Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Hvad ville du selv gQre, hvis du fik tilbudt en gratis ferie i australien med muligheder.
Afstemning sluttede 06 jul 2005 04:31
Fuck du er da for syg, fuck en gratis ferie incl. weed for at lave hash. 21%  21%  [ 6 ]
Total cool... Jeg havde ogsaa booket billeter med det samme! 31%  31%  [ 9 ]
Kan jeg komme med naeste gang? 38%  38%  [ 11 ]
Kan det her nu ogsaa passe? 10%  10%  [ 3 ]
Afgivne stemmer : 29
Forfatter besked
Hey Psy hoveder taenkte det var langtid siden jeg havde lavet en traad her som ogsaa kunne blive til noget, maa jo nok indrome at svampe projectet blev skubbet lidt i baggrunden af flere grunde jeg ikke vil komme naermere ind paa.

Nu vil jeg saa lave denne lille traad og se hvad i syndes om den, den kommer til at hanle om hash, cannabis og alt mulig spaendene.

I maa overleve de fucked up ae Q aa for jeg sider lige nu i australien, hvor jeg er rejst ned med det formaal alene at mQde venner fra Overgrow og haelpe en commerciel australsk grower med at lave hash.

Jeg fik et tilbud om at vise ham hvordan man laver go Ice/bubble hash og evt. tjene en lille skeling paa samme tid, han gav mig lidt tal at regne med og kort tid efter havde jeg regnet mig frem til at det kunne nemt blive en sjov tur. Fuck om jeg tjener penge men hvis jeg kunne faa en betalt ferie til australien for mig og kaeresten, saa hvorfor ikke det?????

Saa her er jeg nu, sider hos en veninde i australien og om et par dage rejser vi ud out back og skal trimme en masse planter og lave en masse hash forhaabenlig.
Jeg skal ud og kQbe et digicam idag saa jeg kan tage nogle billeder og jeg tror der nok skal vaere noget spaendene at opleve som jeg selvfQlig gerne vil dele med jer alle.

Dette billed var den morgenmad der ventede mig da jeg kom herned, friske ananasser og buds fra min ven some inviterede mig. FQrst saa besQger jeg nemlig en ven der ikke dyrker, da det ikke ville vaere saa smart at rejse rund med adresser paa folk der er seriQs krimmineler her nede. Det er ikke et lille skab men drivhuse med 100 vis af planter, saa jeg ved slet ikke hvor jeg skal hen osv. jeg bliver hentet og bragt hvor end jeg vil hen, mad og alt er i kQleskabet og weed mangler der ikke noget af.

Billede

Senest rettet af Piercer2 31 jul 2005 05:06, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
av... det lyder da alt for lækkert... heldige asen.... :D enjoy (i guess you will)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
hehe du da godt nok heldig din bandit:)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Ej det er da bare lækkert. Tillykke med det, jeg ville tage afsted med det SAMME :D

Det er da bare top service :D

Så må du få lavet noget ordentligt hash til dem dernede, det vil de nok gerne have... :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nykøbing Mors
Det er der alt for nice. Jeg ville ikke tænke to gange før jeg sad i flyet på vej derned! :D
Nice 8)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Lyder som en oplevelse for livet, just dont get caught now! :)

Senest rettet af axia 07 jul 2005 08:19, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

fedt at høre piercer! tag nogle frø med hjem og hils fra mig....

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
Maa sgu vaere en oplevelse for livet - hyg dig :D (gør du helt sikkert også hihi)

Titel:
Go morgen der alle sammen, klokken er nu lidt i 9 om morgen og idag tager vi ud Out back hvor alt det "sjove" kommer til at foregaa. Jeg har kQbt mig et Digi cam mens jeg er her som skulde kunne klare nogle okay billeder.

4Mpix, 10x Optic Zoom og alle mulige funkitoner jeg ikke kan endnu, det er et rimelig fedt cam og 10X zoom optisk lince er rigtig nice at lege med.

Vi bliver samlet op idag af min bushman ven senere og hans 2 rottweilere, som jeg saa skal nyce en 2,5 timer lang kQre tur med dem paa skQdet og jeg er ikke vild med hunde og isaer ikke rottweilere og kamphyunde. Min vensinde her har en muskel af en hund, jeg ved ikke helt hvad de heder Stefford terrier eller noget og den ligner en der kunne spise saa bQrn til morgenmad.

Saa er der lige et link til, Palindrome der er blevet nomineret til POTM (pic of the month) paa et forum der heder Planet Ganja, giv ham en steme der da det er et nice billed.
http://www.planetganja.com/highsociety/showthread.php?t=3284

Ikke mere her fra, tak for de mange replys nice at se der er lidt interresse for mine sQre ideer og rejser. Jeg ved jeg er tosset og laver nogle Wierd ting men jeg syndes selv det fra tid til anden er nice og hvorfor saa ikke dele det lidt med jer.

Piercer :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
way to go Piercer det lyder altså guf bliver nærmest sulten efter fed og har ikke noget :( , men hvorfor bryder du dig ikke om rotweilere? og sådan nogle hunde? syntes selv min rotweiler er flot. Den savler så heller ikke

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Piercer: Kan du ikke invitere? :wink:

Mvh Jonas!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
vi ses når du kommer hjem - husk min sten

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Ha! Det satme nice.. Det bliver da noget af en "ferie"
Have fun : ) Glæder mig til at se billeder derfra..

Titel:
Mmmmmmkay saa fandt jeg lige noget dial up og en PC, de sidste 2 uger har vi camperet out back, trimmet adskildige kg buds og har faaet lavet lidt hash. Jeg ved ikke hvor meget vi har lavet med jeg vil skyde paa, noget der ligner 250 gram Ice / Bubblehash eller hvad i vil kalde det.

Billede

Billed nr. 1 er bare lidt laekker natur som jeg har tilbragt 2 uger i og har fundet massere spaendene dyr, som alle ved har de en masse turist draebne dyr og yeah jeg har alerede fundet flere af dem.

Paa billed nr 2 kan i se "mig" holde en brown snake vi fandt, det vil sige i kun kan se min haand anyway. Det skal lige pointeres at dette er vedens 3 giftigste slange og hvor vi var ville det umulig at naa et hospital hvis man bliver bidt, der ud over fandt vi forskelige scorpioner, red backs som er den australske version "den sorte enke" bare lidt mere giftig end den amrikanske Black widow.

Billede
Billede

Der var 2 forskelige scorpioner og her er den der ser mest spaendene ud, det er en stor Qrken scorpion og den er ikke speciel giftig men man faar det nok ikke skide godt af blive stukket. Den meget mindre scorpion der lever i skoven og i mere grQne omraaader, den vil man ikke stikkes af. De er ikke generelt dQdlige men man bliver rigtig syg.

Billede

Jeg har ikke nogle hash billeder endnu, eller det vil sige dem kan jeg ikke uploade her fra og der er massere guld i vente. Jeg har et par 100 MB billeder som jeg skal ha upladet, men alle hernede har dial up/ 56k linjer saaaa jeg venter lige til jeg kommer hjem.

Imorgen bliver jeg samlet op af Wally Duck fra Overgrow, de naeste 5 dage vil vi bruge i et mere tropisk/regnskovs omraade. Han har lovet at han har noget hash klar til mig, da jeg rejser rundt med fly og jeg kan ikke tage noget med mig rundt fra sted til sted. I aften sider jeg uden rQg og paa sametid er jeg en af de eneste i australien der har hash, ham jeg har lavet hash for de siste 2 uger fortalte mig at hans venner ikke har set hash i mellem 7 og 23 aar. Han snakker om 50 AU$ pr gram som
tilsvare noget der ligner 250 kr pr gram, men jeg ved det ikke og jeg forventer ikke 250 kr pr gram. Men hvis han kan afsaette det til den pris er det fint med mig :twisted: Jeg har ikke noget med det at gQre anyway.

@kk jeg har en sten til dig, der var ikke noget guld saa "gem stones" maa kunne gQre det ikk? ........... lige meget hva du syndes saa har jeg agater og krystaler med hjem i alle mulige farver.

Vi to ud til en gut ude i "the bush" som havde en grund med agater og krystaler i jorden, vi gik bare rundt og samlede det op fra jorden. Fandt nogle rigtig flotte agater og krystaler, paa billedet kan i se hvad vi samlede pa en times tid.
Billede

Palindrome

Senest rettet af Piercer2 31 jul 2005 20:31, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aabenraa
Cool... lyder squ interressant..

Rejser selv til Pearth en gang i september, i en måneds tid... men med mere sobre hensigter, skoleophold!

Så kan jeg i teorien komme til at ryge tjald som du har lavet :D Men til 250 kr? Så drikker jeg mig stiv istedet :twisted:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Hej Piercer! Fedt at høre at du morer dig på en konstruktiv måde! :mrgreen:

Og især fedt at du ser noget af lokalfaunaen. Pseudonaja textillis er faktisk verdens 2. giftigste slange (LD-50 på 0.036 mg/kg) og jeg fatter seriøst ikke at du tør pinne den på den måde. Men lækkert at du gider tage billeder af det., hehe.. Keep 'em cummin' og ha en fortsat dejlig tur!

/Hali

PS: Tag en inlandstaipan med hjem til mig.

Titel:
Så er tiden inde til at bide i det sure æble for de 3 der har tvivlet på om det ny kunne passe, her er et par færdige resultater.

im off to bad

Piercer

BilledeBillede

Not bad huh????

Titel:
Flere billeder :)

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Fuck hvor ser det nice ud, kan du ikke få et par gram med hjem af det ? ;)

Kan vi ikke få nogle billeder af markerne ? :twisted:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
fandme flotte pics - glem bubblebags - dejlig sø med vandfald (den var kold hva? lille tisser)

ser helt klart frem til flere pics

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]