synes rusen på ephedra er fed sammenlignet med Amf, hvor man bliver såen lidt ego-centreret og nogen gange også utrolig agressiv, bliver jeg på Ephedra meget glad og i totalt fedt humør! Måske er det bare mig der ikke har lært at tage amf ordentligt (på ego's måde), men hvad er ordentligt? Jeg vil sq hellere sluge 4 kapsler en sidde og sniffe en masse streger, det synes jeg sq er en del federe, og billigere *G*

I'm Out!

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
jeg vil nu give ego ret..ephedra kan ikke måle sig med amf og slet ikke krystal amf(er det det der hedder methyl amf?) [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Jow...

men ´hvis man ser det udfra den euforiserende virkningen, så er amf da bedst. men hvis man ser på hvordan bivirkningerne er foretrækker jeg ephedra.
det smager næsten kun dårligt...

men det er sandt det er lidt svært at sammenligne de 2 ting, andet end hvis man kigger på virkningen, og der syntes jeg ephedra taber, men hvis formålet er holde sig vågen sammentidigt med man indtager alt muligt andet. foretrækker jeg ephedra, da man lettere kan mærke de andre ting man indtager sammentidigt. på amf sidder man jo bare og høwler den ene bajer og fede efter den anden, helt umotiveret...

N-DK [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]vervej måske at bivirkningerne fra stroh80 ikke er de samme som af hvidtøl vel, tænk da før du taler for satan da, overvej det til næste gang ikke, hvis man vil have det fedt må man betal prisen, hvilket man sagtens kan hvis man ikke er en chickens ass som dig, kig lige under TOPIC !, der står noget til dig!!!!!!!

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
@smurf>> helt umotiveret...yip yip...kender det alt for godt

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
EGO: Hvorfor skal jeg tage Amf og få de bivirkninger der nu kommer af det, når jeg hellere vil tage Ephedra, når JEG synes det er federe! JEG skrev bare hvad JEG syntes, det kan da godt være at folk synes at amf er federe end Ephedra, bare ikke MIG! Hvad stod der under "!", det er vist blevet flyttet eller slettet, for jeg kan ikke finde det!

Dedikeret medlem

AX/chill> JA!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]