Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 18:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
kiksehoved skrev:
Så længe min hverdag kan hænge sammen nu, og dengang jeg tog hver weekend, dvs. konkurrencesvømning, svømmetræner, skolen+venner, kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle sætte det ned.. Det eneste minus har måske været, at jeg var lidt smadret dagene efter, men ellers ingenting.. Har lige gået ud af folkeskolen med ti 10-taller og to 11-taller på mit afgangsbevis.. Så.. Det har hvertfald ikke påvirket mit andet liv overhovedet, indtil videre.. Så længe jeg kan styre det, har jeg ingen problem med det.. Mht alderen, tiderne skifter.. Det er logisk at kiks ikke var nær så populært da du var i min alder, men det er det blevet efterhånden.. Kender mange der gør det samme, som også er på min alder..

- Ved selvfølgelig godt at det er pænt skidt.. Men ja.. Gider næsten ikke til at tænke på det..

Jeg er ked af at sige det, men dine karakterer fra grundskolens afgangseksamen kan du altså ikke bruge som noget argument her. Hvis man er nogenlunde begavet, kan man snildt score topkarakterer her selv med et massivt misbrug. Det afspejler et potentiale, ikke andet.

At tiderne skifter kan du heller ikke bruge som argument for, at du godt kan klare den. For nok skifter tiderne, men det gør biologien altså ikke - ikke med tilnærmelsesvis samme hastighed, i hvert fald. Du er nøjagtig lige så gammel, som 15-årige var for 50 år siden, og du er ikke i stand til at kapere mere end dem.

Flunitrazepam er ikke legetøj. Det er et rigtig lortestof i den forstand, at det er skræmmende let at blive afhængig af, uden at man overhovedet opdager sin afhængighed. Det virker tit uskyldigt, fordi det er et stof, man kan integrere i sin hverdag. I modsætning til fx. E. Når man tager E er man klar over, at nu skal der ske noget ekstraordinært. Oven i købet indtræder afhængigheden ofte ret hurtigt. Ikke sådan "fuck! Jeg skal ha' fat på nogen Ronaler og lamme mig", men mere eller mindre upåagtet.
Alle mulige ulovlige stoffer er langt at foretrække ift. risikoen ved dem fremfor flunitrazepam. At det er "statsnarko" - altså lægeordineret medicin - gør det ikke mindre slemt. Tværtimod i lige netop det her tilfælde.

Jeg vil på det kraftigste fraråde dig at prøve det. Du kan sagtens ha' en enkelt fin oplevelse med det, og så er det det, men du må også gøre dig klart, hvorfor du synes, du vil prøve det.
Hvis du bare vil prøve det, fordi "hey, det lyder fedt!", så vent. Ryg en fed, tag en kix, men hold dig fra det her.

Titel:
Medlem

Drik nogle bajere og noget sprut med dine venner. Så når stemningen er aller højst så ryg en pind eller to. Det kan anbefales.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Hurby@: Måske god kombo for dig, men for mange vil den kun resultere i et besøg på toilettet med den forkerte røv forrest.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Johndeere skrev:
Hurby@: Måske god kombo for dig, men for mange vil den kun resultere i et besøg på toilettet med den forkerte røv forrest.

Vil jeg også sige, det passer ikke altid maven/hovedet helt godt at lave den kombo. Du kan så godt ryge og drikke bagefter, men ikke omvendt, og man skal heller ikke have for mange genstande efter man har røget rigtig meget.

[Offtopic]Er der nogen der har oplevet at blive helt frisk i hovedet og overhovedet ikke påvirket af noget selvom du har røget et par joints og drukket 7 øl bagefter ? Altså efter 1 time eller lign ? Nogen gange kommer det bare, så drøner jeg rundt ret påvirket af THC og ethanol, og så lige pludselig er man helt frisk ?

/Tager intet ansvar for mærkelig tegnsætning, mustiske ord og mærkelig grammatik, for jeg er VOLD-baske :D[/Offtopic]

Hvorfor tager du ikke som sagt og ryger noget hash i stedet, det er hundrede gange bedre end at begynde med medicin. Godt nok var det første stof udover alkohol og smøger jeg prøvede dextromethophan, og det var måske ikke det smarteste at prøve. :S

Ryg en fed i stedet... Det er ik svært at få fat i heller...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Altså!!!
så vil jeg gerne være den som kommer med de formanende ord...

FY!!!
kan du så lade være med at tage alt det lort!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Ude i solen , ! :b
Well.. Det bliver også lidt svært da mine forældre opdagede det i søndags.. Fik dog sløret sandheden pænt meget, men blir nød til at være forsigtig de næste par uger.. Og ja.. Holde mig fra det.. Ellers tak.. Jeg nåede ikke at prøve det.. !

Titel: OFF RECORD
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: DK - Kolding
Vil starte med at sige GUD SKE TAK OG LOV for at de opdagede det.

Jeg er selv en ung knægt(18år) Og startede selv da jeg var 15, der havde jeg vundet DM i judo 3år i træk :D og ingen probelmer tog da kun kex&coke MEN så løb jeg ind i RONALER(Flunitrazepam)
NU 3år senere laver jeg intet er lige blevet løsladt. og kan ikke ikke huske hvad jeg lavede!! well, det hele går ud på at hvis jeg skal være fucked nu skal jeg æde 50grønne og 50kex !så lyt til hvad folk siger "KIXEHOVED" det gjorde jeg ikke :(

OUT - 6000

Titel:
Medlem

kiksehoved skrev:
Jo tak.. He.. Man kan vist godt sige at jeg har prøvet kiks, pænt mange gange hvertfald.. Det er det eneste jeg tar+amf, og det har jeg gjort sådan ca i et halvt år nu, derfor vil jeg gerne prøve noget nyt.. Tilfældigvis kom de her robbere så på banen, dem havde jeg så ikke hørt så meget om før, af den grund spurgte jeg jer af.. Blir 16 om 1 måned.. Sååh.. Men det gør vel næsten ingen forskel.. Det eneste jeg vidste om robber, inden jeg spurgte jer, var at det skulle være en slags nervemedicin og man fik det hammer sjovt og blev pænt lam.. Hvis I kunne anbefale andre stoffer hvilke ville det så være ? bortset fra kiks og amf som jeg har prøvet.. Ved ikk om det her er off topic.. Er det vel.. Hmm

Altså det lyder på mig som om du leder efter et stof der kunne være godt til fest og glade dage. Dertil er (efter min mening) amfetamin rimelig godt og mdma rigtig godt. Men hvis du gerne vil prøve noget nyt i nogenlunde samme boldgade så vil jeg sige kokain. Det er alletiders fest-narko.. Dog vil jeg sige at det bedste ville være at du ikke tog andet end alkohol da du stadig er ret ung til at have et forbrug som det du beskriver.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
noname skrev:
For at blive gammel og klog skal man jo først have været ung og dum, så knock yourself out. Det kommer du helt sikkert til med rohypnolerne...

Lige mine ord!!! Men dette er også den hårde måde at lære det på!!!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg vil anbefale LSD!

Det er sgu det eneste der kan sætte nogle ordentlige tanker i hovedet på små forvirrede tøser der tror at amf og kex bare er sagen...

Rohypnol skal bruges til at SOVE på, når man kommer hjem fra byen og har været fucked på et stimulans - ikke en skid andet!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
hehe!!!

Titel:
Insane psychedelia user!

Dextrose skrev:
Jeg vil anbefale LSD!

Det er sgu det eneste der kan sætte nogle ordentlige tanker i hovedet på små forvirrede tøser der tror at amf og kex bare er sagen...

Små slag Dexy. Teenagehjerner har nok at beskæftige sig med... Der er ingen grund til at fylde sådan nogle tankeboostere i hovedet på sig selv, når man har den alder.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nelson Muntz skrev:
Små slag Dexy. Teenagehjerner har nok at beskæftige sig med... Der er ingen grund til at fylde sådan nogle tankeboostere i hovedet på sig selv, når man har den alder.

Du har ret... så hellere lad dem fortsætte med respektløst at fucke deres receptorer, signalstof-balance, etc. op med kex og amf så de ender på lykkepiller.

Det er fandme vores skattekroner der går til deres indlæggelser på psykisk ambulatorie, bistand fordi deres tilværelse og mentale tilstand er for ynkelig til at de kan holde et job, etc. etc.

Psykedelisk revolution nu!

Beklager mine sure opstød, men efter 6 år i det københavnske technomiljø møder man mange forvirrede 15-16-17 årige piger der passer alt for godt til beskrivelsen!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Ude i solen , ! :b
Hmm.... Ja okay.. Sys nu jeg er lidt mere fornuftig end de piger du omtaler.. Men du ved jo heller ikk bedre.. Jeg har holdt pause fra kiksene næsten 2mdr nu.. Sååh.. Blir nok heller ikk i den nærmeste fremtid jeg kommer til at tage noget igen, men det gør mig nu heller ikk noget ! Og jeg ender ikke på lykkepiller !!!! hmf

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Dextrose skrev:
Det er fandme vores skattekroner der går til deres indlæggelser på psykisk ambulatorie, bistand fordi deres tilværelse og mentale tilstand er for ynkelig til at de kan holde et job, etc. etc.

Du har ingen garanti for, at noget lignende ikke ville blive resultatet hvis de små teenagepiger begyndte at fylde sig med LSD istedet for de førnævnte dansedrugs. Risikoen for en førstegangspsykose er ikke så helvedes stor igen, men en hurtig lille indlæggelse med vrangforestillinger eller lignende er heller ikke at kimse af.
Det bedste ville vel i grunden være hvis de små teenagepiger holdt helt op med at tage stoffer, indtil de havde nået en fornuftig alder.

Jeg forstår heller ikke de folk herinde der siger "hold dig fra rohypnoler, dem bliver man SÅ nemt afhængig af" - min erfaring siger mig at ens personlighed afgører hvilke stoffer man er i farezonen for at blive hooked på. Jeg har før fodret nogle af mine bekendte venner - cokeheads - med heroin, og de var bestemt ikke imponerede. Efter gentagne forsøg med stoffet konkluderede de, at det bestemt ikke var noget de gad eksperimentere yderligere med. Omvendt har jeg udviklet en aversion mod coke, også selvom jeg tidligere indtog det med en vis fornøjelse.
Ligeledes gider jeg heller ikke nervemedicin i lammesammenhæng længere, selvom jeg kender folk der ikke ved noget bedre end en ordentlig omgang diazepam. Selvfølgelig kan du være uheldig, Kiksehoved, og være en af dem der falder for benzodiazepinerne, men ærlig talt så tvivler jeg lidt på det. Medmindre du selvfølgelig har nogle seriøse issues som du ikke har delagtiggjort os i.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Jeg vil anbefale LSD!

Rohypnol skal bruges til at SOVE på, når man kommer hjem fra byen og har været fucked på et stimulans - ikke en skid andet!

Jeg skulle hilse at sige,at der i det Københavnske natteliv,nok er flere forvirrede,stof fikserede fyre der færger rundt,end der er piger med samme problem.
Og før vi får for ondt i røven over de ting,som vi selv rendte rundt og lavede da vi var i den alder,syntes jeg nok at LSD ville være en temmelig dårlig ide for en 15 årig pige.

Iøvrigt Dex,det heder EN post,EN stimulans. :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Copenhouse
Xp3rt skrev:
Johndeere skrev:

Vil jeg også sige, det passer ikke altid maven/hovedet helt godt at lave den kombo. Du kan så godt ryge og drikke bagefter, men ikke omvendt, og man skal heller ikke have for mange genstande efter man har røget rigtig meget.

[Offtopic]Er der nogen der har oplevet at blive helt frisk i hovedet og overhovedet ikke påvirket af noget selvom du har røget et par joints og drukket 7 øl bagefter ? Altså efter 1 time eller lign ? Nogen gange kommer det bare, så drøner jeg rundt ret påvirket af THC og ethanol, og så lige pludselig er man helt frisk ?

For nogle år siden, inden jeg holdt helt op med at ryge hash, brugte jeg følgende kombo når jeg skulle i byen:

Drak mig fuld med guldøl, til det punkt hvor jeg begyndte at se dobbelt - så røg jeg en stærk charas-joint eller to og vupti, så så jeg ikke dobbelt længere, kunne tale uden sløring, kanonfrisk, og helt i hopla, gang i den...

Eneste bivirkning var at min balance-evne var dikteret af de mange guldøl.

Så det er ikke alle som bliver sløje eller sløve eller kaster op af dén cocktail.

Titel:
Junior medlem

Yo!!!

Dette er vigtigt, mangler en ekspert forklaring hurtigs muligt!!

Tænkte på om der er nogen herinde, som kunne fortælle mig hvor lang tid der går før rohybnoler er ude af blodet og det ikke kan spores i en pisprøve/blodprøve, skal nemlige ind til mili, så vil gerne lige vide hvornår jeg skal stoppe med at æde dem:)

På Forhånd Tak!!!!!!!!

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Nicedevice skrev:
Yo!!!

Dette er vigtigt, mangler en ekspert forklaring hurtigs muligt!!

Tænkte på om der er nogen herinde, som kunne fortælle mig hvor lang tid der går før rohybnoler er ude af blodet og det ikke kan spores i en pisprøve/blodprøve, skal nemlige ind til mili, så vil gerne lige vide hvornår jeg skal stoppe med at æde dem:)

På Forhånd Tak!!!!!!!!

De urintests jeg har fundet beskrevet, kan detektere benzodiazepiner som rohybnol omtrent en uge efter indtagelse. En blodprøve-baseret test er sandsynligvis en del mere sensibel over for denne klasse af stoffer. Jeg vil gætte på at en sådan test kan måle stoffet omtrent 2 uger efter indtagelse.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
[Offtopic]Er militæret ret strikse med tests ? Godt nok er der nogle år til da jeg skal have overstået min 5½ års uddannelse, men da jeg ryger af helvedes til tager det nok nogle år for mig at få alt THC'en ud af kroppen ;)[/Offtopic]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]